Rapportjes

Reactiescore
656
Dan is het inderdaad meer de stam die slecht met de vv heeft gehandeld aan de verliezen te zien.

Jup, want voor dat deze VV had plaatsgevonden had hij 1 dorp verloren in een paar dagen ( met de dagen daarvoor vergeleken een hele verbetering ).
 
Reactiescore
208
Jup, want voor dat deze VV had plaatsgevonden had hij 1 dorp verloren in een paar dagen ( met de dagen daarvoor vergeleken een hele verbetering ).

Blijft nog steeds een feit dat het account nu zware verliezen heeft geleden en aan, recente rapportjes te zien, er nog steeds redelijk hard geknoeid word daarzo.
Normaal zou er toch iets van actie moeten worden gedaan, ook al veronderstel ik dat het eerder al zal achtergelaten worden als zinkend schip nu?
 

DeletedUser75737

Guest
Blijft nog steeds een feit dat het account nu zware verliezen heeft geleden en aan, recente rapportjes te zien, er nog steeds redelijk hard geknoeid word daarzo.
Normaal zou er toch iets van actie moeten worden gedaan, ook al veronderstel ik dat het eerder al zal achtergelaten worden als zinkend schip nu?

We zijn er mee bezig
 

DeletedUser71618

Guest
Jup, want voor dat deze VV had plaatsgevonden had hij 1 dorp verloren in een paar dagen ( met de dagen daarvoor vergeleken een hele verbetering ).

Niet dat er in die dagen zoveel aangevallen is, mijn prio lag bijvb ook ergens anders, maar als er ineens 3 dagen niks gedaan wordt wil ik best wat meesnoepen hoor :D
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.740
Jup, want voor dat deze VV had plaatsgevonden had hij 1 dorp verloren in een paar dagen ( met de dagen daarvoor vergeleken een hele verbetering ).

In die dagen daarvoor was er ook nauwelijks sprake van een aanval? :rolleyes2:
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.740
In die dagen daarvoor was er ook nauwelijks sprake van een aanval? :rolleyes2:

Ik voel mij soms net een kleuterjuf, maar dan de mannelijke variant.

d831ee437d2969a712519bbdcae1de9e.gif
 
Reactiescore
2.303
Reactiescore
2.303
ga je 5de linie stacken noob.
 
Reactiescore
2.303
Dat klinkt toch voor geen meter, man man man..
Ja want het gaat vast als volgt in de kleuterklas:" mannelijke kleuterjuf, ik moet een drukje doen"
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.740
Sinds wanneer is vrijdag geen weekend voor jou?

Vrijdagmiddag misschien, de rest van de dag werkt menig mens. Buiten dat inderdaad wel een flinke stijging, maar liefst 63.000! Wel bijna één hele clear! Chapeau dat je de 'eerste dag van het weekend' goed hebt verdedigd...

Ongelofelijk dat je je zelfs onder harde feiten probeert uit te lullen. :rolleyes2::tongue:
 
Bovenaan