Rate de plater

DeletedUser40180

Guest
Bij gebrek aan reactie...

Next : Ed41

Punten: 8/10. 13mil punten, erg netjes. Dat puntenaantal is goed voor de 26ste rang.
ODA: 7/10. Ook een 26ste rang op de ODAlijst met 80mil. verslagen tegenstanders. Vergeleken met je puntenaantal, valt je ODA score wel wat tegen. Verhouding is ongeveer 1 op 6.
Repuatie: 7,5/10. Prima speler. Je kan goed samenwerken wanneer je tijd hebt, met je buren en stamgenoten. Je hebt ook je steentje bijgedragen tegen Sangu, ook al verloor je meer dorpen dan je won.
Ligging: 8/10. Voornamelijk een mooi aaneengesloten cluster. Veel front met Lagoon, je front aan de andere kant wordt op dit moment beperkt doordat je stamgenoten er edelen.
Stam: 8/10. Nummer 1 stam, oogt toch ietwat onrustig met veel leden en stamveranderingen.
Groeirang: 8/10. Rang 21, dit is hoger dan je huidige plaats op de ranglijst. Erg netjes dus! Een gemiddelde groei van 11,799.

46,5/60
7,8/10

Next: Michellin1 :D

Punten:
ODA:
Reputatie:
Ligging:
Stam:
Groeirang:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Stam: 8/10. Nummer 1 stam, oogt toch ietwat onrustig met veel leden en stamveranderingen.

Moet jij mij toch eens uitleggen waarom je een 8 geeft terwijl je er niets positief over kan zeggen :confused:
 

DeletedUser

Guest
Stam: 8/10. Nummer 1 stam, oogt toch ietwat onrustig met veel leden en stamveranderingen.

Moet jij mij toch eens uitleggen waarom je een 8 geeft terwijl je er niets positief over kan zeggen :confused:

Nu heeft hij wel een punt xD
 

DeletedUser40180

Guest
Stam: 8/10. Nummer 1 stam, oogt toch ietwat onrustig met veel leden en stamveranderingen.

Moet jij mij toch eens uitleggen waarom je een 8 geeft terwijl je er niets positief over kan zeggen :confused:
Nummer 1 stam vind ik doorgaans vrij positief :)
Maar ik kan er ook wel alle positieve punten dan bij zetten als dat je interesseert..... (veel dorpen, veel punten, wss toch goede spelers (anders ben je niet nr. 1) :p alles wat in de definitie van nummer 1 stam schuil zit dus)
 

DeletedUser

Guest
Michellin1

Punten: 5/10 2.7 mil, je startte nochtans enkele dagen eerder dan mij en hebt bijna 1 mil minder...
ODA: 7/10 17.26mil, niet slecht in vergelijking met je rang, maar kan nog wel iets beter, toch goed dat je aanvallend ingesteld bent :)
Reputatie: 7/10 je bent altijd al een sociale geweest, ondanks je late start ken ik je :)
Ligging: 7/10 Vrij goede ligging, begonnen uit de rim en nu toch wel een aanzienlijk front naar DEMO toe, je weet nooit wat de toekomst brengt. Als je niet richting DEMO gaat, lig je helaas wel al vastge-edeld...
Stam: 8/10 Ex., ik ben fan.
Groeirang: 4/10 96, lager dan je eigen rang (93), sorry mensen die terug gaan vallen in de ranglijst buis ik hier altijd op.

38/60: 6.333/10

Next: Dutchpower
 

DeletedUser

Guest
Ithyp.
Michellin zit niet in een van de stammen van de oude coalitie.
Dus kan zij niet mee snoepen van de barbs.
En moet ze het doen met spelers in de buurt.
Punt is misschien wel terecht maar de kritiek op groeirang niet :D
 

DeletedUser40180

Guest
@ Kleinulsda
Michellin zat toendertijd in DEMO, dus eventueel had ze ook al een deel toebedeeld gekregen.....
Anders zou jouw argument ook moeten gelden voor NLS 0wner, Zeroman, Mr Nick en de rest van Ex. en dat is niet het geval hè :p
 

DeletedUser

Guest
@ Kleinulsda
Michellin zat toendertijd in DEMO, dus eventueel had ze ook al een deel toebedeeld gekregen.....
Anders zou jouw argument ook moeten gelden voor NLS 0wner, Zeroman en de rest van Ex. en dat is niet het geval hè :p

Die hebben genoeg edelruimte.
En ze is ontslagen uit DEMO (onterecht,maarja liever 2.5 mil ofzo verliezen dan 9ofzo).
Dus gaat Demo haar ook geen barbs geven.
 

DeletedUser

Guest
Jah, en ik heb ook geen deel van de bbs gekregen/gevraagd en mijn groeirang is bijna 35 rangen hoger dan mijn eigenlijke rang...
 

DeletedUser40180

Guest
Ach daar was ik me niet van bewust, toch in dat geval is er in Ex. altijd nog wat te regelen omdat die nog steeds een deel van die bb-zee gekregen hebben hè.
 

DeletedUser

Guest
Jah, en ik heb ook geen deel van de bbs gekregen/gevraagd en mijn groeirang is bijna 35 rangen hoger dan mijn eigenlijke rang...

Klopt maar jij ligt aan een 20 mil stam met allemaal kleine spelertjes....
Je bent ook meegeholpen met clearen.
 
Bovenaan