Rapportjes

DeletedUser75339

Guest
Ja, zelf tot die conclusie gekomen dat het rapportjes topic dient voor rapportjes? Moet eerlijk bekennen heb Edict wat onderschat had niet verwacht dat ze dergelijk ingewikkelde materie al begrepen.

En nu gaat ie weer dom lullen :rolleyes:
 

DeletedUser78118

Guest
Leuke berichten! Beetje jammer voor diegene die daar zaten te deffen:p
 

DeletedUser31490

Guest
Edict heeft onlangs een keer de nieuwe deff tactieken onthuld van Humble, deffen met offence. We hebben gemerkt dat dit in vele gevallen succes oplevert en offence bouwt toch sneller op dan defence, toch?:rolleyes:

Nu hebben we de nieuwe tactiek van Edict ontdekt, ongelovig deffen met defence. Erg duur en duurt toch zeker een stuk langer voordat het is opgebouwd.

http://imgur.com/a/tyUyH

Niet een keer gespot, maar twee keer. En dan tellen we de rapportjes niet eens mee waarvan ik de info niet mee heb gekregen :(

https://prnt.sc/frtwbi
 
Reactiescore
19
UG4fgm1.png


Laatste clear op de "stack" :D

net zoiets als dit?
 

DeletedUser31490

Guest
Vast en zeker, echter verliezen we daar maar 21k eenheden. Bij de clears van mij zat het vaak rond de 28 tot 36k eenheden zoals je kan zien.

Ik had die dag een AVDD van ongeveer 322k eenheden, en ik was 15,5 clear verloren. Een gemiddelde kill van ongeveer 20.5k eenheden per clear. Dit topic ging over leuke rapportjes, probeer die maar te overtreffen.
 

DeletedUser61134

Guest
Ksnap nie dat Edict nog niet gewonnen heeft.
Waren bij tijden 2x zo groot, is dan toch in 3 weken klaar en wereld gewonnen? :eek:
 

DeletedUser78021

Guest
Lol 2x zo groot ja xD.
Miss zijn t wel de verdiensten van humble dat t zo lang duurt.

- yvo
 

Deleted User - 1942737

Guest
Lol, jij stapt over naar de vijand als het je te heet onder je voeten wordt:biggrin:
Of gewoon weggelopen van mensen zoals jij en Jannes (zou ik ook doen!) BTW, al die humble mensen op het forum plots de laatste tijd weer, is het geen beter plan om een beetje te gaan deffen ofzo?
 
Reactiescore
3.452
Of gewoon weggelopen van mensen zoals jij en Jannes (zou ik ook doen!) BTW, al die humble mensen op het forum plots de laatste tijd weer, is het geen beter plan om een beetje te gaan deffen ofzo?

Hij zat niet bij mij of Jannes in de stam wijsneus, typisch Edict style dit
 

Deleted User - 1942737

Guest
Hij zat niet bij mij of Jannes in de stam wijsneus, typisch Edict style dit
Typisch Humble om meer te komen huilen op het AF ipv gewoon ingame te laten zien dat je beter bent. en kom maar niet af van oh maar Edict is veel groter. Want dat is een voordeel dat we zelf hebben opgebouwd door humble te edelen.
 
Reactiescore
3.452
Typisch Humble om meer te komen huilen op het AF ipv gewoon ingame te laten zien dat je beter bent. en kom maar niet af van oh maar Edict is veel groter. Want dat is een voordeel dat we zelf hebben opgebouwd door humble te edelen.
Wees er maar trots op knulletje:)

Zou je bijna een sticker geven
 
Bovenaan