DragonShield3
Beste Deffer 20/21
- Reactiescore
- 3.148
Slechte dag Laurens? Normaliter was Vitae actiever qua lijstjes dan dat Seau dat was. Sowieso is er geen enkele Seau - Vitae discussie meer gaande (uitzondering mij en vetrix, waar ik nog altijd op moet reageren). Verder wil ik graag aangeven dat ik altijd ergens op reageer, soms duurt het alleen even omdat ik mijn bronnen wil checken.
Heb niet bepaald een goede dag vandaag nee, ben moe joh. Natuurlijk doelde ik niet op jou mbt niet reageren, anders had ik jou ook wel genoemd.
Verder is het aanhalen van mijn objectiviteit in deze irrelevant, maar als je er toch op in wilt gaan. Iedereen post selectief, jij vind mijn posts minder objectief worden en dat komt louter doordat ik al twee weken één punt aan het doordrukken ben, dat heeft niets met mijn objectiviteit te maken. Een tweede aspect wat van invloed is, is de veranderde diplomatieke verhouding. Mijn p&p tegen WAO (wat ik niet veel deed) is natuurlijk leuk voor Vitae om te lezen, omdat je de mening gedeeltelijk deelt. Elke post van mij tegen Vitae is onzin, immers weet jij het altijd beter, als het over je stam gaat. Idem ditto voor Vitae'ers die jegens Seau posten. Je hoort mij niet snel klagen over een te selectieve mening, het vereist slechts wat empathisch vermogen..
Wat zou ik hier op moeten reageren.. Je hebt gelijk?