Rate de speler boven je

DeletedUser

Guest
Een leuk topic wat op veel andere wereldfora ook te vinden is. Aangezien de top zich steeds meer van de flop begint te onderscheiden, kan het ook hier gepost worden. Je beoordeelt de speler boven je op een schaal van 1 tot 10, met als het kan een reden waarom je dat cijfer geeft. Beoordelen kun je doen aan de hand van de volgende dingen:

Punten
ODA
Reputatie
Ligging
Stam
Gemiddelde

A.u.b. niet vragen om een beoordeling zonder zelf te raten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Punten 9
ODA 8
Reputatie 6
Ligging 9.5
Stam 8.5
Gemiddelde reken zelf maar uit.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Punten 9
ODA 8
Reputatie 6
Ligging 9.5
Stam 8.5
Gemiddelde reken zelf maar uit.

Punten 7.5
Oda 7.5
Reputatie 7.5(weet ik niets van, dus maar gemiddeld tussen een 5(slecht) en een 10(best))
Ligging 8
Stam 8.5

Gemiddeld: 7.8
 

DeletedUser

Guest
Speler: Gods oF the Arena

Punten: 9 (plek 3)
Oda: 10 (plek 1)
Reputatie: 8 (Ken de spelers persoonlijk niet maar Surangama Sutra. is gezelligst op forum )
Ligging 9
Stam 8 ( Zitten aantal aardige spelers in )

Gemiddeld: 8.8
 

DeletedUser

Guest
Speler : Fyuryus.

Punten:5 ( niet zoveel punten :p)
Oda: 7 (mooie ODA voor de punten)
Reputatie: 7 (Ik ken er niet heel veel van het AF)
Ligging 6 (Niet zoveel Bb's in de omgeving)
Stam 7 ( Zit potentieel in =) )

Gemiddeld: Afgerond op 7.0 :)
 

DeletedUser33734

Guest
Soft

Punten:7
Oda: 7
Reputatie: 8
Ligging 6.5
Stam 7

:)
 

DeletedUser

Guest
Speler : Fyuryus.

Punten:5 ( niet zoveel punten :p)
Oda: 7 (mooie ODA voor de punten)
Reputatie: 7 (Ik ken er niet heel veel van het AF)
Ligging 6 (Niet zoveel Bb's in de omgeving)
Stam 7 ( Zit potentieel in =) )

Gemiddeld: Afgerond op 7.0 :)

Behoudens dat ik het te laag vind, sinds wanneer rondt men een 6.2 af op een 7 ? :p

(negeer deze comment bij beoordelen)
 

DeletedUser

Guest
Behoudens dat ik het te laag vind, sinds wanneer rondt men een 6.2 af op een 7 ? :p

(negeer deze comment bij beoordelen)

Ik rond af omdat ik het ook te laag vindt :p (en ik wist niet hoeveel het gemiddeld was, geen zin om uit te rekenen :D
De speler is zeker meer waard, maar op ligging & punten scoort deze niet goed. Dat zijn factoren waar hijzelf niet aan kan doen :) M.a.w. : De speler in kwestie is te laag beoordeelt ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik rond af omdat ik het ook te laag vindt :p (en ik wist niet hoeveel het gemiddeld was, geen zin om uit te rekenen :D
De speler is zeker meer waard, maar op ligging & punten scoort deze niet goed. Dat zijn factoren waar hijzelf niet aan kan doen :) M.a.w. : De speler in kwestie is te laag beoordeelt ;)

Maakt niet uit. Gemiddelde is zoals het is. Ligging kan ik idd niet veel aan doen maar hoort bij later beginnen --> rim. Ben nog niet zo lang begonnen dus vandaar dat punten ook laag zijn maar zo staat het ervoor momenteel dus niet nodig om af te ronden. Aan mij de taak om deze cijfer omhoog te krikken ;)
 

DeletedUser33734

Guest
Maakt niet uit. Gemiddelde is zoals het is. Ligging kan ik idd niet veel aan doen maar hoort bij later beginnen --> rim. Ben nog niet zo lang begonnen dus vandaar dat punten ook laag zijn maar zo staat het ervoor momenteel dus niet nodig om af te ronden. Aan mij de taak om deze cijfer omhoog te krikken ;)

Ik kwam uit op een 6.8 gemiddeld i.p.v. 6,2.
Nu ik :p
 

DeletedUser

Guest
.Final Meltdown

Punten: 7 Een redelijk dorpenaantal, al is het 25 spelers aangevallen award wel een beetje teleurstellend voor deze hoeveelheid punten.
Oda: 8 Prima ODA, niet te veel, niet te weinig.
Reputatie: 8 Niets dan positieve posts gezien, wat het forum zeker kan gebruiken. Complimenten!
Ligging 6.5 De dorpjes liggen wat dicht op elkaar en er liggen een paar grote spelers in de buurt, al is de nabijheid van oui are awsome misschien juist een voordeel, omdat die binnekort op grijs gaat.
Stam 8 Een stam met een aantal goede spelers (en een paar moraalbrekers van GOTA?). Het grootste minpuntje is dat je zover van je stam weg ligt.
Gemiddelde 7,5
 

DeletedUser33734

Guest
.Final Meltdown

Punten: 7 Een redelijk dorpenaantal, al is het 25 spelers aangevallen award wel een beetje teleurstellend voor deze hoeveelheid punten.
Oda: 8 Prima ODA, niet te veel, niet te weinig.
Reputatie: 8 Niets dan positieve posts gezien, wat het forum zeker kan gebruiken. Complimenten!
Ligging 6.5 De dorpjes liggen wat dicht op elkaar en er liggen een paar grote spelers in de buurt, al is de nabijheid van oui are awsome misschien juist een voordeel, omdat die binnekort op grijs gaat.
Stam 8 Een stam met een aantal goede spelers (en een paar moraalbrekers van GOTA?). Het grootste minpuntje is dat je zover van je stam weg ligt.
Gemiddelde 7,5

Mja, op awsome na heb ik goede contacten met die spelers :)
Oud Levi leden ook.
Nu mag ik jou zkr niet raten?
 

DeletedUser59693

Guest
Punten 9
ODA 8,5
Reputatie 7
Ligging 9
Stam 9

zelfde naam in spel
 

DeletedUser33734

Guest
Sparkie11

Punten: 6
Oda: 7
Reputatie 7?
Ligging 6.5
Stam 6.5
 

DeletedUser

Guest
hierboven ^^


Punten: 7.5
Oda: 7
Reputatie 6
Ligging 7.5
Stam 8
 

DeletedUser63114

Guest
Aangezien handvat de laatste was:

Handvat

Punten: 8
ODA: 6,5 (Moet wel beter kunnen denk ik)
Reputatie: 6 (ken je niet)
Ligging: 8 (Dorpjes mochten gerust verder uit elkaar, maar genoeg ruimte om naar het NO te edelen.)
Stam: 7,5 (Herken wat namen, het kan wel wat worden)
Gemiddelde: 7,2. Afgerond een 7 :)
 

DeletedUser

Guest
Speler: Fruitboom
Punten: 7
ODA: 6
Reputatie:7(ken je niet)
Ligging: 7(één dorpje:p)
Stam: 4

Gemiddeld: 6,2
 

DeletedUser

Guest
Speler: Gods oF the Arena
Punten: 9,2
ODA: 9.8
Reputatie: 8,5
Ligging: 8
Stam: 7

Gemiddeld: 8,5
 
Bovenaan