Rapportjes

DeletedUser75737

Guest
Misschien had je dan toch wat meer focus op 47 moeten leggen ;)

En gefeliciteerd, daar geen massa gehad zeker? :D

Leer is wat onderzoek te doen voor mij aan te vallen het account was verneukt door vv'ers maar achja zal het mij een worst wezen geloof wat je wilt geloven fijne avond nog
 
Reactiescore
1.149
Moiiiiiiii
 

DeletedUser71618

Guest
Leer is wat onderzoek te doen voor mij aan te vallen het account was verneukt door vv'ers maar achja zal het mij een worst wezen geloof wat je wilt geloven fijne avond nog
Alsof jij er zoveel tijd in gestoken hebt, je was inactief als de pest met Fero. Leuk gedaan hoor, beetje afwachten tot er aanvallen komen en dan binnen een paar dagen weg. Wat jij zegt 'gedefft te hebben' stelt ook al geen reet voor, zoals roald al een tijd geleden liet zien via de stats.

Je hebt gewoon gefaald door gebrek aan initiatief. Wat heb je nou werkelijk met Fero gedaan? Beetje schildpadje spelen?
 

DeletedUser75737

Guest
Alsof jij er zoveel tijd in gestoken hebt, je was inactief als de pest met Fero. Leuk gedaan hoor, beetje afwachten tot er aanvallen komen en dan binnen een paar dagen weg. Wat jij zegt 'gedefft te hebben' stelt ook al geen reet voor, zoals roald al een tijd geleden liet zien via de stats.

Je hebt gewoon gefaald door gebrek aan initiatief. Wat heb je nou werkelijk met Fero gedaan? Beetje schildpadje spelen?

Ah bjarne jij weer leer lezen schatje kusjes
 

DeletedUser62862

Guest
a0591d117a.jpg


Toch een mooi rapportje.
Zal wel niet zo lang duren maar het staat er toch :D
 

Deleted User - 24028

Guest
Geschiedenis tussen lc3 en te:
Lc3 valt aan en edelt 8 dorpen
Te valt aan en edelt 1 dorp terug
Te geeft zijn du's de opdracht om cfs te pakken zodat ze daar uit kunnen edelen omdat het anders niet lukt
Te valt aan en haalt wat winsten (vooral in troepen) door zware inactiviteit afgelopen weken van mij en ook door gebruik te maken van die nieuwe cfs

Kortom mevrouw komt hier cool doen door een offensief block terwijl ze zelf cfs nodig heeft geedelt van bbs en kleine spelertjes. Wat een misplaatst stoer gedrag.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Komt jou niet uit he, dat het eigenlijk geen cf's zijn. :D
 

Deleted User - 24028

Guest
Je bedoelt enkel volgens fire niet op dit moment omdat het hen even beter uit komt ?
 

DeletedUser33115

Guest
Je bedoelt enkel volgens fire niet op dit moment omdat het hen even beter uit komt ?

Of je bedoelt dat het jou nu wel heel goed uitkomt om ons hiervan te beschuldigen, omdat je je dat schijnbaar nodig hebt?
 

Deleted User - 24028

Guest
Nodig ? Heb ik het nodig dat er cf afspraken zijn, natuurlijk. Ik heb verdomme 500 bb dorpen in mijn cluster. Waarom heb ik zo veel dorpen in het cluster ? Omdat die afspraken er altijd waren en er dus een gevaar was.

Totdat jullie dachten, fuck de afspraken, fuck het beleid.
 

DeletedUser33115

Guest
We hebben geen BB dorpen ge-edeld Warre, als het al bb was waren het dorpen die daarvoor op grijs zijn gezet en kom on, ga me niet vertellen dat jij niet ge-edeld hebt van deze BB's want dan zijn de statistieken genadeloos:)
 

Deleted User - 24028

Guest
Dus een dorp dat op bben is zeer is geen bb. Ben je echt zo achterlijk of houd je me nu voor de gek...

Maar converseren gaat toch niet met jou dus stop we zullen er maar mee ophouden.
 

DeletedUser33115

Guest
Er is een groot verschil in een echt bb dorp, max 1500 pnt, en nooit geownd, of een dorp dat wel een bb is in die zin van het woord, maar is verlaten door een eigenaar., dit zijn geen echte bb's en dat weet jij ook donders goed, je hebt er genoeg van ge=edeld:)
 
Bovenaan