Rate de speler boven je

DeletedUser

Guest
Maakjenietdruk

Punten: Rang 8, lekker 8.5/10

ODA: Veel te laag voor je rang. 6.5/10

Reputatie: Je spoort echt niet en je bent supporter van Fc Utrecht. Marginaal clubje met lelijke voetbalshirts. Eigenlijk best een bende hommo's. Maar daarvoor hoef jij dat niet te zijn. Dikke 8/10

Ligging: Leuk cluster, goed frontje. 8/10

Stam: 9/10

8/10

Over utrecht heb je helemaal gelijk alleen hoop ik wel dat ze psv nog verder de afgrond in duwen :D:D:D
 

DeletedUser57985

Guest
Noob die mijn deff gaat backtimen! :mad:

Nee, volgens mij wel goede speler van wat ik van hem weet/hoor en zie, ken hem verder niet zo goed. :D
 

DeletedUser

Guest
Triggerbullet

Punten: Top 20 is netjes, ik denk wel niet dat je al te veel tegenstand kent in de rim? Maar toch een nette 8/10

Reputatie: Ik heb geen enkel idee wie je bent, ik zie je ook nooit op het forum. Dus deze laat ik open

ODA: Kan toch een pak beter als je kijkt welke rang je staat. Dat komt waarschijnlijk ook wel door je ligging. 6.5/10

Ligging: Het cluster ziet er netjes uit, maar het lijkt me niet zo'n uitdagende ligging. Maar toch zeker een 7.5/10 aangezien je toch je buurt domineert.

Stam: 9/10 lijkt me wel duidelijk waarom.

8/10 gemiddeld.
 

DeletedUser69866

Guest
Triggerbullet toch? :p

Ja jij was ook iets DutchDingo-achtig, maar nog nooit van gehoord hoor Svennie :D

Vind ik voldoende, als je hem dan ook maar onthoudt :$



Triggerbullet

Punten: Top 20 is netjes, ik denk wel niet dat je al te veel tegenstand kent in de rim? Maar toch een nette 8/10

Reputatie: Ik heb geen enkel idee wie je bent, ik zie je ook nooit op het forum. Dus deze laat ik open

ODA: Kan toch een pak beter als je kijkt welke rang je staat. Dat komt waarschijnlijk ook wel door je ligging. 6.5/10

Ligging: Het cluster ziet er netjes uit, maar het lijkt me niet zo'n uitdagende ligging. Maar toch zeker een 7.5/10 aangezien je toch je buurt domineert.

Stam: 9/10 lijkt me wel duidelijk waarom.

8/10 gemiddeld.

Ik heb jullie vorige week nog ergens gepm't bij mijn weten :D
Toch bedankt voor de leuke puntjes, de tegenstand hier in de buurt is inderdaad niet veel betekenend.
 
Bovenaan