Rapportjes topic

Reactiescore
853
Puntje van kritiek wat mij betreft op prope, zonder dat ik op de hoogte hmben van alle feiten. Waarom heeft prope niet de ballen gehad om een backtime te doen? Of voor mijn part laten doen door een van zn slaafjes (heeft hij ongetwijfeld).
Denk niet dat hij met zijn clear had kunnen backtimen.
 
Reactiescore
766
Weet alsnog de clear door een ez simulator na te bootsen :)
 
Reactiescore
535
Voor de liefhebber hier het eerste rapportje. Zal resterende troepen van beide spelers er buiten houden.
Bekijk bijlage 18119
Denk niet dat hij met zijn clear had kunnen backtimen.

dan snap ik al helemaal net wrm vriendjes van prope tof lopen te doen hier. Heb je zo flink pp gepompt, een 7k dorp,maar blijkbaar geen benul hoe je normaal TW moet spelen. Als dit hun clear is, zou ik me rot schamen. Ik mag hopen dat een deel van bijl/lc farmen of roven is, maar ala ik kijk naar de lage dorpjes die ze gepakt hebben, lijkt dat me sterk.
 
Reactiescore
1.478
Niet alleen jammer van de bijl maar ook van de def die er staat. Behoort duidelijk tot het dorp en had gemakkelijk c-snipe kunnen zijn.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Dat bericht doet toch echt vraagtekens rijzen tbh, hoezo is die deff daar en niet als cancelsnipe gebruikt. Indien het deff uit 2e dorp is waarom niet gecanceled en zonder zwaard nieuwe poging gedaan. De bijlen was een duidelijke flater, maar die deff is toch echt niet slim aangepakt.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Zat mensen die hun clear bij 2de edel steken, misschien hoopten ze hierop met wat speer te laten staan? Al snap ik de bijl ook niet helemaal
 
Reactiescore
236
Puntje van kritiek wat mij betreft op prope, zonder dat ik op de hoogte hmben van alle feiten. Waarom heeft prope niet de ballen gehad om een backtime te doen? Of voor mijn part laten doen door een van zn slaafjes (heeft hij ongetwijfeld).

niettedoen heeft leger def slaven denk dat iedereen op dit moment al weet
 
Reactiescore
255
Reactiescore
2.303
^ Op deze reactie na is er niemand geweest die ook maar enigszins 'tof' loopt te doen in het voordeel van Prope. :redface:
Jeremy, al besloten om weer men co te worden en nu actief?
 
Reactiescore
1.166
Bovenaan