Rapportjes

Deleted User - 24028

Guest
Bb dorpen groeien hier veel groter uit dan 1500 punten Slimmie.

Er is helemaal geen verschil. Je hebt standaard bb dorpen en je hebt bb dorpen van spelers die je op bben gedwongen hebt zodat je ze niet allemaal moet edelen.

En ik heb er vast wat grote geedelt, niet veel. Maar wel allemaal in men eigen cluster en niet in dat van een ander.

Je beseft dat er van jou geen enkele post staat afgelopen week zonder een leugen of bullshit in Lol.
 

DeletedUser33115

Guest
Bb dorpen groeien hier veel groter uit dan 1500 punten Slimmie.

Er is helemaal geen verschil. Je hebt standaard bb dorpen en je hebt bb dorpen van spelers die je op bben gedwongen hebt zodat je ze niet allemaal moet edelen.

En ik heb er vast wat grote geedelt, niet veel. Maar wel allemaal in men eigen cluster en niet in dat van een ander.

Je beseft dat er van jou geen enkele post staat afgelopen week zonder een leugen of bullshit in Lol.

De Bullshit laat ik graag aan jou over:)
 

DeletedUser33115

Guest
Lieve Warre,

Nogmaals,ik lieg niet, daar blijf ik bij en wat jij verder insinueert, je doet maar, mensen weten wel beter:)
Ik herken dit als de Warre techniek, ik kan niet winnen dus ik haal er van alles bij:)
Succes:)
 

Deleted User - 24028

Guest
Hahaha je bent een schatje hoor. Mensen weten idd beter. Meer dan de helft van fire denkt nu zelfs "wat kraakt dat mens (draakje) toch allemaal uit" en kiest er voor niet te reageren omdat ze niet willen ingaan tegen hun stamgenoot maar anderzijds ook niet geassocieerd willen worden er mee.

En nu ga je ze ineens zien reageren hoor, want dat is de stam verplichting.
 

DeletedUser33115

Guest
Hoeven ze niet eens, ik hoop zelfs dat ze het niet doen, ik kan jou zelf wel aan.
 

DeletedUser33115

Guest
Ik geloof niet dat ik op dit moment voor een NAP ga, of iets anders in die richting::p
 
Bovenaan