Rate de speler boven je

DeletedUser

Guest
Hedzer:

Punten: 7/10 2 mil is toch al top 50
ODA: 7/10, ODA-rang = positie in de puntenranking, dus ok
Reputatie: 6/10 - redelijk onzichtbaar, stille achtergrondspeler
Ligging: 7/10, mooi cluster met wat front
Stam: 7,5/10 voor een centrumstam blijft tanken goed stand houden
Gemiddelde: 7/10

Danku;)
 

DeletedUser63688

Guest
Bring it:p

gelieve niet van julie77 want dan weet ik wel hoe dit topic eindigtXD
 

DeletedUser63688

Guest
hedzer was al beoordeeld;) dus ik moet hem dan nog een keer doen?:p hou je op een gegeven moment een beetje een vicieuze cirkel over lijkt me niet?:p tussen de mensen die vaak posten en degene die af en toe posten
 

DeletedUser

Guest
Bring it:p

gelieve niet van julie77 want dan weet ik wel hoe dit topic eindigtXD

Dat weet jij niet :)

Nic00
Punten: 6/10 1,6 beter dan het gemiddelde van de w24 spelers, maar voor een speler die niet aan de rim ligt is dit toch wat weinig
ODA: 5/10, ODA-rang = positie ligt onder de zijn puntenranking, werkt enkel af wat anderen begonnen, hier is de onervarenheid duidelijk
Reputatie: 9/10 - ondanks zijn onervarenheid, actief met argumentatie op het AF, respectvol tegenover zijn tegenstanders
Ligging: 9/10, mooi cluster met wat front, in falanx - dit is de tactisch beste ligging die je maar kunt denken
Stam: 8/10 door recruitering wordt deze stam groot en sterk, massa = kassa, HET principe van DA die w3 won
Gemiddelde: 8.5/10, de tekortkomingen die volgen uit onervarenheid compenseert deze speler in ruime mate door zijn andere eigenschappen: respectvol, strategisch goede ligging, intuïtieve sterke stambeslissingen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
hedzer was al beoordeeld;) dus ik moet hem dan nog een keer doen?:p hou je op een gegeven moment een beetje een vicieuze cirkel over lijkt me niet?:p tussen de mensen die vaak posten en degene die af en toe posten

Ik ben wel benieuwd wat een Ots ervan vind>?
zovaak ben ik nog niet gerate op dit forum.;)
 

DeletedUser17680

Guest
hedzer was al beoordeeld;) dus ik moet hem dan nog een keer doen?:p hou je op een gegeven moment een beetje een vicieuze cirkel over lijkt me niet?:p tussen de mensen die vaak posten en degene die af en toe posten

Je zou ook gewoon random people kunnen beoordelen als je wilt. Dan moet je naam neerzetten en raten maar. ;) Daarnaast kan 1 speler natuurlijk altijd meerdere keren gerate worden. Het is niet dat iedereen hetzelfde rate & commentaar geeft lijkt mij? :p
 

DeletedUser

Guest
Dat weet jij niet :)

Nic00
Punten: 6/10 1,6 beter dan het gemiddelde van de w24 spelers, maar voor een speler die niet aan de rim ligt is dit toch wat weinig
ODA: 5/10, ODA-rang = positie ligt onder de zijn puntenranking, werkt enkel af wat anderen begonnen, hier is de onervarenheid duidelijk
Reputatie: 9/10 - ondanks zijn onervarenheid, actief met argumentatie op het AF, respectvol tegenover zijn tegenstanders
Ligging: 9/10, mooi cluster met wat front, in falanx - dit is de tactisch beste ligging die je maar kunt denken
Stam: 8/10 door recruitering wordt deze stam groot en sterk, massa = kassa, HET principe van DA die w3 won
Gemiddelde: 8.5/10, de tekortkomingen die volgen uit onervarenheid compenseert deze speler in ruime mate door zijn andere eigenschappen: respectvol, strategisch goede ligging, intuïtieve sterke stambeslissingen

Agni
Punten: 6/10 Redelijk voor de rim, echter vrij laag.
ODA: 7/10 Best oké voor je punten. Doe zo voort!
Reputatie: 6/10 Ik weet niet goed, maar volgens mij is je reputatie redelijk :)
Ligging: 7/10 Veel edelruimte en grenzend aan je stam. Uiteraard weinig geclusterd, maar met zoveel punten lijkt me dat nog relatief logisch.
Stam: 6/10 SWARM is wel een goeie stam aan de stats te zien. Echter lijken ze niet meteen mee te vechten voor de top.
Gemiddelde: 6,4 Je bent nog relatief klein, maar groeit nu erg sterk en doet het goed op vlak van ODA. Volgens mij zal het gemiddelde enkel omhoog gaan als je verder doet zoals je bezig bent. Maar hou de grote stammen in het zeil, zodanig dat je niet verpletterd geraakt :p
 

DeletedUser63688

Guest
Ik ben wel benieuwd wat een Ots ervan vind>?
zovaak ben ik nog niet gerate op dit forum.;)

ik zou het eerlijk gezegd ook niet durven doen hedzer;) ik kan naar je punten en od kijken maar verder zou ik echt niet weten wat je presteert of hoe je als speler ben;) dus zou geen goede rating zijn in mijn ogen;)
 

DeletedUser

Guest
ik zou het eerlijk gezegd ook niet durven doen hedzer;) ik kan naar je punten en od kijken maar verder zou ik echt niet weten wat je presteert of hoe je als speler ben;) dus zou geen goede rating zijn in mijn ogen;)

Daar kan je toch een rating op baseren?
Net alsof ik iedereen ken die ik rate?:confused:
 

DeletedUser

Guest
Zou iemand mij nu eens willen raten? :p Dat is toch de bedoeling van dit topic denk ik :p
 

DeletedUser

Guest
De kleine Piraat

Punten: 8,5/10 Rang 13 ,maar nog wel stuk af van de nummer 1
ODA: 9,5/10 Een nette rang 2.
Reputatie: 7,5/10 Jonas is een prima speler
Ligging: 7/10 Kan veel beter.Ik zie veel rood en maar een relatief klein frontje.
Stam: 8/10 Goede stam voorzover ik weet.
Gemiddelde: 8,1 ;)
 

DeletedUser

Guest
Kijk jona ... Nu hoo je het ook van een ander ... :p
Er moet echt iets aan dracona gebeuren :)
 

DeletedUser

Guest
Kijk jona ... Nu hoo je het ook van een ander ... :p
Er moet echt iets aan dracona gebeuren :)

Pfff, maar dat is meer internwerk en daar hou ik niet van :p Ik pak liever eerst mijn vijanden zolang dat kan.

Maar goed, ooit zal ik hem wel overnemen :$
 

DeletedUser

Guest
Ooit? :p
Ik begin gwn vast hoor ;)
En dan zie je maar wanneer je een keer een dorpje mee pakt ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik kan moeilijk Maximums Thrax raten aangezien ik niet weet wie hij is... :p
 
Bovenaan