Rapportjes

DeletedUser77455

Guest
Wat is er mis met kata gebruik?
- Op de oudere werelden werd het constant gebruikt?
- Het is een feature van het spel? Waarom niet benutten?
- Als ik het niet gebruik, dan gebruikt iemand anders het wel en dan ben ik in het nadeel
- Het geeft wat extra dynamiek in het spel ipv clears bashen.
- Zorgt voor een balans in de wereld (= Middel tegen puur offensief ingestelde spelers)

Je zou eerlijkgezegd niet de eerste zijn die pro-kata's is, dan constant gezeik krijgt van mensen die niet kata'n. Na een verloop van tijd komt er dan reacties met kata's en dan gaan de meeste wel snel anders piepen. Werelden worden gewoon kleiner, het spel evolueert mee en dus zo ook de speelwijze. Het probleem is ook dat er vaak overdreven wordt in kata gebruik. Iemand zijn dorpen gewoon neerschieten heeft niks met tactiek te maken maar is gewoon je tegenstander afbreken.
 

DeletedUser

Guest
Je zou eerlijkgezegd niet de eerste zijn die pro-kata's is, dan constant gezeik krijgt van mensen die niet kata'n. Na een verloop van tijd komt er dan reacties met kata's en dan gaan de meeste wel snel anders piepen. Werelden worden gewoon kleiner, het spel evolueert mee en dus zo ook de speelwijze. Het probleem is ook dat er vaak overdreven wordt in kata gebruik. Iemand zijn dorpen gewoon neerschieten heeft niks met tactiek te maken maar is gewoon je tegenstander afbreken.

Begrijp me niet verkeerd, ik ben vroeger echt pissed off geweest omdat ik niks meer kon doen op me front door kata's. Maar daarintegen er zijn genoeg voordelen om te vechten tegen iemand die kata's gebruikt.
 

DeletedUser77455

Guest
Maar dat vergalde toch heel je spelplezier?

Bijvoorbeeld nog een fenomeen dat veel voorkomt is een account dat al een wereld won of bekend is van vorige werelden is vaak ook het slachtoffer van gekatad te worden bij dorp 1 Door allemaal kleine spelertjes. Zoiets is gewoon helemaal frustrerend. Als je nu boerderij van 30 naar 29 katad om ervoor te zorgen dat de muur niet terug kan opgebouwd worden snap ik het nog wel, maar als je boerderijen naar 1 gaat schieten, leemgroeves en weet ik veel wat nog allemaal, dan leg je gewoon je tegenstander lam, en bijna altijd is de tegenstander die mek lam legt veel sterkere speler dan degene die katas stuurt.
Het argument "ze zijn er om te gebruiken" is ook gewoon bullshit aangezien je ze toch niet per se moet gebruiken omdat ze er zijn? Ik blijf erbij dat kata'en gewoon spelplezier bederft.
 

DeletedUser77710

Guest
Mooi om te horen dat iemand het met me eens is, ik zie er zoveel gezeik de laatste tijd over. Ik zie het katagebruik als rimspeler een mooi middel om nog iedergeval nog ergens te komen in de wereld.
Ik merk sowieso dat de community sterk is veranderd tov 4 jaar geleden.
Als je conclussies gaat trekken uit Rebecca zul je het niet lang volhouden:p
 

DeletedUser61134

Guest
Als je conclussies gaat trekken uit Rebecca zul je het niet lang volhouden:p

Gaat toch niet zeggen dat je anti-kata bent he? :p

Je zou eerlijkgezegd niet de eerste zijn die pro-kata's is, dan constant gezeik krijgt van mensen die niet kata'n. Na een verloop van tijd komt er dan reacties met kata's en dan gaan de meeste wel snel anders piepen. Werelden worden gewoon kleiner, het spel evolueert mee en dus zo ook de speelwijze. Het probleem is ook dat er vaak overdreven wordt in kata gebruik. Iemand zijn dorpen gewoon neerschieten heeft niks met tactiek te maken maar is gewoon je tegenstander afbreken.

Mensen die klagen over katas moeten gewoon volgende keer als eerste aanvallen.
Niet wachten tot je vijand je dorpen al in puin heeft.

Anti-kata mensen hun logica is:
Maar geen bommen op IS gooien, want het kan zijn dat een boerderij 1 niveau omlaag gaat.
 

DeletedUser77710

Guest
Gaat toch niet zeggen dat je anti-kata bent he? :p



Mensen die klagen over katas moeten gewoon volgende keer als eerste aanvallen.
Niet wachten tot je vijand je dorpen al in puin heeft.

Anti-kata mensen hun logica is:
Maar geen bommen op IS gooien, want het kan zijn dat een boerderij 1 niveau omlaag gaat.

Ik ben ook anti-kata, je moet het alleen doek naar iemand die je heeft gestabbed.

+ zeg ik dat hij niet veel hoeft te concluderen uit jouw berichtjes op AF :D
 

DeletedUser61134

Guest
Waarom moet het nu in meerdere topics over kata gebruik gaan? :(

Kata's are love, kata's are life!

Ik ben ook anti-kata, je moet het alleen doek naar iemand die je heeft gestabbed.

+ zeg ik dat hij niet veel hoeft te concluderen uit jouw berichtjes op AF :D

Kata's zijn er om heerlijk hard iemand in puin te blitzen en ze dan op AF uit te lachen dat ze niks kunnen.
Moeten ze maar preventief de recaps zetten
 

DeletedUser7072

Guest
Recaps zetten op dorpen die kapot zijn is ook niet echt aantrekkelijk. Of want dacht je van de verschroeide aarde tactiek? Massaal je eigen dorpen katten die zeker verloren gaan.
 

DeletedUser61134

Guest
Recaps zetten op dorpen die kapot zijn is ook niet echt aantrekkelijk. Of want dacht je van de verschroeide aarde tactiek? Massaal je eigen dorpen katten die zeker verloren gaan.

Is een bekende :D
Of gewoon als je stopt AM aanzetten naar (26+19N) met 10k speer 10k zwaard
Waar N staat voor het hoofdgebouw :eek:
 

DeletedUser

Guest
Ik kan je wel een rapportje geven maar het heeft nog niet zoveel zin met 9k punten, zie bepaald interssant
 

DeletedUser74396

Guest
9994ff5d56.png


Owhja. Timen tot de ms nauwkeurig...

ofja dat was de bedoeling.
Sinds wanneer komt de 1st verstuurde aanval die niet eerst aan als de aankomsttijd hetzelfde is? :'(
Want dit is behoorlijk kut :p

PS. ja, timing was geluk... Natuurlijk, zat 20ms speling op. voor alle haters
 

DeletedUser

Guest
9994ff5d56.png


Owhja. Timen tot de ms nauwkeurig...

ofja dat was de bedoeling.
Sinds wanneer komt de 1st verstuurde aanval die niet eerst aan als de aankomsttijd hetzelfde is? :'(
Want dit is behoorlijk kut :p

PS. ja, timing was geluk... Natuurlijk, zat 20ms speling op. voor alle haters

Gewoon skills.. Sstttt
 

DeletedUser71618

Guest
9994ff5d56.png


Owhja. Timen tot de ms nauwkeurig...

ofja dat was de bedoeling.
Sinds wanneer komt de 1st verstuurde aanval die niet eerst aan als de aankomsttijd hetzelfde is? :'(
Want dit is behoorlijk kut :p

PS. ja, timing was geluk... Natuurlijk, zat 20ms speling op. voor alle haters

Is vrij willekeurig, ene keer komt ie er voor en andere keer erna. Weet zelf ook niet hoe het werkt, zou haast denken dat er nog kleinere delen van seconden gebruikt worden om exacte aankomst te bepalen. Maar zou beter zijn als het net zo werkt als in secondenwerelden, dat de eerst verzonden aanval eerst aankomst.
 
Bovenaan