Rate de speler boven je

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

DeletedUser57985

Guest
Volgens mij wel een goede speler, ken hem verder nog niet al te goed.
7,2/10 ^
 
Reactiescore
2.064
rate mij ik ben lekker
 
Reactiescore
2.064
La Comadreja ( Dit is niet omdat ik op coma zit ik doe het nu gewoon subjectief)


Punten: Rang 31 Aangezien het begin van de start van w30 kon het beter zijn op coma alsnog groeit Coma nu goed de afgelopen tijd dit kan door de ligging ect komen. 8/10


ODA = rang 11 20 plaatsten hoger dan punten dat is goed :D 9/10

Reputatie = Veel mensen kennen Joepski wel op het AF en Comadreja ook. Ze weten ook dat je aardig goed kan spelen haha 9/10

Ligging: Ligging is moeilijk met veel front alleen een heel mooi cluster zeker nu silenzio word geownd 8/10


Stam: Rang 2 stam zeker niet slecht : 8/10

Gemiddelde: 8,4
 

DeletedUser

Guest
Punten: Top 20 is altijd netjes 8/10

ODA: rang 27 ODA, dit kan toch beter maar is zeker ook niet slecht. 7.5/10

Reputatie: Je bent een van de vertegenwoordigers van ODA op dit AF en dat is zeker mooi. Ben het niet altijd eens met je posts en je definitie over wat journalistiek is, is best beschamend :D. Maar toch zeker een 8/10. Ken je ook niet echt

Ligging: De vorm van je cluster ziet er echt lekker uit, maar je hebt weinig front en je ligt toch wat ingesloten in je stamcluster. 7/10

Stam: ODA is samen met +/- de stam die deze wereld domineren. zeker een 9/10.

Dit zal wel rond de 8/10 liggen.
 

DeletedUser

Guest
Maakjenietdruk

Punten: Rang 8, lekker 8.5/10

ODA: Veel te laag voor je rang. 6.5/10

Reputatie: Je spoort echt niet en je bent supporter van Fc Utrecht. Marginaal clubje met lelijke voetbalshirts. Eigenlijk best een bende hommo's. Maar daarvoor hoef jij dat niet te zijn. Dikke 8/10

Ligging: Leuk cluster, goed frontje. 8/10

Stam: 9/10

8/10
 
Bovenaan