Rate de plater

DeletedUser40180

Guest
Next : NLS 0wner

Punten: 7/10. Juist top 30, met ongeveer 12.5 mil punten. Netjes, met jouw groei kom je snel hogerop!
ODA: 8/10. 13de plek, erg goed ten opzichte van je totale rang. Verhouding ongeveer 1 op 10 qua punten.
Repuatie: 9/10. Fijne speler om mee samen te werken, prima omgangsvormen en een goede inzet!
Ligging: 9/10. Opgedeeld in 2 clusters vanwege het springen. Erg mooi, nauwelijks andere spelers tussen je dorpen in!
Stam: 7/10. Net opgericht, op dit moment nog niet veel van gezien. Het Ex. voorheen was erg respectabel, dus hoge verwachtingen :)
Groeirang: 9/10. Rang 5, wat vele malen hoger is dan je plek op de gewone ranglijst. Erg goed dus! Een groei van 14,594 per dag. Super!

49/60
8.2/10

Next: Linkin Ownz
Punten:
ODA:
Reputatie:
Ligging:
Stam:
Groeirang:



Originele sealion?
Vanaf ong. 20.000 punten ja :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser52801

Guest
die doe ik! :D

Next: Linkin Ownz

Punten: 9/10 punten aantal:15.501.417 helemaal prima, je hebt het verdient om nu op rang 9 te staan. laatste maanden groei je echt lekker!
ODA: 7/10 gewoon bij je eigen rang dus rang 9. met een ODA van: 155,637,130 score dus 1-10. kan je niet over klagen ;)
Reputatie: 8.5/10 aardige gozer waar je gezellig via de PM mee kan praten, doet volgens mij lekker overal aan mee. goeie speler! :D
Ligging: 8.5/10 goeie cluster om vanuit te vechten, klein stukje frond dus een leuk account als je het over de ligging hebt!
Stam: 7/10 prima stam, weet niet hoe het met de actiefiteit zit maar zitten een paar leuke spelers in (zover ik weet).
Groeirang: 8/10 netjes boven je eigen rang, met een gemiddelde groei van: 13,540 punten. als je doorgaat zoals de laatste maanden zal het nog zeker vele malen beter worden ;)

48/60
8/10 gemiddeld.
ps: na mij vrijekeuze
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser52801

Guest
Next: Vrije Keuze

Punten:
ODA:
Reputatie:
Ligging:
Stam:
Groeirang:
 

DeletedUser

Guest
Cowand
Punten:8.5/10 (mooi)
ODA:9/10 (staat mooi boven zen rang)
Reputatie:8/10 leider van credo die alles daar wel goed regeld denk ik
Ligging:Redelijk veel clusters ... maar lijkt op groot front in de toekomst ===> Uitbreiding 7/10
Stam:8.5.
Groeirang:Ziet er goed uit 8.5/10

8.6/10


Next : trjoyo
 

DeletedUser

Guest
trjoyo

Punten:5.5/10 niet echt hoog, kan veel hoger
ODA: 6/10 15 miljoen is niet echt hoog, maar redelijk voor haar punten
Reputatie: 5/10 ik hoor haar dan op het forum van DEMO, julllie niet daarom rate ik het in de ogen van jullie.
Ligging: 7/10 als ze iets omhoog edelt krijgt ze redelen front, daarbij een mooie ligging.
Stam: 8.5/10 DEMO is een voor W10 gewoon een goede stam
Groeirang: 4/10 groeit niet hard

35/60
5,83/10

Next: ikke?
 

DeletedUser

Guest
zeg nu eerlijk groeirang is niet echt goed? punten zijn ook niet hoog? denk dat de meeste haar niet goed kennen en oda is normaal.

daardoor zakt het meteen ( blijft wel een aardig mens :) )
 

DeletedUser

Guest
zeg nu eerlijk groeirang is niet echt goed? punten zijn ook niet hoog? denk dat de meeste haar niet goed kennen en oda is normaal.

daardoor zakt het meteen ( blijft wel een aardig mens :) )

Heel aardig ;P
Ze edelde eerst wel snel ...
 

DeletedUser

Guest
ik bekijk het nu over de laatste tijd...
je beoordeeld toch ook niemand op de prestatie's die hij 2 jaar geleden hier deed? :O
 

DeletedUser

Guest
ik keek naar de groeirang van laatste tijd, niet heel goed ( sorry trjoyo :$ )
en over de rest van de punten heb ik gwn gelijk? :D
 

DeletedUser

Guest
De nieuwe W10-fase: eigen stamleden afkraken, die wel gerespecteerd worden door leden uit andere stammen :p
 

DeletedUser

Guest
kwa skills in game wel ja, maar als ik laatste paar maanden beoordeel speelt ze minder dan op begin.
kan ik niks aan veranderen ;o
 

DeletedUser

Guest
De nieuwe W10-fase: eigen stamleden afkraken, die wel gerespecteerd worden door leden uit andere stammen :p

kruip jij is weer onder die steen :p
lees mijn post hierboven. ik beargumenteerde alles dus snap niet wrm iemand ( kleinulsda ) zo moeilijk doet... rate the player is niet geheel gebasseerd op alles in game. in game kunnen er totaal andere dingen zijn dan dat iemand ziet d.m.v. 6 punten aan te geven.
 
Bovenaan