Rapportjes

DeletedUser75707

Guest
63c8bd006c564cbf8d0c876409f0d3f7.png


Geen onvoldoendes hell yeah
 

DeletedUser77718

Guest
Is het normaal dat deze edel doodgaat? :eek:

Link

Ik dacht nou echt dat de helft van de troepen moesten doodgaan voordat de edel neergehaald wordt :eek:
 

DeletedUser75707

Guest
Heb eerlijk gezegd geen idee daarvan, dacht ook altijd minimum de helft
 
Reactiescore
276
Geen onvoldoendes hell yeah
Fraai rapport, grats!

Is het normaal dat deze edel doodgaat? :eek:

Link

Ik dacht nou echt dat de helft van de troepen moesten doodgaan voordat de edel neergehaald wordt :eek:

Ik heb hier bijna 10 jaar geleden (wow...) een uitleg over geschreven (click). Volgens mij werkt het nog steeds zo. Op het .net-forum zijn nog betere en volledigere uitwerkingen te vinden, maar ik kan even geen linkje voor je vinden. TLDR: Ja het is normaal dat die edel doodgaat.
 

DeletedUser76153

Guest

DeletedUser75707

Guest
https://nlc1.tribalwars.nl/public_report/9397319a4acd6064d2856359f67d2a6c

Heel het algemeen forum is tegen mij, maar geen enkele held die ons kan/wilt stoppen.
Ik heb de tijd niet om door te gaan tot het einde van de classic, dus als iemand de held wilt gaan uithangen zal het wel moeten gaan gebeuren hoor.
Laurens, Rebecca of zal ik Ronny zeggen? Tim of andere zieltjes die denken dat ze pro zijn. Kom maar af hé.


En dat veroorzaak je zelf. Heb medelijden met de spelers waarmee je samen speelt, je verpest het gewoon voor hen.
 

DeletedUser61134

Guest
https://nlc1.tribalwars.nl/public_report/9397319a4acd6064d2856359f67d2a6c

Heel het algemeen forum is tegen mij, maar geen enkele held die ons kan/wilt stoppen.
Ik heb de tijd niet om door te gaan tot het einde van de classic, dus als iemand de held wilt gaan uithangen zal het wel moeten gaan gebeuren hoor.
Laurens, Rebecca of zal ik Ronny zeggen? Tim of andere zieltjes die denken dat ze pro zijn. Kom maar af hé.

Gaat lastig als ik niet bij je in de buurt lig, en zeg maar Becca, anders klink ik zo heilig.

63c8bd006c564cbf8d0c876409f0d3f7.png


Geen onvoldoendes hell yeah

Ziet er echt lelijk uit hoe alleen de Talen een hoofdletter krijgen.
Is het normaal dat deze edel doodgaat? :eek:

Link

Ik dacht nou echt dat de helft van de troepen moesten doodgaan voordat de edel neergehaald wordt :eek:

Ik test die dingen altijd door 3 bijl in simulator erbij te doen.
Rageys gedoe samenvatten: Edel is "algemeen" door de zwaard en zc krijgt hij alle klappen :eek:
 

DeletedUser78035

Guest
Gaat lastig als ik niet bij je in de buurt lig, en zeg maar Becca, anders klink ik zo heilig.



Ziet er echt lelijk uit hoe alleen de Talen een hoofdletter krijgen.


Ik test die dingen altijd door 3 bijl in simulator erbij te doen.
Rageys gedoe samenvatten: Edel is "algemeen" door de zwaard en zc krijgt hij alle klappen :eek:
Je alter-ego noemt misschien rebecca, maar het is toch gewoon Ronny. Draag je dan ook vrouwenkledij?
 

DeletedUser78035

Guest
Je hebt echt niks beters te doen of wel? :p
Ik eis bewijs dat ik tegen iemand boven de 8 spreek.
Anders ga ik je vergelijken met het kind van Karla Perez.
Je mag mij vergelijken met je wie je wilt Ronny, op het internet kun je wie dan ook zijn. Daar weet jij alles van.
 
Bovenaan