Rate de speler boven je!

DeletedUser55041

Guest
Punten 4/10 - wel een beetje heel laag in verglijking met stardatum
ODA 6/10 - niet echt bijzonder
Reputatie 8/10 - ken je verder niet maar je lijkt me wel oke
ligging: 8/10 - wel een leuke ligging :)
Stam 6/10 - redelijke stam
Gemiddelde - reken maar uit !

en nu mogen jullie mij raten :p

ODA -/10 - Unknown
Reputatie -/10 - Unknown
ligging: -/10 - Unknown
Stam -/10 - Unknown
Gemiddelde - Unknown
 

DeletedUser55041

Guest
Staat er;)

Ik ben ff aan het rondsnuffelen. Misschien krijg ik er straks weer zin in om op een leuk accie te spelen. Het kriebelt alweer een tijdje maar ik ben me aan het orienteren.

En aangezien jij graag gerate wilde worden dacht ik. TADAA.:)
 

DeletedUser

Guest
Punten 4/10 - wel een beetje heel laag in verglijking met stardatum
ODA 6/10 - niet echt bijzonder
Reputatie 8/10 - ken je verder niet maar je lijkt me wel oke
ligging: 8/10 - wel een leuke ligging :)
Stam 6/10 - redelijke stam
Gemiddelde - reken maar uit !

en nu mogen jullie mij raten :p

Punten is idd echt ***, maar troepen zeker niet :)

Ligging is ook niet heel leuk hoor, lig ingesloten in mn stam, maar komt ook goed.
 

DeletedUser

Guest
Punten 7/10 - Een dag of 15 later begonnen dan de een aantal top 20 spelers, ondanks dat een rang 17 and counting, top! Een 7 voor de vele interns tot op heden, blijf je deze lijn nu vasthouden zal dit naar 8-9 gaan :)
ODA 6/10 - Voor zo'n account stelt je ODA niet veel voor. Komt zoals al gezegd door de interns, maar afgelopen 2 weken doe je het super!
Reputatie 10/10 - Leuke gasten, vriendelijk en betrouwbaar.
ligging: 9/10 - Mooie ligging, de stam heeft je rug en 'the rim is yours' ;)
Stam 7/10 - Tja, Bibs, ben benieuwd hoe lang deze stam het zal houden. Om de wereld leuker te maken was een overstap er naartoe niet slim geweest, maar to be honest had iedereen het wel gedaan. Behalve dan Ash ^^
Gemiddelde - 7,8 gemiddeld, krik je ODA wat omhoog ^^, gaat wel goedkomen toch :rolleyes:
 

DeletedUser69208

Guest
Haze.

Punten 7/10, wel aardig
ODA - tel ik niet mee, vind dat grote bullshit
Reputatie 7/10 heb zowel goede als slechte dingen gehoord over je, maar het goede weegt duidelijk door
stam 7/10 je stam domineert de regio maar op globaal niveau heeft het weinig te vertellen
gemiddeld een 7, zeer netjes dus :)

Graag zou ik ook gerate willen worden.
 

DeletedUser

Guest
Haze.

Punten 7/10, wel aardig
ODA - tel ik niet mee, vind dat grote bullshit
Reputatie 7/10 heb zowel goede als slechte dingen gehoord over je, maar het goede weegt duidelijk door
stam 7/10 je stam domineert de regio maar op globaal niveau heeft het weinig te vertellen
gemiddeld een 7, zeer netjes dus :)

Graag zou ik ook gerate willen worden.

Dat klopt niet wat je zegt. Auth domineert de regio nog langer niet. Aan de ene kant loopt Bibs in hun nek te hijgen en tussen het cluster van Auth door ligt M M. En gezien Twstats hebben ze het daar niet makkelijk mee...
 

DeletedUser68345

Guest
Stardashian.

Punten 7/10 -- kan beter hé aapje begin is terug te groeien.
ODA x/10 -- kan je nog weinig over zeggen in die fase
Reputatie 8/10 -- volgens meerdere spelers leuk en toffe kerel met skills maar ik zie graag extra bewijzen
Stam 10/10 -- kan niet anders met mij als leiding :D
 

DeletedUser

Guest
Stardashian.

Punten 7/10 -- kan beter hé aapje begin is terug te groeien.
ODA x/10 -- kan je nog weinig over zeggen in die fase
Reputatie 8/10 -- volgens meerdere spelers leuk en toffe kerel met skills maar ik zie graag extra bewijzen
Stam 10/10 -- kan niet anders met mij als leiding :D


Zodra mijn eindexamens voorbij zijn, is er een nieuwe nr 1 :D
 

DeletedUser64057

Guest
Stardashian.

Punten 7/10 -- kan beter hé aapje begin is terug te groeien.
ODA x/10 -- kan je nog weinig over zeggen in die fase
Reputatie 8/10 -- volgens meerdere spelers leuk en toffe kerel met skills maar ik zie graag extra bewijzen
Stam 10/10 -- kan niet anders met mij als leiding :D

punten:10/10 nr1 beter kan dus niet
ODA:9/10 veel oda odd wat minder maar daar kan jij weinig aan doen
reputatie:10/10 mijn oude medespelers(2 dan) wat kan ik anders als een 10 geven:)
stam:8/10 iets teveel leden naar mijn mening en sommige weet ik nog niet of ze goed genoeg zijn
maar voor de rest prima stam
ligging:9/10 prima ligging geen clusterfucks alleen zitten er tussen die dorpen aan de zuidkant van je cluster wat veel ruimte
gemiddelde:46/50 dus een 9.2

ik ben Jeenyus btw
 

DeletedUser

Guest
punten:10/10 nr1 beter kan dus niet
ODA:9/10 veel oda odd wat minder maar daar kan jij weinig aan doen
reputatie:10/10 mijn oude medespelers(2 dan) wat kan ik anders als een 10 geven:)
stam:8/10 iets teveel leden naar mijn mening en sommige weet ik nog niet of ze goed genoeg zijn
maar voor de rest prima stam
ligging:9/10 prima ligging geen clusterfucks alleen zitten er tussen die dorpen aan de zuidkant van je cluster wat veel ruimte
gemiddelde:46/50 dus een 9.2

ik ben Jeenyus btw

Punten: 8/10 200k is prima sinds 27 februari.
ODA:8/10 prima oda, niet meer als je puntenaantal, maar als je alle interns bekijkt valt dit reuze mee.
reputatie: 8/10 tsja, post erg veel op het forum, ingame ken ik je niet, maar het lijkt me prima.
stam:9/10 Het ziet er uit als een gezellige kleine hechte groep. Dat heeft altijd mijn voorkeur :)
ligging:7/10 prima ligging tov de stam, het nadeel is dat je alleen naar de rim kan groeien.

gemiddelde:40/50 dus een 8
 

DeletedUser63354

Guest
I love Midgets.

Punten: 8, zo'n 100k. met 27 Maart als startdatum kan ik niet lager dan een 8 zitten hé :D
ODA: 7, Achja, vind ik een beetje bullshit eigenlijk.
reputatie: 10, toffe kerel!
stam: 8, Remain is een kleine, maar zeker goed georganiseerde rimstam, edelrichtingen zijn echter wel iets om over na te denken.
ligging: 8, je ligging tov de stam is goed, maar in de toekomst zul je wel via de rim moeten groeien. Misschien gaan we dan nog iets leuks zien :).

Owhja gemiddelde:
41\50 = 8.2 ofzo :p
 

DeletedUser39541

Guest
De Aarde Ademt Peren ;

Punten.
Kan altijd hoger, je bent enkele dagen na de start van de wereld begonnen. Toch top 100. Laten we zeggen een 6,5/10

Reputatie.
Ken je niet egt, zie je af en toe voorbij komen op t AF! Zinnige post en je bent voor AJAX! Dat spreekt over genoeg wijsheid en karakter! En ook nog eens een bazennaam!10/10

ODa.
Qua ranglijst punten/ODA staat het redelijk gelijk. ODA kan altijd beter natuurlijk. Zie ook dat je laatste 5 dorpen uit de zelfde stam als jij komen, dat verklaart de mindere ODA. 7.5/10

Stam.
Actieve stam, en leuk cluster. Genoeg edel ruimte om je heen zo te zien! 8/10

Ligging.
Je ligt best lekker! Toch aangesloten bij je stam aan een kant en ook genoeg vrijheid aan de andere kant! En ook niet heel erg veel te vrezen van je omgeving. Lekker dus ! 9/10

Bij elkaar opgeteld ;
41/50 8,2 ! Toch best netjes he ? ( toevallig btw zelden punten aantal als je stamgenoot die jij hebt gerate'd )

Grtz,
Machielb
 

DeletedUser63354

Guest
De Aarde Ademt Peren ;

Punten.
Kan altijd hoger, je bent enkele dagen na de start van de wereld begonnen. Toch top 100. Laten we zeggen een 6,5/10

Reputatie.
Ken je niet egt, zie je af en toe voorbij komen op t AF! Zinnige post en je bent voor AJAX! Dat spreekt over genoeg wijsheid en karakter! En ook nog eens een bazennaam!10/10

ODa.
Qua ranglijst punten/ODA staat het redelijk gelijk. ODA kan altijd beter natuurlijk. Zie ook dat je laatste 5 dorpen uit de zelfde stam als jij komen, dat verklaart de mindere ODA. 7.5/10

Stam.
Actieve stam, en leuk cluster. Genoeg edel ruimte om je heen zo te zien! 8/10

Ligging.
Je ligt best lekker! Toch aangesloten bij je stam aan een kant en ook genoeg vrijheid aan de andere kant! En ook niet heel erg veel te vrezen van je omgeving. Lekker dus ! 9/10

Bij elkaar opgeteld ;
41/50 8,2 ! Toch best netjes he ? ( toevallig btw zelden punten aantal als je stamgenoot die jij hebt gerate'd )

Grtz,
Machielb

Wij zijn Ajax Wij zijn de beste :cool:
En bedankt :)
 

DeletedUser68027

Guest
VictoriaJustice :

Punten.

Gaat toch de goede kant op, een super groei: 10/10.

Reputatie.

Super goede kerels, sociaal, en altijd in voor een lolletje: 9/10.

ODA :

Qua rang is het ODA erg laag, maar wie weet wat de toekomst kan brengen :confused: : 6/10.

Stam :

Gezellige, actieve en leuke stam : 7/10.

Ligging :

Mooie ligging in het zuiden, en een geweldig cluster : 8 / 10.


Bij elkaar opgeteld :

40 / 50 = een 8 toch ? ^^.
Prima dus.
 

DeletedUser39541

Guest
Kan iemand mij rate'n ? Ineens wordt VJ gerate zonder dat die zelf rate.. en ik als laatste iemand heb gerate.. Wor gewoon overgeslagen :(
 
Bovenaan