Rapportjes

DeletedUser74396

Guest
je mag ook op mij komen aanvallen weirdness? :p

als jij eerst al je scouts op mij wilt doodlopen kom ik jou gerust ook eens scouten. Ik ben namelijk van mening dat een speler met minder dan 1k geen enkele reden heeft om nu al 3k spelers aan te gaan vallen.
 

DeletedUser39778

Guest
Hmm met 40 scouts lukt het, zal het met 150 ook wel lukken denk ik haha
Zal vandaag ook wel een scout raportje delen hier als het me lukt :p

als jij eerst al je scouts op mij wilt doodlopen kom ik jou gerust ook eens scouten. Ik ben namelijk van mening dat een speler met minder dan 1k geen enkele reden heeft om nu al 3k spelers aan te gaan vallen.

En waarom dan niet? Denk juist dat spelers met minder dan 1k weinig te verliezen hebben ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser64230

Guest
Ach, scout me maar :p
Zie er niet heel veel problemen mee haha
 

DeletedUser74396

Guest
Hmm met 40 scouts lukt het, zal het met 150 ook wel lukken denk ik haha
Zal vandaag ook wel een scout raportje delen hier als het me lukt :p
als je met weinig te verliezen op jouw verstand wijst moet ik je gelijkt geven. Wat er niet is kan niet verloren worden.

Zoals ik al aangaf heb ik hem met 40 scouts verkent NADAT ik zijn aanval van 50scouts had afgeweerd.
Ik heb zelfs nog speciaal 40scouts (minder dan zijn aantal) gezonden zodat het duidelijk zou zijn dat ik meer scouts heb dan dit aantal.

En waarom dan niet? Denk juist dat spelers met minder dan 1k weinig te verliezen hebben ;)
Troll je me nu of heb je echt niet door dat je achterlijk bezig bent?
Wat heeft een 1k speler nu te zoeken bij anderen? Edelen gaat niet, farmen gaat amper tot niet, clearen is niet nodig en een redelijk grote waste doordat die tutorial alle noobs nu meer troepen geeft dan een ah rusher zonder hersenen.
 
Reactiescore
2.039
845b453f2c.png

(rofl) De 1e PP abuser dacht mij even te gaan verkennen. heb nadat zijn scouts dood waren even met een klein aantal scouts terug een scouting gestuurd.

3k dorp for the take!

Wat een lage mijnen zeg
 

DeletedUser39778

Guest
als je met weinig te verliezen op jouw verstand wijst moet ik je gelijkt geven. Wat er niet is kan niet verloren worden.

Zoals ik al aangaf heb ik hem met 40 scouts verkent NADAT ik zijn aanval van 50scouts had afgeweerd.
Ik heb zelfs nog speciaal 40scouts (minder dan zijn aantal) gezonden zodat het duidelijk zou zijn dat ik meer scouts heb dan dit aantal.


Troll je me nu of heb je echt niet door dat je achterlijk bezig bent?
Wat heeft een 1k speler nu te zoeken bij anderen? Edelen gaat niet, farmen gaat amper tot niet, clearen is niet nodig en een redelijk grote waste doordat die tutorial alle noobs nu meer troepen geeft dan een ah rusher zonder hersenen.



Begrijp me niet verkeerd ik wijs naar spelers met minder dan 1k die dichtbij pp abusers zitten.
Ik geef je gelijk het klopt dat je niet kan edelen, farmen enz...

Maar wat kan je dan wel doen volgens jou als je naast twee 3k pp abusers zit die dezelfde stam hebben en die beide al WEL kunnen edelen?

Als ik het zo op een rijtje zet, troepen recruteert hij nu stukken sneller...
Jij bent nog wel even zoet met het bouwen totdat je een adelshoeve kan...
en hij heeft een stam met light pp abusers die ook nog rondom jou liggen...

Ik zie weinig mogelijkheden :rolleyes:

Dus als je tog word geedelt heb je weinig te verliezen lijkt mij, of zie jij dat anders? :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser74396

Guest
Begrijp me niet verkeerd ik wijs naar spelers met minder dan 1k die dichtbij pp abusers zitten.
Ik geef je gelijk het klopt dat je niet kan edelen, farmen enz...

Maar wat kan je dan wel doen volgens jou als je naast twee 3k pp abusers zit die dezelfde stam hebben en die beide al WEL kunnen edelen?

Als ik het zo op een rijtje zet, troepen recruteert hij nu stukken sneller...
Jij bent nog wel even zoet met het bouwen totdat je een adelshoeve kan...
en hij heeft een stam met light pp abusers die ook nog rondom jou liggen...

Ik zie weinig mogelijkheden :rolleyes:

Dus als je tog word geedelt heb je weinig te verliezen lijkt mij, of zie jij dat anders? :p
je hebt een hele buurt met dezelfde situatie, mogelijkheden genoeg lijkt me?
 

DeletedUser39778

Guest
valt wel mee, meerdere spelers en stammen hierover gesproken maar geen antwoord.
Ik ga mezelf niet gratis overgeven hoor maar zie weinig mogelijkheden op het moment.
 

DeletedUser76970

Guest
Klopt, maar moet je nog de PP hebben om eraan te spenderen.
 

DeletedUser64230

Guest
Klopt, maar moet je nog de PP hebben om eraan te spenderen.

Volgensmij kost een ah rush vreselijk veel in verhouding met gs rush en conservatief troepen produceren
Zou me niks verbazen als alle mensen met ah nu al vreselijk achter gaan lopen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser73244

Guest
De #1 heeft het dan namelijk beter gedaan, eerst mijnen naar 30 en vervolgens AH.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Dat is ook een pro, die weet tenminste wat hij doet.
 

DeletedUser64230

Guest
Denk dat ie ietsje meer pp had dan wij deden
Anders hadden we namelijk precies hetzelfde gedaan :p
Denk ook dat wij nu echt wel statistisch gezien 2e staan (ja, ik weet het, pp abuse is nogal platonisch maar los ervan)
 
Bovenaan