Rapportjes

DeletedUser71618

Guest
Als je op de aanval klikt staat er bovenin de balk een nummer:

game.php?village=2&screen=info_command&id=519729547&type=own

Het "id=" met het kleinste nummer komt als eerste aan.

Maar hoe wordt dat ID bepaald? Is dat volstrekt willekeurig? Dat zou je dan dus denken bij bovenstaand beschreven situaties ^
 
Reactiescore
94
Maar hoe wordt dat ID bepaald? Is dat volstrekt willekeurig? Dat zou je dan dus denken bij bovenstaand beschreven situaties ^

Als ik het me goed herinner, was er ooit een manier van taggen gebaseerd op het ID van de aanval. Volgens mij loopt het aanval ID gewoon bij elke aanval (die ergens op de wereld verstuurd wordt) met +1 verhoogd.

Dat tag-topicje zou ik eigenlijk op moeten zoeken, maar ik heb even de tijd niet om zowel het .net als .nl forum af te zoeken.
 

DeletedUser74396

Guest
mooie uitleg allemaal. Ja de jeugd van tegenwoordig heeft dat ID taggen niet meer mee gemaakt :p
Het is dus inderdaad ofwel volledig random, ofwel op duizendsten gebaseerd. Jammer want beide situaties heb je geen invloed op.

Als updates tw randomiseren ipv updaten, dan is alles daar wel mee gezegd lijkt me.
 

DeletedUser77632

Guest
Misschien is het wel gedaan om te proberen de activiteit te verhogen.

Niet aanwezig ten tijde van de aanval, jammer dan moet je maar actief zijn. Waar voorheen nog ID getagged kon worden. Als dat de gedachtegang is kan ik het wel begrijpen.
 

DeletedUser61134

Guest
Misschien is het wel gedaan om te proberen de activiteit te verhogen.

Niet aanwezig ten tijde van de aanval, jammer dan moet je maar actief zijn. Waar voorheen nog ID getagged kon worden. Als dat de gedachtegang is kan ik het wel begrijpen.

Meer omdat je dan rondes makkelijk kan herkennen.
Meeste spelers versturen de Fakes in 1 ronde, en de aanvallen zelf ook in een losse ronde.

De ervaren spelers vingen dit op door fakes en aanvallen apart te doen door 2x 1C tegelijk te draaien.
Maar mensen die de moeite niet deden kon je gewoon als volgt bv taggen:

Ronde 1() Ronde 2()
Als je 1 hit of buildtag hebt van die ronde weet je of het clears of fakes zijn en trek je zo 1000 aanvallen eruit
 
Reactiescore
94
Misschien is het wel gedaan om te proberen de activiteit te verhogen.

Niet aanwezig ten tijde van de aanval, jammer dan moet je maar actief zijn. Waar voorheen nog ID getagged kon worden. Als dat de gedachtegang is kan ik het wel begrijpen.

Ik heb zo m'n twijfels of InnoGames zo'n relatief diepe motivatie zou hebben, het is in principe gewoon de meest simpele oplossing voor ze geweest.
 

DeletedUser77632

Guest
Meer omdat je dan rondes makkelijk kan herkennen.
Meeste spelers versturen de Fakes in 1 ronde, en de aanvallen zelf ook in een losse ronde.

De ervaren spelers vingen dit op door fakes en aanvallen apart te doen door 2x 1C tegelijk te draaien.
Maar mensen die de moeite niet deden kon je gewoon als volgt bv taggen:

Ronde 1() Ronde 2()
Als je 1 hit of buildtag hebt van die ronde weet je of het clears of fakes zijn en trek je zo 1000 aanvallen eruit

Aan je reactie te zien begreep je niet helemaal wat ik bedoelde met mijn post. Ik ben namelijk op de hoogte wat ID taggen is :)
 

DeletedUser61134

Guest
Aan je reactie te zien begreep je niet helemaal wat ik bedoelde met mijn post. Ik ben namelijk op de hoogte wat ID taggen is :)

Ja en ik denk dat ID taggen als cheaten gezien word en ze gewoon niet iedereen wouden bannen :p
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.525
https://nl52.tribalwars.nl/public_report/2e95134ecebb6d6a583eef26df81f30d

https://nl52.tribalwars.nl/public_report/1df8dfdff26e6d1f6de5da681d09ff32

Excuus:
Adendrylvandaag om 08:46 uur
phone-white.png

mja verkkerd ingesteld =P was op een andere doel gericht eigenlijk

Adendrylvandaag om 09:33 uur
phone-white.png

mja dat krijg je als je goed bent is snipen.. Dan worden er extremere maatregelen genomen..


K'wist niet dater turken op deze wereld waren :(

Hij kata'd een dorp die hij probeert te edelen?
 
Bovenaan