Rate de speler boven je

DeletedUser

Guest
wie ben je dan..? :p

punten: 9,6 rank 5 weinig interns en gewoon toppers zijn jullie valt dus niks op aan te merken.
Oda: 8,7 rank 11 niks mis mee gewoon lekker misschien paar rankjes hoger maar heb het niet zo op oda geilers, alsof je dan opeens pro bent -.- gewoon top dus !
Ligging: 7,7 kijk mooi stuk safe en genoeg ruimte nog naar de rim en naar de andere kant van de stam, maar in de rim is er wel veel minder spanning dan in de core dus minder moeilijk.
Reputatie: 9,5 voor mij heel hoog, houd zich op de achtergrond geen lastpak oid en leuke speler. En staat klaar voor de stam, echte topper dus!
Stam: 8,5 nog geen perfecte stam maar die bestaat ook niet ! Sterkste stam van de wereld met goede leuke spelers waar iedereen voor elkaar door het vuur gaat, geen gezeur of onrust zaaiers dus dikke voldoende!
Gemiddelde: 8,8 top dus, gewoon zo doorgaan ligging kan je niet veel aan doen dus daardoor iets omlaag.


Rate: Technical imperfection (graag geen kut rate met korte antwoorden of eentje die nergens op slaat, ken je mij/ons niet doe research)

:d
 

DeletedUser65664

Guest
Rate: Technical imperfection (graag geen kut rate met korte antwoorden of eentje die nergens op slaat, ken je mij/ons niet doe research)
 

DeletedUser50691

Guest
Rate: Technical imperfection (graag geen kut rate met korte antwoorden of eentje die nergens op slaat, ken je mij/ons niet doe research)

TI

Punten: 7.5 Top 15 op zich redelijk netjes ;)
ODA: 6 Rank 20 met oda net verhouding op je punten kan beter!
Ligging: 8 Genoeg groei mogelijkheden
Reputatie: 8 goeie spelers zetten zich in voor de stam... Ga zo door!!
Stam: 9 tja spreekt voor zich ;)
 

DeletedUser50613

Guest
Misschien Quiem als stam eens een rate geven in de plaats van al de leden een voor een te blijven af gaan? :)
 

DeletedUser65908

Guest
punkerke
Punten: 7 veel barbaren geedeld
ODA: 6 niet al te veel hoewel laatste tijd leuk begint te stijgen
Ligging: 4 redelijk ingesloten kan zonder hulp van zijn stam nergens meer heen en hij heeft alle farm mogelijkheden weggeedeld
Reputatie: 7 lijken me spelers die zich niet hebben ingezet in het begin van de wereld en nu pas hun kwaliteiten beginnen te laten zien
Stam: 7 goede liggen in het noorden met spelers die met elkaar samen kunnen werken en ondersteuning geven als nodig is hoewel dit niet altijd gebeurt

gemiddeld een 6,2 als cijfer, maar als opmerking dat het verleden op deze wereld niet heel speciaal is maar de speler zal zeker nog groeien in punten te zien aan het feit dat het de laatste maand lekker gaat zelf met de grote hoeveelheid odd die erop gehaald is


voor mij mag opstandig rated worden
 

DeletedUser52513

Guest

Punten: 5/10 bijna nog geen 2 mil dus daarom geen 6
ODA: 6/10 meer ODA dan punten, dus een 6
Reputatie: 9/10 ik wou geen 10 geven dus drm maar een 9 :p
Ligging: 7/10 in de rim en nog wat groeimogelijkheden
Stam: 6/10 helaas nog een MBstam :(
Gemiddelde: 6,6= 7/10 prima toch? :)
 

DeletedUser49029

Guest
Castiel

Punten: 7/10 mooi aantal punten en mooi meegegroeid met de top van de wereld
ODA: 9/10 zeer mooi aantal oda, staat hierbij ook aan de top
reputatie: 6/10 je reputatie is bij de ene goed en de andere slecht dus vandaar een 6
Ligging: 9/10 mooi in de kern met toch nog een mooi front met SF.
stam: 9/10 toch een mooie stam die al lang bewijst waarom ze op 1 staan dus vandaar een 9 al zullen ze in de toekomst nog moeten oppassen denk ik.
gemiddelde: 8/10, mooie score :D
 

DeletedUser68032

Guest
Jij speelt niet meer volgens mij en anders ken ik je ook niet...
Dus sorry kan jou niet beoordelen :(
 

DeletedUser

Guest
Punten: 5/10 bijna nog geen 2 mil dus daarom geen 6
ODA: 6/10 meer ODA dan punten, dus een 6
Reputatie: 9/10 ik wou geen 10 geven dus drm maar een 9 :p
Ligging: 7/10 in de rim en nog wat groeimogelijkheden
Stam: 6/10 helaas nog een MBstam :(
Gemiddelde: 6,6= 7/10 prima toch? :)

Natuurlijk heb ik nog geen 2 mil, ik farm nooit en ik ben vele maanden later begonnen :p

IK WIL HOGER :mad:
 
Bovenaan