Rapportjes topic

Reactiescore
766
Reactiescore
766
Reactiescore
2.303
Thohja, dit heeft in principe niet met skillz te maken. Hij had moeten splitten maar voor hetzelfde geld stackte hij dan met wat die in de buurt had.
Dan was hij zijn "volledige" clear ook nog eens kwijt. Als je over en weer loopt met 2 edels kan die alsnog snipen, zelfde als je edelclears zend kan die weer gaan stacken.

In het beste geval was het dorp binnen en was prope rekt, dan ging niemand hier nog met een grote mond zitten ;)

Better luck next time.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Wist niet dat ze met goedkoop herbouwen zich ook zo aftrokken als ze een edel killen?
 
Reactiescore
1.367
ik hoor steeds dingen over bijl laten staan, maar drop eens screenies?
 
Reactiescore
2.444
De actie is snipen en backtimen, niet snipen en je bijl verliezen. Snap niet wat er te juichen valt.

Duidelijk dat sommige spelers hier beter even op speeds komen oefenen, zou hun helpen om op de plebswerelden beter te spelen.

Mvg, een arrogante speeder

Bijl laten staan is natuurlijk dom, maar backtimen was in dit geval ook niet verstandig geweest. Niettedoen is met een leger pp/def bunkers gestart, grote kans dat het dorp al gestacked stond toen ze de trein stuurden.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.788
Naar mijn idee is de startfase de meest kritieke fase die je gewoon moet overleven en doorkomen. Dit hebben allebei de spelers in kwestie gewoon gedaan. Dit is niet het einde van Niettedoen die zijn off gewoon behoud alsook niet het einde van de ander die in drie dorpjes def kan gebouwen indien nodig. Wel nice om gewoon de ballen te hebben om even het hoofddorp weg te snoepen van de nummer één. Een stunt als het was gelukt. Niet gelukt; nouja in ieder geval geprobeerd. Beide spelers zullen elkaar gewoon weer treffen, volgende keer beter.
 
Reactiescore
1.278
Zou in ieder geval niet echt trots zijn op zo'n laffe snipe. Kans dat die trein er door had gekomen is natuurlijk best fors. Of er moeten nog andere snipes geplaatst zijn natuurlijk.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Bijl laten staan is natuurlijk dom, maar backtimen was in dit geval ook niet verstandig geweest. Niettedoen is met een leger pp/def bunkers gestart, grote kans dat het dorp al gestacked stond toen ze de trein stuurden.

Nou geen idee, iedereen spreekt van NIETTEDOEN maar Prope is ook niet rang 1 geworden van rooftochten en farmen alleen. NIETTEDOEN heeft het ook gewaagd en (voor zover ik gezien heb aan rapportjes) lijkt het mij eerder dat prope er met veel geluk van afgekomen is. Iedereen lacht hier om die gekochte edels (terecht) maar als je zo cheap sniped en je verliest je dorp, dan had iedereen nu met Prope gelachen.

NIETTEDOEN heeft ballen getoond, dat is mijn besluit.
 
Reactiescore
536
Puntje van kritiek wat mij betreft op prope, zonder dat ik op de hoogte hmben van alle feiten. Waarom heeft prope niet de ballen gehad om een backtime te doen? Of voor mijn part laten doen door een van zn slaafjes (heeft hij ongetwijfeld).
 
Bovenaan