Rapportjes topic

Reactiescore
7.931
moet je er ook even bij neerzetten dat degene waar het op gericht was met me wilde vechten r-life, als ik geen respect krijg zal ik het ook niet geven. Dus ga gewoon huilie huilie doen makker dat het tw leven oneerlijk(beetje oud zeer uit w71) is en succes in de nieuwe wereld.

En jij hebt kinderen? Ga eens rap volwassen worden
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Wtf? Volgens mij lees je niet goed? Iemand bedreigd me om me r life te komen pakken en geef een reactie uit boosheid! Raar wereldje dit tw
Ligt er aan in welke kringen je zit, misschien gewoon wegblijven met die instelling...
 
Reactiescore
1.454
Ja precies.. Maar Martin Luther king en ja ik heb je indentiteit nu, praat niet zo gek en wees blij dat ik voor de mensen op kom die taal technisch iets slechter zijn.

Ik heb bij God geen idee wat je hier probeert te zeggen...
 

DeletedUser80232

Guest
Ja precies.. Maar Martin Luther king en ja ik heb je indentiteit nu, praat niet zo gek en wees blij dat ik voor de mensen op kom die taal technisch iets slechter zijn.
Nou je hebt je aandacht weer gehad hoor. Mijn goudvis heeft nog een hoger IQ dan jij:eek:
 
Reactiescore
24
Je post een keer nalezen voordat je reageert zal al veel helpen.
Mensen betichten van slecht schrijven, maar een verhaal niet kunnen begrijpen?

Ik heb bij God geen idee wat je hier probeert te zeggen...
God is hier niet me gemoeid enkel je gezonde verstand

Nou je hebt je aandacht weer gehad hoor. Mijn goudvis heeft nog een hoger IQ dan jij:eek:
Simpele ziel...

Ik denk dat niemand jou hier begrijpt.
Dus niemand begrijpt dat ik op kom voor de mensen die op het forum wat willen zeggen, maar niet de spelling op orde hebben? Daar is dit alles om te doen.

Internet topper
 
Reactiescore
470
Zal er een vierde van maken, maar als je mensen pesten en belachelijk maken goed vind op wat voor manier dan ook dan ben je zelf niet helemaal goed... wss zijn jullie ook de gene die het Corona virus niet serieus nemen, tot geliefdes doodgaan, maar dan zal ik jullie bijstaan want we maken allemaal fouten.. helaas

Waar precies pest ik je? Ik probeer je enkel te helpen met deze post.

Je post een keer nalezen voordat je reageert zal al veel helpen.
 
Reactiescore
1.454
God is hier niet me gemoeid enkel je gezonde verstand

Wellicht moet je je gezonde verstand gebruiken voordat je een bericht maakt, nogmaals nalezen, kijken of je op meer dingen wil antwoorden en die dan ook citeren en beantwoorden. Maar als je je gezonde verstand gebruikt stop je gewoon met typen en sodemieter je een eind op. Zal wel te veel gevraagd zijn.
 
Reactiescore
57
Wellicht moet je je gezonde verstand gebruiken voordat je een bericht maakt, nogmaals nalezen, kijken of je op meer dingen wil antwoorden en die dan ook citeren en beantwoorden. Maar als je je gezonde verstand gebruikt stop je gewoon met typen en sodemieter je een eind op. Zal wel te veel gevraagd zijn.

Laatste twee zinnen zijn onnodig en laten je zwak overkomen. Eigenlijk is je hele bericht gewoon kut. Laat het leren gebruiken van de forumfuncties over aan de mods en ga op een respectvolle manier met elkaar om. Dit soort berichten zorgen voor een kleine AF community.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.167
Laatste twee zinnen zijn onnodig en laten je zwak overkomen. Eigenlijk is je hele bericht gewoon kut. Laat het leren gebruiken van de forumfuncties over aan de mods en ga op een respectvolle manier met elkaar om. Dit soort berichten zorgen voor een kleine AF community.

Eerste zin ook wel hoor.. Veel Nederlanders of de meeste Belgen hebben ook geen gezond verstand. Dus die kunnen dan moeilijk gebruiken..
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.454
Laatste twee zinnen zijn onnodig en laten je zwak overkomen. Eigenlijk is je hele bericht gewoon kut. Laat het leren gebruiken van de forumfuncties over aan de mods en ga op een respectvolle manier met elkaar om. Dit soort berichten zorgen voor een kleine AF community die enorm naar inteelt ruikt.

Ik vind het wel hilarisch dat je mij gaat afkraken omdat ik niet respectvol met iemand om ga (terwijl ik niks verkeerds gezegd heb), terwijl je in de orginele post (die gelukkig nu bewerkt is door de mod) nog met minder respect omgaat met mij. Vrij hypocriet.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan