Rate de speler boven je!

DeletedUser

Guest
Zeker, maar ene Exclusiva niet.

Nja heel erg leuk voorje dat ik dat dan was, ik wacht de reactie van robsxkee zelf even af als die nog wat durft te zeggen, dan kan de forum war beginnen? we edelen hem toch wel weg(wss ik weereens op vv)

Noobje xD, leerje feiten
 

DeletedUser36716

Guest
Zijn jullie nu serieus ver Robje ? haha :p
Hij heeft wat inzicht opgedaan de afgelopen jaren maar zou er nu niet van uitgaan dat hij beter start xp.
Wel duidelijk maken, zonder halveringen, zonder pp, zonder 3/4 co's, zonder bijna 24/7 online uren wil ik het rob wel zien doen :)!

Maar Rob sterker solo starten dan Excl, No Way ;). Snap ook niet hoe je bij die vergelijking komt -_-
 

DeletedUser

Guest
En wie ben jij dan? :D

Één van de grootste oorzaken van ons lijden is dat we onszelf vaak veel te serieus nemen. We kunnen niet lachen om onze "fouten" en gekke gedragingen, nee, we straffen onszelf af en vinden onszelf niet goed genoeg. We moeten presteren, het precies goed doen, anders zijn we niet goed genoeg. Zo houd je je vicieuze cirkel van negatief denken over jezelf in stand. Waar komt het toch vandaan dat bijna iedereen in onze maatschappij zichzelf niet goed genoeg voelt?

We oordelen over onszelf, maar ook over anderen en dat laatste zijn we erg bang voor. We zijn er bang voor om uit de kudde te liggen, alleen over te blijven. Maar we zitten allemaal in hetzelfde schuitje. Als je het zo bekijkt zijn we vreemde wezens.

Hoe serieuzer jij jouw leven neemt, hoe zwaarder je het zult hebben. Hoe minder plezier je kunt maken en hoe minder je kunt genieten van het leven.

Ik heb geleerd om te lachen om mijzelf, om mijn gekke gedachten, om mijn vreemde reacties die ik soms kan hebben. En weet je waarom? Omdat ik dat eigenlijk niet ben die dat doet. Mijn gehele leven heb ik geleerd om anderen te kopiëren, heb overtuigingen aangenomen die eigenlijk niet van mij zijn. We hebben ons geïdentificeerd met onze overtuigingen en onze gedachten. Maar wij zijn niet onze gedachten. Ik zie het zo dat we een goddelijke vonk zijn, een ziel die het leven wil ervaren. Die ook wil ervaren hoe het is om "moeilijke" dingen mee te maken. Zodra we daar verbinding mee kunnen maken zijn alle ervaringen in ons leven gewoon ervaringen, niet goed of fout, niet moeilijk om gemakkelijk, ze zijn.Alles wordt lichter.

We moeten van alles van onszelf om te bewijzen dat we wel goed genoeg zijn, maar hoe meer je dat moet, hoe meer je bevestigd krijgt dat je niet goed genoeg bent. Zo zitten we in een negatieve spiraal en zullen we nooit blij zijn met onszelf. Leg de lat niet lager, maar haal hem weg! Je hebt er niets aan om continu je prestaties te meten.

Jij hebt gedachten en emoties maar je bent het niet. Lach om die gekke gedragingen die je hebt, die gekke gedachten die je hebt en besef dat jij deze niet bent. Lach om jezelf als je denkt dat je weer eens een fout bent begaan en doe dat ook bij anderen.

Dit neemt niet weg dat je nog steeds verantwoordelijkheden hebt, natuurlijk blijven deze. Maar het gaat erom hoe je daar mee omgaat.

Gelukkig neem ik je niet al te serieus.

Weet je zeker dat jij dit zelf bent en dat dit niet 1 van je gekke acties is? :D
 

DeletedUser

Guest
Zijn jullie nu serieus ver Robje ? haha :p
Hij heeft wat inzicht opgedaan de afgelopen jaren maar zou er nu niet van uitgaan dat hij beter start xp.
Wel duidelijk maken, zonder halveringen, zonder pp, zonder 3/4 co's, zonder bijna 24/7 online uren wil ik het rob wel zien doen :)!

Maar Rob sterker solo starten dan Excl, No Way ;). Snap ook niet hoe je bij die vergelijking komt -_-

agreed;)

;)
 

DeletedUser33379

Guest
Zijn jullie nu serieus ver Robje ? haha :p
Hij heeft wat inzicht opgedaan de afgelopen jaren maar zou er nu niet van uitgaan dat hij beter start xp.
Wel duidelijk maken, zonder halveringen, zonder pp, zonder 3/4 co's, zonder bijna 24/7 online uren wil ik het rob wel zien doen :)!

Maar Rob sterker solo starten dan Excl, No Way ;). Snap ook niet hoe je bij die vergelijking komt -_-

gelukkig heeft robje een goed team (A)
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

DeletedUser52174

Guest
Mensen met een grote mond aan het begin van een wereld zijn altijd dezelfde mensen die na een tijdje gestopt zijn.

Bovendien, mensen die roepen dat ze de beste zijn, zijn dat eigenlijk nooit.
 
Reactiescore
4
Mensen met een grote mond aan het begin van een wereld zijn altijd dezelfde mensen die na een tijdje gestopt zijn.

Bovendien, mensen die roepen dat ze de beste zijn, zijn dat eigenlijk nooit.

En jullie dan @ W20 :p
 

DeletedUser

Guest
on topic:

find anger ;)
Punten: 10 (1e)
ODA: 8 (Weinig hoeven bashen de lucky basterd :p)
Ligging: 9 (Denk dat hij enameeste gefarmd heeft van de wereld dus goede farmligging, en heeft heerlijke dorpen in de buurt)
Reputatie: 9 (Kende de spelers eerst niet echt maar zijn toppertjes (Y)


Volgens mij was dat het lijstje toch
 

DeletedUser68252

Guest
Bik en rode trap

punten: 9,5
ODA: 9,0
Ligging: 8,5 ( heeft lekkere dorpen in de buurt liggen om te farmen, maar een niet optimale ligging )
Reputatie: 9,0
 

DeletedUser

Guest
Speler: Liptonia

Punten: Rang 20, 7.439 punten (gemiddelde: 2480). Jammer van dat ene 1.6k dorpje, maar daarbuiten wel netjes. 8/10
ODA: Kan beter, niet verschrikkelijk maar het laat zien dat je wel wat gratis dorpjes hebt gekregen. 6/10
Ligging: Niet tever van je stam maar genoeg ruimte om te farmen & uit te breiden. 9/10
Reputatie: Niets negatief op aan te merken, maar daarmee nog geen verrijking voor het AF of w31 tot nu toe. Je basis speler die zijn gezicht eens laat zien op het AF. 6/10
Stam: Sorry, maar ik heb geen hoge pet op van #Tale. Zeker niet na de actie van Snorlax waarbij Tale leden niet eens toegaven dat het inderdaad een laffe actie was. 4/10

Totaal: Niet slecht, kan beter. Vrij standaard lijkt me al bij al. 6.6/10 (= 33/50)
 
Bovenaan