Rapportjes

DeletedUser77727

Guest
Op delete gaan vind ik persoonlijk nogal een zwakke manier om je verlies te pakken, maar ieder zijn ding. Ik zou niet direct willen zeggen dat in deze wereld geen spraken meer is van tacktiek en skils, maar waarschijnlijk had je net als ons het tegenovergestelde beweerd wanneer jij degene was die de wereldwinst kreeg. Persoonlijk vind ik ondanks al het gezeik wereld 51 een prima wereld om te spelen en waar vijanden in sommige gevallen ook echt vijanden waren. Enige wat ik daarbuiten kan zeggen is dat je soms beter dingen achter gesloten deuren kan bespreken ipv hele hoofdstukken op het forum plempen.
 

DeletedUser77798

Guest
10/10 voor 24/24 gregiore en 20/24 tranquil. Ik hoop dat ze van de wereld hebben genoten alsof het hun laatste was
 

DeletedUser63648

Guest
Laten we even eerlijk zijn: De tactiek van 50 clears op 1 dorp gooien is een tactiek, maar om nou te beweren dat die altijd uitgevoerd kan worden, ongeacht of er een voorsprong is of niet, is natuurlijk een rare. Het enige wat Edict echt gekund heeft, was rekruteren.
 

DeletedUser50613

Guest
Hm, rekruteren? Beetje overroepen excuus.

Had At All toen bij Humble komen aankloppen omdat het daar niet meer draaide dan was er geen vuiltje aan de lucht geweest om ze te accepteren. Sommigen van At All hadden trouwens voorkeur voor Humble maar die werden meteen weggespeeld.
Dat was trouwens de enige noemenswaardige rekrutering die er plaatsvond, samen met GH, maar die speelde al een tijdje solo, dus geen graten dat die erbij kwam.

Feit is dat Humble en At All samen een overweldigende overmacht hadden tegen edict (ja ja, was geen bg, maar def sturen + vv doen bij een andere stam is hetzelfde in principe).
Toen kon je Edict niet afmaken, we zijn gewoon altijd blijven knokken en op den duur hebben we onze overmacht gehaald en verdiend. En toen Humble in de verdediging moest schieten.. ja toen bleken ze belange na niet zo effectief als ze zelf deden uitschijnen, paar goeie massa van Edict kant en de barsten kwamen te voorschijn.. de laatste aanvallen van Humble uit getuigden van erg lakse (of helemaal geen?) planning en werden ook gewoon goed afgeslagen. Ook een verdienste voor Edict.

We hebben in de eerste fases van de oorlog paar accounts verloren (vooral door inactiviteit en onervaren frontspelers), maar ondanks die verliezen toch blijven doorgaan, da's echte klasse.

Hoop dat ze niet op delete gaan, maar beter nog, een tweede adem vinden. Anders kan je gewoon niet anders dan concluderen dat de stam werkelijk gewoon een hoop gebakken lucht was, want van die overweldigende kwaliteit is er simpelweg niet veel te zien geweest.. al zeker het laatste half jaar niet. :/
Enige goeie spelers zaten aan het oost-front, SnDD en pikhaak. Al de rest was niet echt veel speciaal, zelfs die fameuze SC (aka Mr nacht-Blitz) niet.

De meeste prestaties die ze hebben gehaald tegen Edict waren toen At All er nog was om de andere flank onder druk te zetten, wat ze dikwijls redelijk goed deden, maarja, toen hadden ze wel een massale overmacht.. veel groter dan die van Edict vs Humble.

Sfeer binnen Edict is ook niet altijd super geweest, maar we hebben een heel solide kerngroep die blijft knokken, veruit een van de betere stammen waar ik ooit in heb gezeten.
 
Reactiescore
3.452
Anders kan je gewoon niet anders dan concluderen dat de stam werkelijk gewoon een hoop gebakken lucht was,

Das natuurlijk onzin!
Ik zei het al tegen Yvo/Andre en wesley vanavond,er waren een paar accounts binnen Humble die altijd de vv's draaide,zelfs wekkerde voor de vv.
Die toppers kregen het op een gegeven moment ook te druk,tja dan kan er een situatie ontstaan die we allemaal wel kennen.
 
Reactiescore
3.540
In de fase dan at all accounts naar edict kwamen was de voorsprong ook geen 20 miljoen punten.

Dus ik vind dat je de overwinning van edict niet alleen aan de kwantitatieve overmacht kan toerekenen. Echter is dat t enige wat continu wordt aangehaald jammergenoeg.

Die afstand tussen de stammen konden wij creëeren doordat de druk op de edictfronten te laag lag waardoor we in alle vrijheid het achterland konden opvegen. Humble viel stil door inactiviteit. De laatste tijd is die voorsprong pas zo groot geworden.

Maargoed dat krijg je er blijkbaar niet uitgesproken.

- yvo

Ik heb ook al aangegeven dat het kwam omdat Edict actiever was en meer goesting had. Waren ofc ook sterke acc's in Edict als GH en TB die erbovenuit staken derest was zwak in de aanval en eigenlijk altijd easy defbaar mits accounts bemand waren ofc want ook zwakke aanvallers kunnen onbemande acc's edelen natuurlijk.

Maar jij zegt dat ik dat niet kan uitspreken heb dat al vaker gezegd this maar door welke bril je wilt kijken natuurlijk.

Op delete gaan vind ik persoonlijk nogal een zwakke manier om je verlies te pakken, maar ieder zijn ding. Ik zou niet direct willen zeggen dat in deze wereld geen spraken meer is van tacktiek en skils, maar waarschijnlijk had je net als ons het tegenovergestelde beweerd wanneer jij degene was die de wereldwinst kreeg. Persoonlijk vind ik ondanks al het gezeik wereld 51 een prima wereld om te spelen en waar vijanden in sommige gevallen ook echt vijanden waren. Enige wat ik daarbuiten kan zeggen is dat je soms beter dingen achter gesloten deuren kan bespreken ipv hele hoofdstukken op het forum plempen.

Wat moeten we dan doen? RL opgeven, nolife gaan deffen om dan alsnog te verliezen. Gewoon je verlies accepteren en klaar dat is netjes genoeg. Wat laf zou zijn is met kata's gaan smijten en eens echt massaal gaan cf'n want je hebt toch niets te verliezen (nooit in mij opgekomen hoor) maar wil maar zeggen dat het ook anders kon :p

Hm, rekruteren? Beetje overroepen excuus.

Had At All toen bij Humble komen aankloppen omdat het daar niet meer draaide dan was er geen vuiltje aan de lucht geweest om ze te accepteren. Sommigen van At All hadden trouwens voorkeur voor Humble maar die werden meteen weggespeeld.
Dat was trouwens de enige noemenswaardige rekrutering die er plaatsvond, samen met GH, maar die speelde al een tijdje solo, dus geen graten dat die erbij kwam.

Feit is dat Humble en At All samen een overweldigende overmacht hadden tegen edict (ja ja, was geen bg, maar def sturen + vv doen bij een andere stam is hetzelfde in principe).
Toen kon je Edict niet afmaken, we zijn gewoon altijd blijven knokken en op den duur hebben we onze overmacht gehaald en verdiend. En toen Humble in de verdediging moest schieten.. ja toen bleken ze belange na niet zo effectief als ze zelf deden uitschijnen, paar goeie massa van Edict kant en de barsten kwamen te voorschijn.. de laatste aanvallen van Humble uit getuigden van erg lakse (of helemaal geen?) planning en werden ook gewoon goed afgeslagen. Ook een verdienste voor Edict.

We hebben in de eerste fases van de oorlog paar accounts verloren (vooral door inactiviteit en onervaren frontspelers), maar ondanks die verliezen toch blijven doorgaan, da's echte klasse.

Hoop dat ze niet op delete gaan, maar beter nog, een tweede adem vinden. Anders kan je gewoon niet anders dan concluderen dat de stam werkelijk gewoon een hoop gebakken lucht was, want van die overweldigende kwaliteit is er simpelweg niet veel te zien geweest.. al zeker het laatste half jaar niet. :/
Enige goeie spelers zaten aan het oost-front, SnDD en pikhaak. Al de rest was niet echt veel speciaal, zelfs die fameuze SC (aka Mr nacht-Blitz) niet.

De meeste prestaties die ze hebben gehaald tegen Edict waren toen At All er nog was om de andere flank onder druk te zetten, wat ze dikwijls redelijk goed deden, maarja, toen hadden ze wel een massale overmacht.. veel groter dan die van Edict vs Humble.

Sfeer binnen Edict is ook niet altijd super geweest, maar we hebben een heel solide kerngroep die blijft knokken, veruit een van de betere stammen waar ik ooit in heb gezeten.

Even voor alle duidelijkheid, die BG met At all was er niet voor tegen Edict maar voor tegen Septen. Dat wij Septen wegspeelde voor at all ermee ging fronten was niet echt voorspelbaar. Overigens hebben wij nooit een aanval gezamenlijk of wat dan ook gedaan op Edict en is er van een BG amper sprake geweest en nogmaals nooit de intentie geweest een overmacht te creëren die kregen we in onze schoot geworpen door het snelle verlies van Septen. Niet vergeten dat Edict toen ook een samenwerking had met Septen (de 2 grootste stammen van de wereld toen) dus wij hebben die overmacht toen zelf gemaakt door jullie BG te edelen.


En nogmaals Humble heeft zijn beste spelers al maanden verloren, Cederic, Luuk, Sander, Yuri en blijf ze maar opnoemen. Wij zijn al maanden geen kwaliteits stam meer dus de praatjes dat we zo goed waren ooit waren ook meer dan terecht want de spelers die ik net al opnoemde zijn echt wereldtop op de NL servers. Die er helaas te weinig rondliepen. Ofc ga ik niet gaan rondroepen dat al onze beste spelers gestopt zijn of amper nog loggen laat duidelijk zijn dat Edict nooit iets heeft klaargespeeld toen deze spelers er nog waren. Haal Ronaldo, Modric, en nog een paar toppers weg bij Real en je gaat van wereldtop al naar middenmoot/subtop kan Zidane ook weinig aan doen.
 
Reactiescore
603
Septen had een "GAP" met Edict die al werd vebroken voor dat er 1 acc werd aangevallen
 

DeletedUser50613

Guest
Ik heb ook al aangegeven dat het kwam omdat Edict actiever was en meer goesting had. Waren ofc ook sterke acc's in Edict als GH en TB die erbovenuit staken derest was zwak in de aanval en eigenlijk altijd easy defbaar mits accounts bemand waren ofc want ook zwakke aanvallers kunnen onbemande acc's edelen natuurlijk.

Maar jij zegt dat ik dat niet kan uitspreken heb dat al vaker gezegd this maar door welke bril je wilt kijken natuurlijk.

Volhouden als het tegenzit is een van de beste skills die je kunt hebben in TW. Snipen, backdraften, stacken, dodgen, cancel-snipen, recappen.. dit zijn geen skills, dit is puur afhankelijk van hoe actief je bent, en iedereen kan het even vrolijk met een klein beetje oefenen.

Fatsoenlijke aanvallen zijn er meer geweest vanuit Edict dan vanuit Humble. Want die accounts wat Humble heeft gebroken op het begin: "zwak in de aanval en eigenlijk altijd easy defbaar mits accounts bemand waren ofc want ook zwakke aanvallers kunnen onbemande acc's edelen natuurlijk"

Wat moeten we dan doen? RL opgeven, nolife gaan deffen om dan alsnog te verliezen. Gewoon je verlies accepteren en klaar dat is netjes genoeg. Wat laf zou zijn is met kata's gaan smijten en eens echt massaal gaan cf'n want je hebt toch niets te verliezen (nooit in mij opgekomen hoor) maar wil maar zeggen dat het ook anders kon :p

Humble heeft zelfs nog nooit echt teruggevochten.. zodra ze tegenwerking kregen werd iedereen blijkbaar 'druk in RL'. Da's een van de meest befaamde renner-excuusjes die er zijn.
Zeker als dat toevallig ook van verdacht veel front-spelers komt.
Zelfde als die gedachte van no-life deffen, met een paar uurtjes per dag en goede voorbereiding kun je al heel veel deffen. Leuke aan TW zijn de (zeker met verder gevorderde werelden) lange looptijden. Zelfs met een full-time job is het mogelijk om massa's te deffen en die 8 werkuurtjes per dag te overbruggen zonder vv, mits minimale vv zit je zelfs al heel goed.

Wel fijn dat je je verlies al accepteerd terwijl je nog quasi een halve wereld hebt.

Zou in feite niet raar opkijken moest je met de gedachte van kata's en cf's spelen.. :p

Even voor alle duidelijkheid, die BG met At all was er niet voor tegen Edict maar voor tegen Septen. Dat wij Septen wegspeelde voor at all ermee ging fronten was niet echt voorspelbaar. Overigens hebben wij nooit een aanval gezamenlijk of wat dan ook gedaan op Edict en is er van een BG amper sprake geweest en nogmaals nooit de intentie geweest een overmacht te creëren die kregen we in onze schoot geworpen door het snelle verlies van Septen. Niet vergeten dat Edict toen ook een samenwerking had met Septen (de 2 grootste stammen van de wereld toen) dus wij hebben die overmacht toen zelf gemaakt door jullie BG te edelen.

Edict en Septen hadden geen samenwerking, die liep al vrij snel op de klippen omdat er aan beide zijdes kampen waren die dat echt niet wouden.

Of je het nu een BG noemt of niet, vv doen en def sturen naar elkaar geld als samenwerking. Dat je geen gezamelijke massa's plande is meer een grote tekortkoming van die samenwerking?
Punt is dat het voor Edict toen ook moeilijk was, zeker gezien de overmacht op beide fronten, en er is bij ons ook sprake geweest door sommigen om er gewoon mee te kappen. Op dat moment heb je een harde kern nodig die zegt 'we gaan door', da's karakter hebben, iets waar Edict echte klasse toont.

En nogmaals Humble heeft zijn beste spelers al maanden verloren, Cederic, Luuk, Sander, Yuri en blijf ze maar opnoemen. Wij zijn al maanden geen kwaliteits stam meer dus de praatjes dat we zo goed waren ooit waren ook meer dan terecht want de spelers die ik net al opnoemde zijn echt wereldtop op de NL servers. Die er helaas te weinig rondliepen. Ofc ga ik niet gaan rondroepen dat al onze beste spelers gestopt zijn of amper nog loggen laat duidelijk zijn dat Edict nooit iets heeft klaargespeeld toen deze spelers er nog waren. Haal Ronaldo, Modric, en nog een paar toppers weg bij Real en je gaat van wereldtop al naar middenmoot/subtop kan Zidane ook weinig aan doen.

Sorry, maar 'beste spelers' en 'toppers van NL TW'? Jongens die goed kunnen starten, de makkelijke targets edelen en dan gaan lopen voor de end-game als het moeilijker wordt. Dat zijn echt geen toppers.
De echte toppers zijn degenen die blijven vechten als alle makkelijke targets weg zijn.
Ken zo al een paar van die hoegenaamde toppers en zo fameus zijn ze helegans niet.. duidelijk te herkennen aan het 'ik heb geen zin meer' 'ik heb het te druk in RL' 'Moet studeren voor m'n tentamens (20x per jaar)' - syndroom waar ze allemaal mysterieus aan beginnen leiden als de EZ-pickings van de wereld af geraken. En als ze eens deftige druk terugkrijgen op hun accountjes dan is het heel vaak een combinatie om er toch maar zo snel mogelijk onderuit te muizen.

En laat ook duidelijk zijn dat Humble ook geen serieuze aandacht heeft gekregen van Edict tot pakweg een halfjaar geleden. Ten tijde van At All hadden we het drukker met genoeg andere fronten, dan bij de overstap was het vooral het fatsoeneren van het cluster en het wegspelen van de At All overblijvers - enige focus die Humble kreeg was ons oost-front deffen, dus toen was het volop turtle-mode binnen Edict.
Pas daarna zijn we echt begonnen met op Humble te gaan, en sindsdien zijn er van Humble uit nog maar 1 of 2 halfslachtige tegenreacties gekomen en hebben ze praktisch aan de lopende band klappen gekregen.. dusja, dat Edict nooit iets heeft klaargespeeld was meer een verdienste aan andere prioriteiten dan aan die spelertjes.

Kortom, de enige topspelers die Humble ooit heeft gehad zijn degenen die nu nog op hun eigen accounts spelen. En voor die mensen chapeau, en ik vind het ook erg dat zij de dupe zijn van de renners.
Inactiviteit + het laten afweten van spelers als het niet meer makkelijk is => dooddoeners voor elke stam.
Degenen die blijven spelen na de makkelijke fases => goeie spelers.
 

DeletedUser78759

Guest
Maar jij zegt dat ik dat niet kan uitspreken heb dat al vaker gezegd this maar door welke bril je wilt kijken natuurlijk.

Volhouden als het tegenzit is een van de beste skills die je kunt hebben in TW. Snipen, backdraften, stacken, dodgen, cancel-snipen, recappen.. dit zijn geen skills, dit is puur afhankelijk van hoe actief je bent, en iedereen kan het even vrolijk met een klein beetje oefenen.
.

Volgens mij moet jij de definitie van 'vaardigheid/ skills' maar eens even op gaan zoeken in een woordenboek, want een skill is 'Eén component van een competentie, aangewend om een probleem op te lossen. Een vaardigheid wordt doorgaans gebruikt om die handelingen te vatten die men met precisie en gemak (routineus) kan uitvoeren zonder dat er nog cognitieve componenten aan te pas komen.' Goed kunnen Cancel snipen en snipen etc in 1 of zo weinig mogelijk pogingen hoort daar zeker bij. Volhouden wanneer het moeilijk is en tegen zit en actief blijven spelen valt onder geen beding onder skills. Het valt onder toewijding / loyaliteit.

Zoals ik het nu lees, doet Edict aan recruit to win, gezien zij daardoor, samen met succesvolle edel pogingen de laatste maand op Humble, toen hun leden inactief werden, 2 keer zo groot werden als Humble. Desondanks is het hun niet gelukt om met deze wereld instellingen een stam dat 2 keer zo klein is als hun te edelen in een paar maanden. Als je als stam 2 keer zo klein bent en nog maanden lang de oorlog in een soort 'stalemate' situatie weet te houden en zelfs nog spelers weg weet te spelen, dan heb je naar mijn mening skills en heeft de stam die 2 keer zo groot is naar mijn mening juist geen skills.
 

DeletedUser75339

Guest
Humble was bijna even groot samen met Modest toen de oorlog begon....
Op dit eigenste moment komt de verhouding zelfs niet in de buurt van de "2 keer zo groot".
Kijk eerst eens op twstats voordat je je eerste post verprutst met zo'n fouten.

Voor de rest bedankt aan iedereen om er een fijne wereld van te maken.
Er is een leuke eindstrijd geweest , alle respect voor humble voor zo lang door te zetten ondanks het stoppen van de dragende spelers.
 

DeletedUser77727

Guest
Ik en paar sterkhouders binnen Humble waren paar weken niet aanwezig of amper en het is niet zo top gelopen zonder ons. Opzich allemaal geen ramp voor mij. In een oorlog wissel je altijd goeie periodes met mindere af zo gaat dat overal. Nu ben ik tot het besef gekomen dat beide stammen eigenlijk weinig zijn opgeschoten in mijn subjectieve mening staat Humble nog altijd voor omdat ik BA meetel nog. Recente verliezen op wiet hoz en mks waren mits goeie opvolging easy voorkom baar denk dat ighi ook wel kan bevestigen dat hij daar niveel moeite voor moest doen.

Nu goed ik ben terug samen met nog een paar en we krijgen de boel wel weer op de rails. Gaat alleen wat tijd kosten. Nu werd werd mij gevraagd op mee in een p-made te beginnen op een volgende wereld.[woensdag 13 september 2017 14:22] Jannes:

<<< Werelden combineren doe ik niet aan. W51 is prio en blijft prio. Nu zie ik de wereld nog extreem lang bezig zijn genoeg opties de boel toe te gooien. Alle bb's pakken en save def aanmaken. Onze mbs full def laten spelen krijg je zo 2k def dorpen bij. Kunnen kleine acc's aan front zetten voor moraal like u acc en nog veel meer.
Waarbij ik wil zeggen dat wij genoeg opties hebben.
Ik ga straks verder :eek:
Nu ongeacht of ik met Humble win of niet deze wereld gaat nog super lang duren zeker als ik alles ga toegooien :p
Niet vergeten dat Edict er eigenlijk nog niet in is geslaagd om in 260 dagen ofzo 1 acc van ons te breken
Moeten van Edict ook geen wereldstam maken jullie zitten ook vol zwakke plekken
Front IGHI is sick groot eigenlijk onstackbaar dus daar eens goed op vegen word het moeilijk met zo'n front, Runner zo inactief als iets breek je met wat doorzetting ook wel door en zo nog wel wat opties (kan ni alles prijs geven :d)
Nog wel wat inactieve acc's
Ik wou eerst wachten tot na MKS omdat het anders wat wanhopig zou overkomen maar toen dat acc weer save zat kwam er alweer nieuwe
Zo kan ik blijven uitstellen
TB zen front is weer pak groter en Pik 1 van onze beste acc's kan nu ook beter aanvallen doordat TB zen front groter is en TNP zen moraal is ook omhoog is weel leuk voor snDD,....
blablabla :eek:
Toen Runner zoveel pakte op EL dachten jullie ook al gewonnen te zijn zoals wij dat ook wel al eens dachten
Runner is helemaal terug gepakt
TB heeft nu gepakt wat wij al eens van hem hadden gepakt
Tgaat de hele tijd op en neer en zeker als we het toegooien met moraal spelers aan het front te zetten alles bb's save def maken en de mb's effectief eens gaan gebruiken zal het alleen nog maar moeilijker zijn. Niet vergeten dat de winsten van Edict op verschillende acc's zijn en wij vooral acc's hebben gebroken
Verschil is dat jullie acc's kwijt zijn en daarbij hun edels en wij allemaal acc's hebben met super veel edels wat resulteert in een enorm groeipotentieel
Wij kunnen mits een fout van Edict (die altijd wel eens voorvallen) in no time veel terrein winst weer pakken
Om een lang verhaal kort te maken alles ligt open en tgaat nog heel lang duren
Nu weet ik niet hoe het met de goesting in Edict zit of ze nog 5 jaar door willen op deze wereld
Ik en nog een paar willen wel weer eens aan een nieuwe beginnen ik had dus een p-made voor nieuwe wereld wel zet ik ze in Humble of wel start ik er nieuwe wereld mee
Werelden combineren doe ik niet aan dus ik zou een gedeelde wereldwinst willen voorstellen
Iets in de zin van: nieuwe stam maken met onze beide namen in en weet ik veel iets leuk voor de lange naam
Ik dacht daar eerst nooit overna omdat wij van Humble een hekel hadden aan 1 speler binnen Edict maar die is geloof ik gestopt
Edict heeft toch uithouding getoond in vele moeilijke tijden dus ik kan hiermee wel vrede nemen zou het niet onverdiend vinden om de overwinning te delen
Uithouding is voor mij toch de belangrijkste skil op TW :p
Nu goed voor alle duidelijkheid als Edict dit niet wil gaat Humble ofc gewoon door en ik heb nu ook niet meteen sympathie dat als jullie ons weigeren (wat ofc mag) en wij pakken Edict hard terug (wat zeker kan) dat er dan 'opeens' wel interesse hiervoor is.
Dus ik zou zeggen bespreek eens intern of Edict daar interesse voor heeft of weet ik veel, wil best in discussie gaan met enkele slimme spelers over bepaalde zaken moest dat nodig zijn :eek:
Wel niet tijdens voetbalmatchen op TV :eek:
Ik hoor het wel laterz :eek:
Trouwens de wereld had al lang gedaan kunnen zijn he
Voor de spelers die al even in Edict meegaan ik heb in een erg vroege fase eens een fusie voorgesteld xD
Wel grappige anekdote :eek:


Aldus Jannes
 
Reactiescore
3.540
Humble heeft zelfs nog nooit echt teruggevochten.. zodra ze tegenwerking kregen werd iedereen blijkbaar 'druk in RL'. Da's een van de meest befaamde renner-excuusjes die er zijn.
Zeker als dat toevallig ook van verdacht veel front-spelers komt.
Zelfde als die gedachte van no-life deffen, met een paar uurtjes per dag en goede voorbereiding kun je al heel veel deffen. Leuke aan TW zijn de (zeker met verder gevorderde werelden) lange looptijden. Zelfs met een full-time job is het mogelijk om massa's te deffen en die 8 werkuurtjes per dag te overbruggen zonder vv, mits minimale vv zit je zelfs al heel goed.

Wel fijn dat je je verlies al accepteerd terwijl je nog quasi een halve wereld hebt.

Zou in feite niet raar opkijken moest je met de gedachte van kata's en cf's spelen.. :p

Maar Punkerke jij snapt duidelijk het punt niet dat ik trachtte te maken. Als je goed had gelezen dan had je gezien dat ik zei dat Humble al maanden en maanden geen motivatie meer heeft. Wij vielen amper nog aan zeker collectief omdat niemand gewoon zin had om een massa in elkaar te steken het was geen kwestie van niet kunnen maar van niet willen. Wij stoppen niet omdat wij vinden dat er geen kansen meer zijn om te winnen, nee wij stoppen omdat wij het niet waard vinden nog al onze tijd in dit spel te steken om mogelijk over enkele maanden al dan niet zelfs jaren te winnen.

Dus of wij nu nog de halve wereld hebben of niet dat doet niet terzake er is gewoon geen goesting meer in de game en dan houdt het op. Of je nu wint of verliest maakt daarbij weinig uit ofc bij verlies word dat gevoel enkel verstrekt maar het principe blijft hetzelfde.


Edict en Septen hadden geen samenwerking, die liep al vrij snel op de klippen omdat er aan beide zijdes kampen waren die dat echt niet wouden.

Of je het nu een BG noemt of niet, vv doen en def sturen naar elkaar geld als samenwerking. Dat je geen gezamelijke massa's plande is meer een grote tekortkoming van die samenwerking?
Punt is dat het voor Edict toen ook moeilijk was, zeker gezien de overmacht op beide fronten, en er is bij ons ook sprake geweest door sommigen om er gewoon mee te kappen. Op dat moment heb je een harde kern nodig die zegt 'we gaan door', da's karakter hebben, iets waar Edict echte klasse toont.

Edict en Septen hadden mogelijk geen officiële samenwerking toch zijn er gezamenlijke actiefs van frontleden op o.a Humble geweest dus dan mogen we toch spreken van een samenwerking?

Op basis van wat zijn volgende uitspraken weer gebaseerd? Er is nooit 1def van At all naar Humble of omgekeerd gestuurd geweest dus op wat heb jij dergelijke conclusie 'weer' getrokken vraag ik mij telkens weer af. Enige wat tussen onze stammen gebeurde was vv wisselingen en dan vooral eenrichtingsverkeer.

En ja ik wil het Edict wel nagegeven dat ze karakter hebben getoond maar dat bedoel ik dan vooral met het verschil in het willen of het niet willen. Onze zin in deze wereld was al weg ook toen we gewoon ver voor stonden in de oorlog.


Sorry, maar 'beste spelers' en 'toppers van NL TW'? Jongens die goed kunnen starten, de makkelijke targets edelen en dan gaan lopen voor de end-game als het moeilijker wordt. Dat zijn echt geen toppers.
De echte toppers zijn degenen die blijven vechten als alle makkelijke targets weg zijn.
Ken zo al een paar van die hoegenaamde toppers en zo fameus zijn ze helegans niet.. duidelijk te herkennen aan het 'ik heb geen zin meer' 'ik heb het te druk in RL' 'Moet studeren voor m'n tentamens (20x per jaar)' - syndroom waar ze allemaal mysterieus aan beginnen leiden als de EZ-pickings van de wereld af geraken. En als ze eens deftige druk terugkrijgen op hun accountjes dan is het heel vaak een combinatie om er toch maar zo snel mogelijk onderuit te muizen.

Wie zegt dat ik 'beste spelers' en 'toppers van NL TW' baseer op het goed kunnen starten en het edelen van makkelijke targets? Heb ik dat gezegd? Heb ik dat ergens laten uitschijnen? Of is dat jouw vaststelling op basis van wat jij denkt terwijl je kritiek geeft op een uitspraak van mij?

Ik denk dat laatste :) Hoe kan je nu kritiek geven op mijn uitspraak als je niet weet op wat ik die uitspraak gebaseerd heb. Is gewoon weer het zoveelste voorbeeld dat jij conclusies trekt die je niet kan trekken. Dus je volledig citaat die op een foute vaststelling gebaseerd is hierboven is daarmee ook fout.

En laat ook duidelijk zijn dat Humble ook geen serieuze aandacht heeft gekregen van Edict tot pakweg een halfjaar geleden. Ten tijde van At All hadden we het drukker met genoeg andere fronten, dan bij de overstap was het vooral het fatsoeneren van het cluster en het wegspelen van de At All overblijvers - enige focus die Humble kreeg was ons oost-front deffen, dus toen was het volop turtle-mode binnen Edict.
Pas daarna zijn we echt begonnen met op Humble te gaan, en sindsdien zijn er van Humble uit nog maar 1 of 2 halfslachtige tegenreacties gekomen en hebben ze praktisch aan de lopende band klappen gekregen.. dusja, dat Edict nooit iets heeft klaargespeeld was meer een verdienste aan andere prioriteiten dan aan die spelertjes.

Ik snap je punt dat je tracht te maken in deze niet.

Kortom, de enige topspelers die Humble ooit heeft gehad zijn degenen die nu nog op hun eigen accounts spelen. En voor die mensen chapeau, en ik vind het ook erg dat zij de dupe zijn van de renners.
Inactiviteit + het laten afweten van spelers als het niet meer makkelijk is => dooddoeners voor elke stam.
Degenen die blijven spelen na de makkelijke fases => goeie spelers.

Kortom, ik heb deze tekst hierboven al onderuit gehaald want jij weet niet op wat ik topspelers beoordeel. Jij denkt dat ik dat doe op basis van een goede start en het edelen van makkelijke targets terwijl die 2 er niet eens bijhoren in mijn beoordeling wanneer iemand een topspeler is dus kort gezegd is ook deze hele tekst fout. Overigens is niemand gestopt in moeilijke periodes dus het klopt gewoon echt allemaal niet in het gene je zegt. Je kan beter eerst vragen stellen en dan je conclusies trekken want het slaagt atm op niet veel moet ik zeggen :D
 

DeletedUser50613

Guest
Geen zin meer.. dat is wel zowat het zwakste excuus dat ik ooit gehoord heb voor een verlies, zeker na al die grootspraak over Humble als topstam op 51.

Sorry, maar je kan enkel maar concluderen dat Humble helemaal geen topstam is/was als ze het al laten afweten voor de eindstrijd er is.

En dan vraag ik me af waar jij die topklasse van TW nl op staaft, uithouding en doorzettingsvermogen is het dus al niet (wat in mijn opinie net wel onontbeerlijk is voor een goeie speler).
Hun 'skillz'? Laat me niet lachen, heb al vaker tegen zogenaamde toptalentjes gefront en zo speciaal waren die helemaal niet. TW is ook geen spel met gigantische diepgang, veel van het succes bij TW hangt af van activiteit, zowel voor aanvallen als voor deffen. De beste timings kunnen plaatsen maakt geen ruk uit als je niet online bent om te deffen of edels te plaatsen.
Die skills zijn trouwens ook overrated, iedereen kan het leren, enige dat een goeie speler heeft en wat een verschil in efficiëntie kan opbrengen is ervaring. En die ervaring zat in Edict evenzeer als in Humble.

Dus verpak het zoals je wilt, qua kwaliteit stond Humble geen voetje voor op Edict, qua activiteit en doorzettingsvermogen stond Edict wel een voetje voor op Humble. En dat maakt in mijn ogen Edict de betere stam en verdiende winnaars.

En daarop gebasseerd vind ik degenen die in Humble gevochten hebben tot op het laatste veel waardevoller voor de stam, dan die zogenaamde topspelers die het halverwege afgebold zijn, want de spelers die tot het laatste blijven gaan dat zijn degenen waar je winsten mee kunt boeken.
Misschien eens een idee om daar rekening mee te houden voor de volgende falende stam die je uit de grond wil stampen :)
 

DeletedUser63648

Guest
"TW is ook geen spel met gigantische diepgang"
Dit kan alleen maar uit de mond komen van een zogenaamde noob die denkt dat hij het wel kan. We hebben het hier dus over de onderste laag van capabelheid. Dat gaat namelijk als volgt:
- Onbewust Onbekwaam (Edict)
- Bewust Onbekwaam
- Bewust Bekwaam
- Onbewust Onbekwaam

in TW heb je, zeker tegenwoordig, veel mogelijkheden om diepgang in het spel te stoppen. Moet je alleen wel zelf doen. Het is net zoals met schaken, Daar heb je ook maar 16 stukken en 16 pionnen en een eindig aantal mogelijkheden. De randvoorwaarden van het spel kunnen nog zo simpel lijken, Er is diepgang in TW.
 

DeletedUser77727

Guest
De laatste moet natuurlijk Onbewust bekwaam zijn, maar dat wist jij natuurlijk wel. Anders toch maar even een extra NLP cursus volgen :p
 

DeletedUser50613

Guest
Dit kan alleen maar uit de mond komen van een zogenaamde noob die denkt dat hij het wel kan

Aangezien ik op verschillende werelden fronten heb gehouden en overleefd (zelfs tegen zogenaamde TW top spelers), moet ik toch ergens iets goed doen voor een zogenaamde noob :)
 

DeletedUser6916

Guest
"TW is ook geen spel met gigantische diepgang"
Dit kan alleen maar uit de mond komen van een zogenaamde noob die denkt dat hij het wel kan. We hebben het hier dus over de onderste laag van capabelheid. Dat gaat namelijk als volgt:
- Onbewust Onbekwaam (Edict)
- Bewust Onbekwaam
- Bewust Bekwaam
- Onbewust Onbekwaam

in TW heb je, zeker tegenwoordig, veel mogelijkheden om diepgang in het spel te stoppen. Moet je alleen wel zelf doen. Het is net zoals met schaken, Daar heb je ook maar 16 stukken en 16 pionnen en een eindig aantal mogelijkheden. De randvoorwaarden van het spel kunnen nog zo simpel lijken, Er is diepgang in TW.

Als je al die Edict spelers zulke noobs noemt, wat voor een ben je er zelf dan door er van te verliezen?? Het zou mijn eer te na zijn om van een stelletje noobs te verliezen..
 
Bovenaan