Rate de plater

DeletedUser

Guest
sorry herman maar het is weldegelijk rate the plater.
was je gwn wat aan trollen.
 

DeletedUser

Guest
nee, ik ben serieus.
dit topic zegt niks over de timing van de speler, niks van de gebeurtenissen op het account.
alleen hoe het account er van buiten uit ziet.
je kan dan net zo goed een noob op het acc zetten en die raten want het komt op hetzelfde neer als je de echte eigenaar van trjoyo zou raten.
 

DeletedUser40180

Guest
Cowand
Punten:8.5/10 (mooi)
ODA:9/10 (staat mooi boven zen rang)
Reputatie:8/10 leider van credo die alles daar wel goed regeld denk ik
Ligging:Redelijk veel clusters ... maar lijkt op groot front in de toekomst ===> Uitbreiding 7/10
Stam:8.5.
Groeirang:Ziet er goed uit 8.5/10

8.6/10


Next : trjoyo
Sorry, je mistelt je... de punten waren 49,5/60, gemiddelde is 8.25 / 10

Idem voor troyjo... de punten waren 36/60, gemiddelde was 6 / 10
 

DeletedUser

Guest
is moeilijk om te rekenen in de avond :p zelfs met rekenmachine
 

DeletedUser40180

Guest
Nee dat is gewoon het verschil tussen goed & fout.

Ik denk niet dat jouw leerkracht het eens moet wagen je 0,3 punten lager te geven op je proefwerk, opdat je dan i.p.v. een voldoende een onvoldoende zou hebben ;) iedereen houdt in een bepaalde mate van precisie.
 

DeletedUser

Guest
Nee dat is gewoon het verschil tussen goed & fout.

Ik denk niet dat jouw leerkracht het eens moet wagen je 0,3 punten lager te geven op je proefwerk, opdat je dan i.p.v. een voldoende een onvoldoende zou hebben ;) iedereen houdt in een bepaalde mate van precisie.

Bij ons ronden ze af op 0.5 of 0 xD
 

DeletedUser40180

Guest
Next : Herman de pool

Punten: 5,5/10. Net 6mil punten, rang 66. Hoewel je de laatste tijd beter edelt, heb je in het begin veel punten laten liggen. Ik verwacht je snel op een betere rang :)
ODA: 5,5/10. 61ste plek. Netjes, net iets boven je eigenlijke rang. 26,65 mil verslagen tegenstanders, dat is niet goed in vergelijking met je puntenaantal. Verhouding ongeveer 1 op 4.
Repuatie: 6/10. Ik ken je persoonlijk niet zo goed. Op het AF kan je zinnige dingen zeggen, maar dat doe je helaas niet altijd ;) Voornamelijk barbaren aan het edelen.
Ligging: 4/10. Sorry, een erg slecht cluster. Zeer verspreid en een groot deel ligt niet in de buurt van je stam.
Stam: 8/10. Leuke stam, goede statistieken tegen Sangu. Echter komt dit door de gehele stam of door een bepaald aantal spelers?
Groeirang: 7/10. Ook rang 66, dit is in overeenstemming met je huidige rang.

36/60
6/10

Next: Simplyone
Punten:
ODA:
Reputatie:
Ligging:
Stam:
Groeirang:


Bij ons ronden ze af op 0.5 of 0 xD
Dan is het al helemaal erg. 0,3 verschil zou bij jou op school dus 1,0 verschil kunnen betekenen! (i.p.v. 6,6 -> 7 een 6,3 -> 6)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
6.6->6.5
6.7->7
6.4 en alles eronder word een 6. Simpel toch?
 

DeletedUser64205

Guest
Next: Simplyone


Punten: 8.5/10 gewoon prima, altijd al een snel groeiend account.
ODA: 8.5/10 ODA is hoog rang 3 op dit moment. account heeft altijd al in verhouding een hoge ODA gehad.
Reputatie:7/10 De vorige speler had wel respect. maar van de nieuwe weet ik totaal niks.
Ligging: 7/10 een mooie hooft cluster (boven mij) en verder hier en daar wat. ligt wel in de stam dus prima.
Stam: 8/10 Lagoon goeie stam, in de tijd van Sangu aardig wat inc. gekregen maar als een team opgelost toen die tijd.
Groeirang 6/10 onder zijn eigen rang. vroeger was het anders maar inmiddels door een groei stop op een moment (zat er geen speler op) slechter.

45/60
7.5/10

Next: Brucken

Punten:
ODA:
Reputatie:
Ligging:
Stam:
Groeirang:
 

DeletedUser

Guest
Brucken

Punten: 15.5 mil, mooimooi, rang 8 => 9/10
ODA: 23mil, rang 71: vind ik tamelijk zwak voor een top10 speler, wijst op internen/bbs/zwakke, oneervolle targets... Wel veel ODD, maar daar gaat het hier niet om: 3/10
Reputatie: Lijkt me een goede speler, anders krijg je je account zo hoog niet. Ook wel regelmatig aanwezig bij belangrijke topics. 7/10
Ligging: 4 a 5 clusters... Vind ik nogal veel... Ook qua ligging zat er meer in qua ODA. Wel een interessant account voor de toekomst, qua ligging. 6/10
Stam: Viper, goede stam, maar nu ietwat onstabiel de laatste tijd? 7/10
Groeirang: 13, lager dan je puntenrang (8). Wijst op een mogelijke terugval... 6/10.

Gem: 38/50: 7.6/10

Doe mij maar es als volgende ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
het forum is niet dood hoor vergelijk het maar is met 2 weken terug.
 

DeletedUser

Guest
Haha, kan wel, ik trok me toen niks aan van het AF...
Maar gewoon raar dat ze in de andere topics wel reageren en hier niet :p
 

DeletedUser40180

Guest
Next : Ithyphallophobic

Punten: 5/10. 3,5 mil. punten op een 87ste plek. Door een late start, heb je een achterstand opgelopen. Maar als je op deze manier doorgaat, komt dat wel goed!
ODA: 8/10. 30,5 mil. op een 56ste rang. Erg goed ten opzichte van je plek op de ranglijst. Een verhouding van ong. 1 : 10.
Repuatie: 8,5/10. Een sociale, doortastende speler die op zijn doel afgaat. Erg goede schrijf- / communicatie-vaardigheden :)
Ligging: 7,5/10. Een mooi aaneengesloten cluster. Enkel is het een RIM-account, waardoor je de eigenlijke actie mist.
Stam: 9/10. Goede, stabiele stam die mooie statistieken heeft neergezet. Het cluster kan verbeterd worden.
Groeirang: 8,5/10. Een 54ste plek, een flink stuk boven je eigenlijke rang. Een veelbelovende speler dus! :)

46,5/60
7,8/10

Next: Summerlore
Punten:
ODA:
Reputatie:
Ligging:
Stam:
Groeirang:
 

DeletedUser

Guest
Haha bedankt Sealtje, jammer dat jij het moest doen, dit kan een vertekend beeld geven, bijvoorbeeld mijn punten bij reputatie en miss zouden anderen nog strenger zijn bij Punten... Maarjah, moeten ze maar reageren... :p
 
Bovenaan