Rate de plater

DeletedUser

Guest
Ik ben nog niet begonnen aan die 20mil stam :p
En nu zijn het inderdaad de kleinere spelertjes die ik aan het doen sneuvelen ben.
Het is ook deels door mij dat die spelertjes klein gebleven zijn, door mijn aggressief beleid naar hen toe...

En verder blijft de groeirang gewoon een feit: als je niet boven je huidige rang presteert, of toch minstens gelijk, buis je in mijn ogen, zeker op een wereld als W10, waar de helft intern/inactief is.
 

DeletedUser

Guest
Ik ben nog niet begonnen aan die 20mil stam :p
En nu zijn het inderdaad de kleinere spelertjes die ik aan het doen sneuvelen ben.
Het is ook deels door mij dat die spelertjes klein gebleven zijn, door mijn aggressief beleid naar hen toe...

En verder blijft de groeirang gewoon een feit: als je niet boven je huidige rang presteert, of toch minstens gelijk, buis je in mijn ogen, zeker op een wereld als W10, waar de helft intern/inactief is.

Ik denk als je michellin groeiruimte zoals elk ander persoon geeft dat ze ook gwn goed meegroeit :D
 

DeletedUser

Guest
Als, misschien, NIET. :p
Het is geen voorspellend topic, het zijn feiten en stats die ik hier bekeken heb :p
Ik zal niemand meer raten dan, als ik niet op de feiten mag wijzen...
 

DeletedUser

Guest
Als, misschien, NIET. :p
Het is geen voorspellend topic, het zijn feiten en stats die ik hier bekeken heb :p
Ik zal niemand meer raten dan, als ik niet op de feiten mag wijzen...


Haha xD
Zoals ik al zei.
Punt was terecht maar wou gwn wat verheldering geven.
 

DeletedUser

Guest
En ik verhelderde mijn standpunt omtrent uw verheldering dan weer ;)
Ik zal niet rap mijn mening laten ombuigen xD
 

DeletedUser

Guest
Haha yes!!!
Ithy ftw.
Nu ga ik mijn bek houden, voor ik als spammer wordt aangekeken.
 

DeletedUser

Guest
Nummer 1 stam vind ik doorgaans vrij positief :)
Maar ik kan er ook wel alle positieve punten dan bij zetten als dat je interesseert..... (veel dorpen, veel punten, wss toch goede spelers (anders ben je niet nr. 1) :p alles wat in de definitie van nummer 1 stam schuil zit dus)

Een nummer1 stam is zijn positie alleen waard als zijn positie bedwongen is, niet in de schoot geworpen.
 

DeletedUser

Guest
Ze krijgen nu wel groot verzet :D
Bash. zal dan binnenkort de druk beginnen opvoeren :D
 

DeletedUser

Guest
Dutchpower.

-Punten : 5.
-ODA ; 7
-Reputatie : 3 nog nooit van je gehoord hiervoor
-Ligging : omringd door stam en klein stuk met h the best dus 4
-Stam : 2.5 verliesd redelijk veel aan Lagoon (normaal :D) en heeft zowat geen toekomst.

21.5/50

4.5 afgerond.

Next : snotgunn
 

DeletedUser

Guest
Die hebben genoeg edelruimte.
En ze is ontslagen uit DEMO (onterecht,maarja liever 2.5 mil ofzo verliezen dan 9ofzo).
Dus gaat Demo haar ook geen barbs geven.

Ze is in eerste instantie zelf weggegaan, daarna er terug bij gelaten, maar om 1 of andere reden snel ontslagen.
Ik weet niet meer precies waarom (maar kan me voorstellen dat ze zichzelf niet populair maakte door zomaar even te leaven en dan toch te vragen of ze er terug bij mocht, Casteling is daar streng in...)
 

DeletedUser

Guest
Hmm, ik weet natuurlijk niet hoe diep het meningsverschil zat, maar daar moet je normaal wel over kunnen komen...
 
Bovenaan