Rate de speler boven je

DeletedUser

Guest
Nja kijk, kenneth zelf was erg inactief :eek: (normaal ging hij ook meedoen toen ik start deed, hij deed dus zogoed als nx :p ) en J. zit net in examenperiode(al 2 weken en zen examens duren nu ook nog es 2 weken) :p
 

DeletedUser

Guest
Nja kijk, kenneth zelf was erg inactief :eek: (normaal ging hij ook meedoen toen ik start deed, hij deed dus zogoed als nx :p ) en J. zit net in examenperiode(al 2 weken en zen examens duren nu ook nog es 2 weken) :p

Ik was niet inactief ik farmde meer dan 50% van de dag opbrengst, enkel de noobigheid van jullie made me quite.


maar goed jij vind mensen inactief als ze minder dan 14 uur per dag spelen gelijk jij :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ik was niet inactief ik farmde meer dan 50% van de dag opbrengst, enkel de noobigheid van jullie made me quite.


maar goed jij vind mensen inactief als ze minder dan 14 uur per dag spelen gelijk jij :rolleyes:

Aan het einde niet meer hoor, mss wel toen ik er nog niet was:p. Maar vanaf dat ik er op zat heb je nog nooit 50% dagopbrengst gefarmd.
 

DeletedUser

Guest
Ik was niet inactief ik farmde meer dan 50% van de dag opbrengst, enkel de noobigheid van jullie made me quite.


maar goed jij vind mensen inactief als ze minder dan 14 uur per dag spelen gelijk jij :rolleyes:

Klopt helemaal lols, als je wilt haal ik de skypelogs erbij die bewijzen dat je zelfs toegaf dat je er zo weinig was?
 
Reactiescore
116
Speler: Ineedtodrink.


Punten: 9 (Een dikke 9, top 20 ondanks het verlies van de 2 hoofddorpen door de door hen genoemde onterechte ban, niet opgeven en blijven doorgaan!)
ODA: 7.5 (top 100, meer bepaald rang 81, maar vergeleken met de puntenranglijst kan het toch een beetje meer omhoog XD)
Reputatie: 8.5 ( hier en daar pm-wissels gehad, lijken mij ervaren spelers, vooral doorzetters XD)
Ligging: 7 (Hier missen ze naar mijn mening een beetje de barbarenzee en moeten verschillende dorpen van hem barbaren delen)
Stam: 9.5 (top elite-stam, als ze het volhouden is het goed ;)
 

DeletedUser56859

Guest
Ik was niet inactief ik farmde meer dan 50% van de dag opbrengst, enkel de noobigheid van jullie made me quite.


maar goed jij vind mensen inactief als ze minder dan 14 uur per dag spelen gelijk jij :rolleyes:

Aan het einde niet meer hoor, mss wel toen ik er nog niet was:p. Maar vanaf dat ik er op zat heb je nog nooit 50% dagopbrengst gefarmd.

Klopt helemaal lols, als je wilt haal ik de skypelogs erbij die bewijzen dat je zelfs toegaf dat je er zo weinig was?

praat dit lekker verder op skype ofzo
 

DeletedUser

Guest
Ik was niet inactief ik farmde meer dan 50% van de dag opbrengst, enkel de noobigheid van jullie made me quite.


maar goed jij vind mensen inactief als ze minder dan 14 uur per dag spelen gelijk jij :rolleyes:

Jammer K. had je er graag langer bij gehad, was er ook de dag niet dat je stopte, balen! Ik spreek je binnenkort wel even ;)
 

DeletedUser

Guest
Punten: 8
ODA: 7
Reputatie: 5
Ligging 8.5
Stam 6.5

Gemiddeld: 6.8

Broken Bags.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Speler: Ineedtodrink.


Punten: 9 (Een dikke 9, top 20 ondanks het verlies van de 2 hoofddorpen door de door hen genoemde onterechte ban, niet opgeven en blijven doorgaan!)
ODA: 7.5 (top 100, meer bepaald rang 81, maar vergeleken met de puntenranglijst kan het toch een beetje meer omhoog XD)
Reputatie: 8.5 ( hier en daar pm-wissels gehad, lijken mij ervaren spelers, vooral doorzetters XD)
Ligging: 7 (Hier missen ze naar mijn mening een beetje de barbarenzee en moeten verschillende dorpen van hem barbaren delen)
Stam: 9.5 (top elite-stam, als ze het volhouden is het goed ;)

Top elite stam. Grapjas.
Ook Ineedtodrink kreeg dorpjes in de begin fase.
 

DeletedUser

Guest
Speler: handvat


Punten: 7 ( Had hoger kunnen zijn qua start wereld. )
ODA: 7,5 ( Redelijk voor je aantal punten. )
Reputatie: 6 ( Nog nooit gehoord van jou. )
Ligging: 8 ( Opzicht mooie spreiding van dorpen. )
Stam: 7

Gemiddelde: 7.1

thx start tijd klopt niet zijn opnieuwe begonnen (stonden eerst ingeschreven ofz)
 

DeletedUser63864

Guest
Top elite stam. Grapjas.
Ook Ineedtodrink kreeg dorpjes in de begin fase.

"Hatin"
(feat. Krayzie Bone)

[Chorus]
Fokke sees them rolling
He hatin
Patrolling he tryin to catch them ridin dirty
Tryin to catch them ridin dirty
Tryin to catch them ridin dirty
Tryin to catch them ridin dirty
Tryin to catch them ridin dirty
They music so loud
They swangin
Fokke hopin that he gon catch them ridin dirty
Tryin to catch them ridin dirty
Tryin to catch them ridin dirty
Tryin to catch them ridin dirty
Tryin to catch them ridin dirty
 
Reactiescore
2.303
Top elite stam. Grapjas.
Ook Ineedtodrink kreeg dorpjes in de begin fase.


Ook ineedtodrink Kreeg 1 dorp in begin fase.

Heb het even aangepast ;)
 

DeletedUser36716

Guest
Top elite stam. Grapjas.
Ook Ineedtodrink kreeg dorpjes in de begin fase.

Dat je dit nog durft zeggen met hetgeen je weet :eek: ?

We hebben inderdaad één intern gehad,
maar daarna namen ze ons meer dan genoeg af

Ook vraag ik me af wat dit met Discre te maken heeft W.
 

DeletedUser

Guest
Dat je dit nog durft zeggen met hetgeen je weet :eek: ?

We hebben inderdaad één intern gehad,
maar daarna namen ze ons meer dan genoeg af

Ook vraag ik me af wat dit met Discre te maken heeft W.

Dat discre volgens DF noob zou zijn door dorpjes te krijgen(gearshift, jullie). Wel respect dat jullie verder spelen.
 

DeletedUser

Guest
Al even top als de verliezen daar bij jullie :')

http://nl.twstats.com/nl27/index.php?page=player&mode=conquers&id=2073962

En die nieuwe leden, zijn die toevallig ter wat extra bescherming of zullen dat nog potentiële edeltargets worden die jullie doorzichtigheid voorlopig nog niet hebben opgemerkt :D

Wat boeit de stam nu werkelijk ? :D Niets inderdaad.

Dat discre volgens DF noob zou zijn door dorpjes te krijgen(gearshift, jullie). Wel respect dat jullie verder spelen.

Ik zeg maar dat het makkelijk spelen is op die manier als je van in het begin kan internen.
 
Bovenaan