Rate de Forumposter

DeletedUser

Guest
Hey iedereen,

Ik heb dit topic in het leven geroepen op w46 en daar sloeg het wel aan. Gijs is er helemaal verkocht van en zou het dus ook graag hier geïntroduceerd zien. Hij vond het niet kunnen 'mijn idee' te stelen, dus bij deze plaats ik het even zelf.

Reet de forumposter
Je gaat steeds de vorige reter een quotatie geven op 10 op de verschillende onderdelen. Dit mag gebeuren met humor en plezier, maar respect moet wel aanwezig blijven

De criteria
reputatie heeft de poster als een bepaalde reputatie
humor heeft hij humor
activiteit hoe vaak is hij actief
schrijfstijl wat vind je van zijn schrijfstijl
propaganda is hij een meester in de kunst van de propaganda

Je zal niet altijd over alles iets weten, maar een beetje onderzoek kan al wonderen doen (indien onderzoek, vermeld wel op één of andere manier je bron)

Aangezien ik hier niet speel en dus ook onbekend ben, is het voor jullie moeilijk mij te raten. Bij deze duid ik het acc. Democratische Gijzelaars aan als eerste acc dat beoordeeld mag worden

LET DE RATINGS BEGIN
 

DeletedUser74005

Guest
Ik speel hier ook niet, dus hoef ook niet gerated te worden :p

De eerste die zich geroepen voelt, moet maar iemand van het W42 AF raten. Ben benieuwd hoe dit zich uit gaat werken op een actief wereldforum.
 

DeletedUser73696

Guest
Flonaldo;

Reputatie; Flonaldo heeft een reputatie bij de posters en bij het Moderator team. De reputatie is voor beide het tegenovergestelde. Bij de posters wordt Flonaldo wel gezien als een lievelingetje, waar het bij het moderator team wordt gezien als grootste Nachtmerrie. Het schijnt dat Bappos soms nachten lang niet kan slapen, omdat hij de posten van Flonaldo voor zich ziet. Flonaldo is een man van weinig woorden, maar 1 plaatje zegt meer dan 1000 woorden.

Humor; Floris is toch wel mijn favoriet, qua humor. Floris zijn post lezen altijd lekker weg en hij weet altijd het goede te posten. Elke keer als ik Flonaldo op het Algemeen Forum zie verschijnen, verschijnt er weer een lach op mijn gezicht!

Activiteit; Floris is soms actief en dan weer 2 weken tot maanden niet. Ik vraag me altijd af hoe dit komt, maar misschien moeten we dit even aan Bappos vragen.

Schrijfstijl; Ja, de beste die je maar kan verzinnen. Ik ken niemand op het hele Algemeen Forum die beter kan schrijven dan Flonaldo.

Propaganda; Meester in Propaganda? Hij is de Propaganda zelf en heeft het uitgevonden. Jammer dat het TW team niet kan respecteren dat deze man de beste propaganda voert die er is.
 

DeletedUser

Guest
Nou Mike, hier wil ik nog wel een postje aan wagen;)

Reputatie:
Mike is een van de meest bekende posters op het W42 P&P forum. Hoewel dit niet altijd in positieve zin is, kun je dus simpelweg niet om zijn reputatie heen. Iedereen kent Mike zijn bikkelharde posts jegens iedereen die met hem de discussie wil aangaan.

Humor:
Hij staat niet bekend om zijn humor op het forum, maar dat zegt verder niets over zijn humor in het algemeen. Dit is simpelweg een aspect waarvoor geen ruimte is in zijn stijl van posten. Ja, hij kan lachen om het blunderen van anderen of, in zijn ogen, idiote zienswijzen. Hij is ook zeker niet bang om er wat cynische en/of sarcastische opmerkingen tussendoor te mengen. Het is echter nooit komedie en het lijkt me duidelijk dat hij het ook nooit zo bedoelt.

Activiteit:
Tsja, op welk topic is Mike nou niet te vinden. Hij duikt overal op en meestal loopt dat ook uit op verhitte discussies die dagenlang kunnen doorgaan. Hiermee weten hij en wat vijandelijke wereldgenootjes dan ook ontzettend veel tijd aan te besteden. Om dit zo vol te houden, moet Mike zich dan ook bijna dagelijks op het AF laten zien.

Schrijfstijl:
Zijn posts zijn vaak flinke lappen tekst waarin hij een specifiek onderwerp verdedigt of veroordeelt. Ze zijn eigenlijk altijd recht voor zijn raap en politiek gekleurd. Mike is direct en vrij aggressief in zijn manier van posten. Soms wat kort door de bocht, maar dat moet ook wel om sommige situaties in je eigen voordeel uit te kunnen leggen. Iets dat overigens een terugkomend patroon is bij de meeste actieve AF-gangers. Hij weet onder de huid te kruipen bij zijn tegenstanders, vaak door simpelweg te koppig te zijn om ook maar iets toe te geven.

Propaganda:
Eigenlijk alle posts van Mike dragen bij aan de propaganda van dat waar hij voor staat. Hij vreest niet om een stukje logica en rationaliteit weg te laten uit zijn post om daarmee zijn standpunt te bekrachtigen. Mikes posts stralen een bepaalde overtuiging uit. Deze heilige overtuiging heeft, zonder twijfel, invloed op de algemene perceptie van hetgeen waar hij zich nu weer in heeft gemengd. Zo bereikt hij dus, ondanks een gebrek aan nuance en ratio, wel zijn doel bij de minder oplettende lezer. Iets dat heel handig is aangezien het AF heel veel bezoekers heeft die geen zin hebben om zich goed in te lezen.

Hoewel de andere actieve posters hem vaak op eenzelfde manier bestrijden, kan het niet zo zijn dat hij geen invloed heeft op de algemene beeldvorming van een situatie.


Daarnaast wil ik nog even complimentjes maken naar bovengenoemde Flonaldo:D, waarschijnlijk mijn lievelingsposter. Ik weet niet hoe hij het doet, maar hij heeft voor iedere situatie een GIFje dat je aan het lachen maakt. Helaas zien we weinig van hem en ken ik hem verder ook niet.
 

DeletedUser73696

Guest
Je ziet hem vaak niet, omdat Bappos hem per gifje voor 2 maanden bant hahaha. Bedankt voor de rating trouwens. :D
 
Reactiescore
239
Flonaldo;

Reputatie; Flonaldo heeft een reputatie bij de posters en bij het Moderator team. De reputatie is voor beide het tegenovergestelde. Bij de posters wordt Flonaldo wel gezien als een lievelingetje, waar het bij het moderator team wordt gezien als grootste Nachtmerrie. Het schijnt dat Bappos soms nachten lang niet kan slapen, omdat hij de posten van Flonaldo voor zich ziet. Flonaldo is een man van weinig woorden, maar 1 plaatje zegt meer dan 1000 woorden.

Humor; Floris is toch wel mijn favoriet, qua humor. Floris zijn post lezen altijd lekker weg en hij weet altijd het goede te posten. Elke keer als ik Flonaldo op het Algemeen Forum zie verschijnen, verschijnt er weer een lach op mijn gezicht!

Activiteit; Floris is soms actief en dan weer 2 weken tot maanden niet. Ik vraag me altijd af hoe dit komt, maar misschien moeten we dit even aan Bappos vragen.

Schrijfstijl; Ja, de beste die je maar kan verzinnen. Ik ken niemand op het hele Algemeen Forum die beter kan schrijven dan Flonaldo.

Propaganda; Meester in Propaganda? Hij is de Propaganda zelf en heeft het uitgevonden. Jammer dat het TW team niet kan respecteren dat deze man de beste propaganda voert die er is.

Hahaha thanks man! :D



Daarnaast wil ik nog even complimentjes maken naar bovengenoemde Flonaldo:D, waarschijnlijk mijn lievelingsposter. Ik weet niet hoe hij het doet, maar hij heeft voor iedere situatie een GIFje dat je aan het lachen maakt. Helaas zien we weinig van hem en ken ik hem verder ook niet.

Gracias :D
 

DeletedUser

Guest
Zie al meteen dat dit een Seau. Getint topic wordt.

Gebaseerd waarop? Er is nog geen pagina aan posts op dit topic. Er zijn tot nu toe twee mensen gerate. Ja, beiden zijn Seau leden. Echter is het toch niet zo raar dat Mike iemand kiest met een unieke poststijl om zo meteen wat variatie te brengen in (de verwachte) komende posts.

Dat ik vervolgens Mike rate, komt omdat het simpelweg de bedoeling is om diegene te raten die dat voor het laatst heeft gedaan. Ikzelf heb verder weinig met Seau te maken, heb altijd met veel plezier in WAO gezeten en nu speel ik niet meer.

In plaats van meteen overhaaste conclusies te trekken, zou je de volgende rate kunnen doen. Ik ben namelijk best benieuwd wat jij, of iemand anders, van mijn posts vindt. Daarmee kun je ook meteen het Vitae(?)-gehalte in dit topic verhogen. Mocht je nou verder niet met mijn posts bekend zijn, kun je nog altijd kiezen om gewoon niets te zeggen. Het plaatsen van dit soort paranoïde ingevingen wordt immers niemand gelukkig van en zal je ook niet helpen wanneer jij eventueel door iemand gerate wordt, althans dat denk ik.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Zie al meteen dat dit een Seau. Getint topic wordt.

Komt omdat jullie niet reageren, daarbij vind ik het een flut topic omdat het nagenoeg verwant is aan ''beste speler van 2015''. Overigens is het ook opvallend dat we daar ook pas 2? 3? vitae lijstje hebben gezien, daar waar we er al 6 van seau hebben kunnen lezen? :rolleyes: Heeft eerder met de passiviteit van Vitae te maken, in plaats van met de activiteit van seau.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Gebaseerd waarop? Er is nog geen pagina aan posts op dit topic. Er zijn tot nu toe twee mensen gerate. Ja, beiden zijn Seau leden. Echter is het toch niet zo raar dat Mike iemand kiest met een unieke poststijl om zo meteen wat variatie te brengen in (de verwachte) komende posts.

Dat ik vervolgens Mike rate, komt omdat het simpelweg de bedoeling is om diegene te raten die dat voor het laatst heeft gedaan. Ikzelf heb verder weinig met Seau te maken, heb altijd met veel plezier in WAO gezeten en nu speel ik niet meer.

In plaats van meteen overhaaste conclusies te trekken, zou je de volgende rate kunnen doen. Ik ben namelijk best benieuwd wat jij, of iemand anders, van mijn posts vindt. Daarmee kun je ook meteen het Vitae(?)-gehalte in dit topic verhogen. Mocht je nou verder niet met mijn posts bekend zijn, kun je nog altijd kiezen om gewoon niets te zeggen. Het plaatsen van dit soort paranoïde ingevingen wordt immers niemand gelukkig van en zal je ook niet helpen wanneer jij eventueel door iemand gerate wordt, althans dat denk ik.

Volgens mij heb jij helemaal geen recht van spreken over überhaupt iets stabber. :D

Zeker aangezien je post over Mike verre van objectief is, je hebt een plaat voor je kop (vind ik niet erg, is gewoon erg opvallend). En nee, sorry. Ik hou mij niet echt bezig met het raten van posters, een goede poster maakt nog geen goede speler.
Komt omdat jullie niet reageren, daarbij vind ik het een flut topic omdat het nagenoeg verwant is aan ''beste speler van 2015''. Overigens is het ook opvallend dat we daar ook pas 2? 3? vitae lijstje hebben gezien, daar waar we er al 6 van seau hebben kunnen lezen? :rolleyes: Heeft eerder met de passiviteit van Vitae te maken, in plaats van met de activiteit van seau.
Omdat wij niet reageren? Sorry, maar op hoeveel posts reageren Mike en Kong en tal van andere Seau'ers wel niet? Jij postte geheel objectief, maar de laatste dagen? Tjonge jonge zeg, het volgende is vast het Seau syndroom, post met argumenten volledig ontwijken.

6 lijstjes ipv 3, nou wat boeit dat nou weer? Zulke topics doen er niet toe omdat bijna niemand objectief kan en zal zijn.
 

DeletedUser3435

Guest
Oh en ik maar denken dat Phenomenal nergens te bekennen is sinds dat hij in verband werd gebracht met die stab. Zal wel aan het Seau. syndroom liggen. :eek:
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
De stab op 37? Is door zo'n 10 spelers van Vitae al ontkracht, dus Sven hoeft helemaal niet te reageren daarop. Overigens heeft hij het druk, echt druk. Niet Mike druk die zegt "ik reageer later want heb het druk" en terwijl verder gaat posten in andere topics. :D
 

DeletedUser76198

Guest
Volgens mij heb jij helemaal geen recht van spreken over überhaupt iets stabber. :D

Zeker aangezien je post over Mike verre van objectief is, je hebt een plaat voor je kop (vind ik niet erg, is gewoon erg opvallend). En nee, sorry. Ik hou mij niet echt bezig met het raten van posters, een goede poster maakt nog geen goede speler.


6 lijstjes ipv 3, nou wat boeit dat nou weer? Zulke topics doen er niet toe omdat bijna niemand objectief kan en zal zijn.

Lol, zeggen dat Jasper een stabber is, is hetzelfde als zeggen dat jij een stabber bent alleen omdat er stabs hebben plaatsgevonden op Sjeinen
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Nou, niet echt omdat ik pas erna op het account kwam. Goed gesprek, moeten we vaker doen.
 

DeletedUser76198

Guest
Nou, niet echt omdat ik pas erna op het account kwam. Goed gesprek, moeten we vaker doen.

Hahahaha, simpele ziel :D je geeft me zojuist gelijk. Jasper was niet aanwezig, Jannes, heel WAO confirmed dat daarom dat ze Jasper de situatie niet hebben uitgelegd en hij moest 'spioneren' op zijn oude account.
Over dat gesprek vaker hebben, lijkt me geen goed idee daar je anders misschien meer van dit soort extreem domme uitspraken geeft.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Aha, was dus een beetje kortzichtig van me, dan mijn excuses. Doet niets af aan de rest van mijn post trouwens. En ja, ik denk ook niet dat wij zouden matchen.. :D
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Omdat wij niet reageren? Sorry, maar op hoeveel posts reageren Mike en Kong en tal van andere Seau'ers wel niet? Jij postte geheel objectief, maar de laatste dagen? Tjonge jonge zeg, het volgende is vast het Seau syndroom, post met argumenten volledig ontwijken.

6 lijstjes ipv 3, nou wat boeit dat nou weer? Zulke topics doen er niet toe omdat bijna niemand objectief kan en zal zijn.

Slechte dag Laurens? :p Normaliter was Vitae actiever qua lijstjes dan dat Seau dat was. Sowieso is er geen enkele Seau - Vitae discussie meer gaande (uitzondering mij en vetrix, waar ik nog altijd op moet reageren). Verder wil ik graag aangeven dat ik altijd ergens op reageer, soms duurt het alleen even omdat ik mijn bronnen wil checken.

Verder is het aanhalen van mijn objectiviteit in deze irrelevant, maar als je er toch op in wilt gaan. Iedereen post selectief, jij vind mijn posts minder objectief worden en dat komt louter doordat ik al twee weken één punt aan het doordrukken ben, dat heeft niets met mijn objectiviteit te maken. Een tweede aspect wat van invloed is, is de veranderde diplomatieke verhouding. Mijn p&p tegen WAO (wat ik niet veel deed) is natuurlijk leuk voor Vitae om te lezen, omdat je de mening gedeeltelijk deelt. Elke post van mij tegen Vitae is onzin, immers weet jij het altijd beter, als het over je stam gaat. Idem ditto voor Vitae'ers die jegens Seau posten. Je hoort mij niet snel klagen over een te selectieve mening, het vereist slechts wat empathisch vermogen.. :p
 

DeletedUser3435

Guest
De stab op 37? Is door zo'n 10 spelers van Vitae al ontkracht, dus Sven hoeft helemaal niet te reageren daarop. Overigens heeft hij het druk, echt druk. Niet Mike druk die zegt "ik reageer later want heb het druk" en terwijl verder gaat posten in andere topics. :D
Oh laat me dat alsjeblieft zien, waar dat ontkracht werd. Ben ik heel benieuwd naar, denk niet dat iemand anders het al gezien heeft. :D Het gaat niet over Mike..
 
Bovenaan