Rate de speler boven je

DeletedUser74201

Guest
Stel je zelf eens voor, want je bent een onbekende :)

Ik ben een 22 jarige west-vlaming (België).
Ik speel tribalwars sinds 2005 de nl bèta, het ene account al wat beter dan het andere. In vergelijking met anderen ben ik vrij slecht in dit spel maar daar draait het bij mij niet om. Het leukste wat er voor mij is, is de voldoening wanneer er een mooie waslijst aan aanvallen op je afkomt en je er beter uitkomt dan je tegenstander. Meestal is dit nog steeds positiever voor de tegenstander wegens snellere opbouw, maar de voldoening is er wel. Ik ben bijgevolg dus een vrij passieve speler tenzij ik mij wat verveel, dan begin ik mijn buren wat uit te lokken tot ze afkomen, nadien hou ik mij weer een tijdje koest tot ik mij weer verveel.

Verder speel ik nog vele andere spellen vooral rpg's en ik geef mij steeds te hard in elk spel. Op die manier heb ik mijn hogere studies nooit afgemaakt en werk ik nu in een fabriek. Hierdoor heb ik geen enkele verplichting meer in het leven om te presteren waardoor ik rustig spelletjes kan spelen, indien mijn eten, was en plas gedaan is natuurlijk. Door het aantal spelletjes is mijn tijd op tribalwars meestal wel beperkt tot 3a4u per dag waardoor farmen er niet in zit voor mij. Farm afnemen van andere spelers doe ik dan maar via spikes of de dorpen over te nemen.

Sommige mensen rondom mij zeggen soms dat ik te veel praat (typ). Ik heb geen flauw benul waar ze dat halen, maar mijn teksten zijn wel meestal langer dan die van andere personen. Van die mensen rondom mij gesproken, daar speel ik meestal mee samen. Spelletjes spelen op jezelf is namelijk net als alcohol een verslaving dus indien ik ze speel met andere mensen kan niemand mij verwijten dat ik verslaafd ben. Elke wereld die ik start, start ik dan ook met een aantal vrienden, het samenkrijgen verloopt meestal wat moeizaam waardoor we steeds de start missen van de wereld. Het voordeel is dat je in de rim natuurlijk lekker passief kan spelen.

Het forum volg ik al altijd mee maar ik heb nog nooit de moeite genomen om een account aan te maken. Maar nu ga ik mij even aankleden.
 

DeletedUser58372

Guest
Punten: Een 9.5 toch wel, het account wat je bespeeld heeft toch wel rang 2 in handen en een dikke 6 mil.
ODA: 8, het OD op deze wereld is bij haast iedereen gewoon bagger.
Ligging: Een 6-je, je hebt een raar gevormd cluster met uithoeken aan elke kant en cf's van hier tot Tokio.
Stam: 10, omdat ik er in zit natuurlijk :cool:
Reputatie: 4, lijkt me overduidelijk. Met Sietse kan je niet veel meer dan gezellig het akker in.

Ik maak dit bericht niet veel langer meer, want er komt weer een noob aan die z'n aanvallen in de NB gaat timen. Ene Haantje de Sterke. Misschien moet hij zich eens beter inzetten op zijn VV's in plaats van deze falende aanvalletjes.
 

DeletedUser

Guest
Punten: Een 9.5 toch wel, het account wat je bespeeld heeft toch wel rang 2 in handen en een dikke 6 mil.
ODA: 8, het OD op deze wereld is bij haast iedereen gewoon bagger.
Ligging: Een 6-je, je hebt een raar gevormd cluster met uithoeken aan elke kant en cf's van hier tot Tokio.
Stam: 10, omdat ik er in zit natuurlijk :cool:
Reputatie: 4, lijkt me overduidelijk. Met Sietse kan je niet veel meer dan gezellig het akker in.

Ik maak dit bericht niet veel langer meer, want er komt weer een noob aan die z'n aanvallen in de NB gaat timen. Ene Haantje de Sterke. Misschien moet hij zich eens beter inzetten op zijn VV's in plaats van deze falende aanvalletjes.



Reputatie zou ik 3 geven... Hij speelt samen met Jonathan dusja....:eek:
 

DeletedUser5148

Guest
Reputatie zou ik 3 geven... Hij speelt samen met Jonathan dusja....:eek:

you-sick-bastard.gif
 

DeletedUser

Guest
hey, wij hadden bateken moeten raten ;)

Punten: 8,5 toch nog net iets meer dan ons hier. Wel zijn wij een stukkie later begoone
ODA: 9 toch wel een mooi ODA in vergelijking met de eerst van deze wereld.
Ligging: 4 gewoon een mislukt cluster, helaas heb je de edels/tijd er niet voor om dit op te schonen
Stam: 10 perfect.
Reputatie: 1 Voor deze enquete nog nooit van de naam bateken gehoord buiten de ranglijst.
 
Bovenaan