Rapportjes

DeletedUser66129

Guest
Def in stijl, def met bijl :axe::cool2:

br8bcqeidoame.png
 

DeletedUser

Guest
Weet er iemand waarom Pim opeens weer stoer durft te doen? Als ik zou rennen van een account zou ik me toch zeker even een maandje of twee gedeisd houden op die wereld.. Ieder z'n ding blijkbaar.
 

DeletedUser71618

Guest
Weet er iemand waarom Pim opeens weer stoer durft te doen? Als ik zou rennen van een account zou ik me toch zeker even een maandje of twee gedeisd houden op die wereld.. Ieder z'n ding blijkbaar.
Butthurt. :oops:
 

DeletedUser74267

Guest
Weet er iemand waarom Pim opeens weer stoer durft te doen? Als ik zou rennen van een account zou ik me toch zeker even een maandje of twee gedeisd houden op die wereld.. Ieder z'n ding blijkbaar.

Ik denk dat ik weet waarom! De talloze rapportjes soortgelijk aan degene die Pim postte wellicht? :p
 

DeletedUser68252

Guest
Beetje hetzelfde hier helaas. Je gooit er wat fakes en clears uit en eindigt met dit.

3x Aanvaller van de dag

Versla als aanvaller de meeste eenheden in deze wereld.

Beste resultaat: op 13.05.2016 (405.771 eenheden)

1.003.438 / 1.003.438
1.003.438 / 1.003.438
Je staat aan kop! De volgende beste speler heeft 207.626. Blijf tot middernacht aan kop om deze prestatie te winnen. » alles tonen
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
Genieten toch?
Jezus wanneer iemand zichzelf niet kan verdedigen gaat die maar een fout verbeteren optyfen met jou soort

Ik geniet zeker Zlatan Ibrahimovic.
Je hebt letterlijk je hele mobiele en safe zone laten wegbashen, gisterenavond, vanochtend, vanmiddag en nog altijd.


 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
Daar zijn ze voor Warre. Ik weet dat Meow liever goudmunten slaat, maar als je de edels niet kwijt kunt, wat heb je dan aan goudmunten :)
 
Bovenaan