Rate de speler boven je

DeletedUser67893

Guest
Ha af-gangers,

Dit topic is bedoeld om de activiteit op het forum wat te verhogen en om eens de meining van anderen over jou en anderen te horen.
De speler die als laatste iemand gerate heeft is zeg maar degene wie gerate moet worden.
1-2
Op de volgende aandachtspunten kan worden ingegaan waar achter je het punt beoordeel met een cijfer van 1-10 en een argumentatie:

Punten:
ODA:
Ligging:
Stam:
Reputatie:

Hopelijk levert dit wat activiteit op!

Groeten Theo
 

DeletedUser

Guest
0/10

0 punten 0 oda 0 odd zit niet in een stam en ik ken je niet


> Consequence (connor)
 

DeletedUser

Guest
0/10

0 punten 0 oda 0 odd zit niet in een stam en ik ken je niet


> Consequence (connor)

Aquilas Chrysaetos

Punten: 13 plek met 43k punten. Tevens ook een sterke groei vertoont. Vind dit wel een 9 waard
ODA: 7e plek met ODA, dit betekent dat je ook hebt moeten werken voor je dorpjes. 9
Ligging: Lekker cluster, ruim, alleen een beetje tegen je stam aan in het noorden.. Ik ken dat probleem ;) 8
Stam: ~FP~, wat mij betreft de meest onderschatte stam vd wereld. Alleen die fakes van Amour Guerre waren echt waardeloos over 40u. 8
Reputatie: Ik ken je niet, dus houd ik dit luchtig. 7


(9+9+8+8+7) / 5 = 8.2

En nou allemaal niet zo spammen
 
Reactiescore
31
En nu serieus want anders gaat het op slot en dat willen we niet. ;)
 

Deleted User - 487958296

Guest
PoetiC Justice

Punten: 20k is netjes maar de groei is niet zo heel optimaal, hiervoor een 6je
ODA: 40k, ongeveer 2x zoveel als je punten, beetje teveel voor je puntenaantal maar toch een 7
Ligging: Zoals ik het zie mooi naast de stam, geen cfjes van je stamgenoten oid, 8
Stam: H2O ziet er op zich netjes uit maar de meesten vallen al buiten de top 100, een 5je
Reputatie: Ik ken je niet, zover als ik weet ben je ook niet heel bekend dus een 6je

6+7+8+5+6 /5= 6,4
 

DeletedUser

Guest
Aquilas Chrysaetos

Punten: 13 plek met 43k punten. Tevens ook een sterke groei vertoont. Vind dit wel een 9 waard
ODA: 7e plek met ODA, dit betekent dat je ook hebt moeten werken voor je dorpjes. 9
Ligging: Lekker cluster, ruim, alleen een beetje tegen je stam aan in het noorden.. Ik ken dat probleem ;) 8
Stam: ~FP~, wat mij betreft de meest onderschatte stam vd wereld. Alleen die fakes van Amour Guerre waren echt waardeloos over 40u. 8
Reputatie: Ik ken je niet, dus houd ik dit luchtig. 7


(9+9+8+8+7) / 5 = 8.2

En nou allemaal niet zo spammen

Tnx ;)


Aanval op jezelf (Zilver - Level 3)
Val jezelf aan en verlies meer dan 1.000 eenheden in één gevecht.
Volgende level: Val jezelf aan en verlies meer dan 10.000 eenheden in één gevecht.
4.492 / 10.000

Deze is toch wel een punt extra waard? :D
 

DeletedUser69350

Guest
PoetiC Justice

Punten: 20k is netjes maar de groei is niet zo heel optimaal, hiervoor een 6je
ODA: 40k, ongeveer 2x zoveel als je punten, beetje teveel voor je puntenaantal maar toch een 7
Ligging: Zoals ik het zie mooi naast de stam, geen cfjes van je stamgenoten oid, 8
Stam: H2O ziet er op zich netjes uit maar de meesten vallen al buiten de top 100, een 5je
Reputatie: Ik ken je niet, zover als ik weet ben je ook niet heel bekend dus een 6je

6+7+8+5+6 /5= 6,4

- Anatidaephobia

Punten: 60k is zeker mooi gezien het feit dat het acc ook periodes van inactiviteit heeft gekend, wat jij nu moet gaan oplossen :D Nog steeds top 10, dus zeker een (9) waardig.
ODA: 130k ODA (rang 4) vind ik persoonlijk iets teveel voor je aantal dorpen, maar misschien ben je wat ongelukkig op een defnaabje geklapt, i dont know. In ieder geval een (8) voor de moeite die je hebt moeten doen voor je dorpjes :D
Ligging: Lekkere ligging t.o.v je stam Stahp! (8)
Stam: Stahp! lijkt me wel een gezellig pro stammetje, niks mis mee in ieder geval. De toekomst gaat uitwijzen hoe ze omgaan met het feit dat Poesje links van ze ligt, ik ben benieuwd :) (8)
Reputatie: Bradley is wel een cutie, zeker een (9,5)

42,5/50


Rate: Ambtenaren In Functie
 

DeletedUser54934

Guest
Ambtenaren in Functie!

Punten:
De laatste tijd aardig rap gegroeid en nog steeds een stijgende groei volgens mij hebben jullie in de laatste week jullie puntenaantal dubbel en dwars verdubbeld dus een 9
ODA: 79.578 en dat vind ik aardig veel maar het matcht mooi bij je rang en punten aantal of je hebt veel geluk gehad en wat mooie clears in dorpen gekilld of iets te veel deff tegen gekomen ik hoop het 1e voor je! een 8
Ligging: Mooi beginnend cluster en toch in aansluiting met de stam maar toch weer deels afgelegen wat de perfecte edeltargets creërt dus een 10
Stam: We zijn stamgenoten dus kan niet een zozeer objectief antwoord hier op geven maar ik vind Ciao! een goeie stam met een paar hele goeie spelers en een mooie ligging! 8,5
Reputatie:
Ik ken je pas via deze wereld en heb je niet veel gesproken maar tot dus zover vind ik dat er goeie spelers op zitten ookal werd al eerder gezegd dat de communicatie niet goed zou zijn, ik weet niet of dit waar is maar indien het wel klopt dan heb ik alleen maar te zeggen dat alles tijd heeft dus een 7,5

9+8+10+8,5+7,5= 43 : 5 = 8,6
 

DeletedUser

Guest
Thanks voor de mooie cijfers :)

Communicatie is perfect (soms komt er iets niet helemaal perfect door, maar dat kan een keer voorkomen), iemand wilde alleen graag even klagen over ons :p
 

DeletedUser71565

Guest
NakhahimO

Punten:
37,3k is een mooi puntenaantal, maar hier moeten we ook even bij bedenken dat ze een deel van hun dorpen kwijtgeraakt zijn door een domme co. Dus dat is een domper geweest. Toch een 8.

ODA:
55.157 Verslagen tegenstanders, niet veel over te zeggen, past opzich goed bij je puntenaantal. Een 8,5.

Ligging:
Mooie ligging tegenover zijn stam en heeft een goed begin gemaakt van een mooi cluster. En bovendien heeft hij de beste buurtjes van heel W35 :D Een 9.

Stam:
Ciao! heeft zeker een mooie ligging. Hebben (denk ik) zorgvuldig hun leden uitgekozen. Verder denk ik dat dit een ervaren stam is die nog ver gaat komen. Een 7,5.

Reputatie:
Onder de W35 spelers tot nu toe een goeie indruk gemaakt, heeft veel mensen te vriend. dat is mooi. Verder is die volgensmij niet heel bekend. Een 7.

8+8,5+9+7,5+7 / 5 = 8
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser54934

Guest
@ Like A Sir : thx voor de mooie cijfers en ik ben zeker in de nieuwe werelden niet erg bekend omdat ik voornamelijk naam heb gemaakt op W1 en W4 en een beetje W21 :)
 

DeletedUser71371

Guest
PoetiC Justice

Punten:
21k, valt best mee, zo te zien heb je wel al wat pech gehad, maar nooit echt gecombineerd met hoge OD.
Aangezien je nog in top 100 staat krijg je een 6,5

ODA:
Vind het wat aan de weinige kant, maar in combinatie met je punten krijg je hiervoor een 7

Ligging:
Je ligt opzich wel nog best dicht bij je stam, maar houdt nog edelopties open.
Je domineert wel niet echt je regio.
Voor ligging krijg je een 6,5

Stam:
H²0 heeft een compacte ligging, wat zowel voordelen als nadelen kan geven.
Staat nr3 in ranking, voor de rest ken ik de stam opzich niet.
Voor stam krijg je een 7

Reputatie:
Ik ken je totaal niet haha :p,
Dus zal neutraal blijven en je een 7 geven hiervoor


(6,5 + 7 + 6,5 + 7 + 7) / 5 = 6,8
 

DeletedUser23482

Guest
Punten: 2e van wereld, netjes.
ODA: 1e van wereld je werkt er hard voor.
Punten + ODA gecombineerd niets anders dan een 9.5.
Ligging: Je ligt mooi aan het zuidelijk eind van je stam met uitbreidingsmogelijkheden naar het Oosten. Cluster begint goed vorm te krijgen 9.
Stam: Mooie rankings maar redelijk verspreid 7
Reputatie: 7 no comments.

9.5 * 2 + 9 + 7 + 7 = 42
/ 5 = 8.4
 

DeletedUser

Guest
PoetiC Justice

Punten:
21k, valt best mee, zo te zien heb je wel al wat pech gehad, maar nooit echt gecombineerd met hoge OD.
Aangezien je nog in top 100 staat krijg je een 6,5

ODA:
Vind het wat aan de weinige kant, maar in combinatie met je punten krijg je hiervoor een 7

Ligging:
Je ligt opzich wel nog best dicht bij je stam, maar houdt nog edelopties open.
Je domineert wel niet echt je regio.
Voor ligging krijg je een 6,5

Stam:
H²0 heeft een compacte ligging, wat zowel voordelen als nadelen kan geven.
Staat nr3 in ranking, voor de rest ken ik de stam opzich niet.
Voor stam krijg je een 7

Reputatie:
Ik ken je totaal niet haha :p,
Dus zal neutraal blijven en je een 7 geven hiervoor


(6,5 + 7 + 6,5 + 7 + 7) / 5 = 6,8

Thnx, maar om even terug te komen op ODA
 

DeletedUser71106

Guest
Corrado16 noob

Punten:
80k + waarmee je momenteel rank 2 hebt, ZONDER er 100 euro aan PA in te hebben gestopt dus wat mij betreft op het moment de beste. 10

ODA:
Rank 1 qua ODA, je hebt misschien wel wat veel onnodige verliezen gehad vandaar me 8

Ligging:
Ligging tov stam is perfect, ziet duidelijk dat er afspraken zijn gezien je voldoende edelruimte overhoud naast je stamgenoten, een 9

Stam:
Stam heeft goed gerecruit op ligging, niemand ligt zo op het eerste oog elkaar in de weg al is het natuurlijk niet helemaal perfect. Ook zijn het toppers op toch wel enkele na in mijn opinion! een 9

Reputatie:
Ik weet echt niet wie jullie zijn maar gezien de positie en ODA van jullie krijg je een 8

10 + 8 + 9 + 9 + 8 / 5 = 8,8 voor jullie!
 

DeletedUser71371

Guest
Corrado16 noob

Punten:
80k + waarmee je momenteel rank 2 hebt, ZONDER er 100 euro aan PA in te hebben gestopt dus wat mij betreft op het moment de beste. 10

ODA:
Rank 1 qua ODA, je hebt misschien wel wat veel onnodige verliezen gehad vandaar me 8

Ligging:
Ligging tov stam is perfect, ziet duidelijk dat er afspraken zijn gezien je voldoende edelruimte overhoud naast je stamgenoten, een 9

Stam:
Stam heeft goed gerecruit op ligging, niemand ligt zo op het eerste oog elkaar in de weg al is het natuurlijk niet helemaal perfect. Ook zijn het toppers op toch wel enkele na in mijn opinion! een 9

Reputatie:
Ik weet echt niet wie jullie zijn maar gezien de positie en ODA van jullie krijg je een 8

10 + 8 + 9 + 9 + 8 / 5 = 8,8 voor jullie!

<3
 

DeletedUser

Guest
OMA DUCKJE

Punten:
0/10

ODA:
0/10

Ligging:
Je ligt jammer genoeg niet naast mij. :mad:
0/10

Stam:
Herken wel wat def noobjes van andere werelden.
6/10

Reputatie:
11/10
 

DeletedUser5148

Guest
Poesjestoei

Punten:
Spreekt voor zich
10/10

ODA:
Decent enough
8/10

Ligging:
Krijgt een mooi cluster :)
9/10

Stam:
NVT

Reputatie:
Ken je niet zo goed, maar gisteren was fijn skypen met u!
8/10

10 + 8 + 9 + 8 = 36/40 = 9/10 :)
 
Reactiescore
496
Bateken:

Punten: 9/10, netjes in de top van de wereld.
ODA: 9/10, mooie rang 4, naar mijn mening wel wat hoog voor de start.
Ligging: 8/10, mooi genoeg farmruimte!
Stam: 9/10, Staph! is een topstam!
Reputatie: 8/10, mij oude W29 MB'tje, met mijn oude vijanden daar :D

9+9+8+9+8=43:5=8,6?

La Kouchov Obarkarchov
 
Bovenaan