Rate de speler boven je!

DeletedUser68363

Guest
Rate de speler boven je:eek: moet je dan ook doen eah:p


Ik zie er geen naam bij en niet lang genoeg op dit forum actief (of te lang niet meer gelezen tijdens mijn tw-pauze, was nooit zeer bekend btw)
Dus dat ging dan nogal lastig lijkt mij

Zal broodje salami zo raten, of er iets van gaat kloppen....
.Serve kan ik niet vinden?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Broodje salami & Ashketchum:

Punten: 9/10, heel netjes zeker als je meeneemt dat jullie gecleared zijn onderweg. Ik reken nu vanaf het moment dat Bik jullie rimde, 25 Februari volgens mij.
ODA: 8/10, je hebt wel wat moeten clearen maarja als targets veel def maken heb je weinig keus en dat is gewoon pech.
Reputatie: 7/10, ik ken jullie niet echt verder maar volgens mij spelen jullie wel een prominente rol op bepaalde werelden waar ik niks vanaf weet.
Ligging:7/10, er zijn wel een aantal mooie dorpjes in je buurt maar dan moet je daar weer kerken gaan bouwen enzo. En je ligt redelijk afgelegen tov je stam, je zult nog wel wat serieuze obstakels tegen komen voordat je je daarbij aan kan sluiten denk ik.
Stam: 8/10, .Serve lijkt me een goede stam. Maar tot nu toe zijn ze nog niet echt getest dus de tijd zal het leren.
 

DeletedUser68363

Guest
Nog steeds niemand mij gerate

BTW broodje salami is mr stardashian (welke dan, oude solddat, hoofdspeler of nog iemand anders?)
 

DeletedUser67858

Guest
Handsome Jack


Punten: 8/10, Je speelde eerst op een ander account toch? naja, qua ligging heb je wel een leuk aantal punten!
ODA: 5/10, Niet heel hoog, maar goed..
Reputatie: 9/10, Lijken me sportieve spelers, en een geweldige naam:)!
Ligging:8/10, Lekkere ligging, ook qua Stam.
Stam: 8/10, Niet meer in .Serve, maar denk dat de stam het wel gaat volhouden. Goede spelers!
 

DeletedUser

Guest
Innovation

Punten: 9/10, Doet het goed tot nu toe qua punten op deze wereld
ODA: 7/10, Is prima, maar mag eigenlijk wel wat hoger ;)
Reputatie: 8/10, volgens mij ligt dit wel goed
Ligging: 7/10, Je hebt wel edel ruimte, maar kan later nog problemen opleveren.
Stam: 10/10 Denk dat Dunno het meeste gerespecteerd wordt op w31
 

DeletedUser

Guest
Nog steeds niemand mij gerate

BTW broodje salami is mr stardashian (welke dan, oude solddat, hoofdspeler of nog iemand anders?)

Eerst een weekje solddat (oude w2 account, was ruim een jaar gestopt), daarna Complicated. en na de herstart (dus na het adelen door bert) begonnen te co'en op Mr Stardashian.
 

DeletedUser68300

Guest
Innovation

Punten: 9/10, Doet het goed tot nu toe qua punten op deze wereld
ODA: 7/10, Is prima, maar mag eigenlijk wel wat hoger ;)
Reputatie: 8/10, volgens mij ligt dit wel goed
Ligging: 7/10, Je hebt wel edel ruimte, maar kan later nog problemen opleveren.
Stam: 10/10 Denk dat Dunno het meeste gerespecteerd wordt op w31

Als jij het zegt:)
 

DeletedUser38984

Guest
Handsome Jack


Punten: 8/10, Je speelde eerst op een ander account toch? naja, qua ligging heb je wel een leuk aantal punten!
ODA: 5/10, Niet heel hoog, maar goed..
Reputatie: 9/10, Lijken me sportieve spelers, en een geweldige naam:)!
Ligging:8/10, Lekkere ligging, ook qua Stam.
Stam: 8/10, Niet meer in .Serve, maar denk dat de stam het wel gaat volhouden. Goede spelers!

Dankjewel voor een mooie rating al heb ik nooit in .Serve gezeten :p
 

DeletedUser68760

Guest
Punten: 7/10, Mocht wel wat meer zijn, maar niemand in je buurt heeft veel punten
ODA: 6/10, Net tegen de 100k, gaat wel
Reputatie: x/10, geen idee:p
Ligging: 5/10, Weinig edelruimte en een grote speler in je buurt
Stam: 6/10 Wel een kleine stam :eek:
 

DeletedUser

Guest
Dankje G. :p
wel bulkid12:

Punten: 7/10, je hebt nog niet echt veel punten,maar de laatste tijd stijg je wel goed.
ODA: 7/10, voor zo'n acc valt het best mee.
Reputatie: x/10,daar heb ik geen oordeel over,ik ken je niet echt.
Ligging: 9/10niet meteen grote spelers in de buurt,wel mooie dorpjes om te edelen mits je ze nog even laat groeien.
Stam: 8/10, goede stam. Zitten een paar aangename spelers in waarvan G. er zeker eentje is^^

Ok,nu mag iemand mij ook eens doen,niet dat het een vette zal zijn maar kom :p
 

DeletedUser39541

Guest
In de hoop dat ik dan ook gerate wordt :)

Punten: 7/10 Wat laten begonne, je groeit wel aardig door!
ODA: 4/10 Je zal ongetwijfeld wat troepen hebben doodgelopen, en nog geen offers gemaakt volgens mij.
Reputatie: 7/10 Enkel op het AF gericht, voornamelijk in t nachtbrakers topic lekker aanwezig !
Ligging: 8/10 Lekker vlakbij je stam, boven aan het cluster dus genoeg uitbreidmogelijkheden. Genoeg dorpen om je heen, en enkele leuke mits ze doorgroeien om te edelen :rolleyes:
Stam: 6/10 Vrij compact qua ligging. Springen niet veel mensen uit zo op het oog. Maar wie weet wat ze brengen!
Gemiddelde: 32/50 Kan altijd beter, maar je bent op de goede weg !
 

DeletedUser64057

Guest
In de hoop dat ik dan ook gerate wordt :)

Punten: 7/10 Wat laten begonne, je groeit wel aardig door!
ODA: 4/10 Je zal ongetwijfeld wat troepen hebben doodgelopen, en nog geen offers gemaakt volgens mij.
Reputatie: 7/10 Enkel op het AF gericht, voornamelijk in t nachtbrakers topic lekker aanwezig !
Ligging: 8/10 Lekker vlakbij je stam, boven aan het cluster dus genoeg uitbreidmogelijkheden. Genoeg dorpen om je heen, en enkele leuke mits ze doorgroeien om te edelen :rolleyes:
Stam: 6/10 Vrij compact qua ligging. Springen niet veel mensen uit zo op het oog. Maar wie weet wat ze brengen!
Gemiddelde: 32/50 Kan altijd beter, maar je bent op de goede weg !

wie ben je?
 

DeletedUser

Guest
Machielb

Punten: 6/10 22/01 begonnen en 43k punten is niet echt zoveel
ODA: 8/10 goed
Reputatie: Weet ik niets van
Ligging: 8/10 dicht op elkaar, goed om os te sturen naar dorpen.
Stam: Geen stam
Gemiddelde: 7,3/10 lekker gemiddelde ;)

Ik ben wasteoftime
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
wasteoftime

ken toevallig je mb een beetje :p

Punten: 7/10 30/01 begonnen en 48k punten, kan beetje beter, de laatste week niet veel gegroeid dacht ik.
ODA: 8/10 mooi voor 48k punten
Reputatie: Geen idee...
Ligging: 7/10 redelijk dicht op elkaar, goed om te os'en, maar misschien beetje klein om goed te farmen
Stam: 8/10 Nog niet veel van gehoord maar ze groeien goed en met een kleine stam kan je ook beter communiceren
Gemiddelde: 7,5/10 nice :)

Ik ben RatherNature
 

DeletedUser

Guest
Lang geleden dat hier gereageerd is, maar ik zal je ns raten :)

Punten: 7/10 | Mooie account, maar het kan allemaal wat hoger.
ODA: 7/10 | Niet heel slecht, maar kan zeker hoger. Vooral gezien je interessante omgeving.
Reputatie: 6/10 | Wat ik in #Add begreep, prima speler. Verder onbekend voor mij. Trek je die 6 dus niet teveel aan ;)
Ligging: 9/10 Als er cluster mee bedoelt wordt krijg je een 6. Als er alleen ligging mee bedoelt wordt... Je hebt een leuke actieve omgeving die alle kanten op kan. Als je van actie houdt... Dan kan jij je uitleven :)
Stam: 9/10 | Niets verkeerds over te zeggen. Lijkt mij een mooie mix in accounts en elke actie kan invloed hebben op w31.
Gemiddelde: 7,6/10. Lijkt me prima cijfer. Er blijft ook voldoende uitdaging aan over :)
 
Bovenaan