Rank The Top 20

Reactiescore
372
Wees eens niet zo bang om flink kritisch te zijn. Het commentaar is allemaal zo mild en aardig. Wel leuk dat je het gedaan hebt hoor, wou dat er meer spelers waren die zulke posts in elkaar willen zetten.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Stukje Argwahn had je wel ff research voor kunnen doen btw:D
 

DeletedUser73972

Guest
Wees eens niet zo bang om flink kritisch te zijn. Het commentaar is allemaal zo mild en aardig. Wel leuk dat je het gedaan hebt hoor, wou dat er meer spelers waren die zulke posts in elkaar willen zetten.

Thanks voor de feedback. Nuja de helft was al Meow en dat zijn allemaal toppertjes :D Btw zit het zowiezo in mijn persoonlijkheid om mensen die ik niet persoonlijk ken meteen af te kraken

Stukje Argwahn had je wel ff research voor kunnen doen btw:D

Eerste zin van mijn post 'ik ga hier niet al te veel opzoek werk in steken, puur op gevoel dus'
Wat had ik moeten weten? :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.148
Wees eens niet zo bang om flink kritisch te zijn. Het commentaar is allemaal zo mild en aardig. Wel leuk dat je het gedaan hebt hoor, wou dat er meer spelers waren die zulke posts in elkaar willen zetten.

Zal straks voor jou eens een lijstje maken almachtige heer M. :eek:
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Reactiescore
372
17. Sparky

Het Rim account dat indien het een front had hun front zonder twijfelen zou verpulveren. Bij de fusie tussen Red. en Meow was misschien het meest jammere dat we dit account in de nabije toekomst niet actief zullen zien aan een front (tenzij misschien via vv eens). De spelers erop zijn zeker ook toppers maar ik heb geen idee of ze graag hebben dat ik hier bekend maak wié de bespelers zijn, al weten de meesten het hier misschien al, ik heb geen idee.

Neem aan dat dit vol met sarcasme zit overigens?
 
Reactiescore
1.148
Nou hier is die dan.

Top 20 op het moment van schrijven:
1 .Team Rocket.
2 Chna-nung
3 Peanut 007
4 Noire
5 .Royalist.
6 the owner2
7 .Lintouchable
8 Krondor28
9 Survival of the Richest
10 Hero of the Soviet Union
11 Darkyr
12 the owner
13 Borno
14 Argwahn
15 aucune chance
16 Imminent Disaster
17 Sparky
18 MR Sniffles
19 Destroy All Humans
20 FeroliciouZ

1. Team Rocket
Tja, wat kunnen we hier over zeggen? Naar mijn mening sowieso onwaardig. Heeft weet ik veel hoeveel PP gebruikt. Ook is heeft hij redelijk wat gehopt qua stammen, niet echt een speler waar je dus echt op kunt vertrouwen. Verder heeft hij een ontzettend moeilijke ligging, veel front met Angels, en gaat het heel zwaar krijgen. Heb vandaag al wat rapportjes gezien waarin heel wat offjes van hem zijn gebashed. En daarbij komt dan ook nog de gefaalde aanvallen van hem op Prins Pils (nu Borno). Ik wens hem sterkte in de strijd.

2. Chna-nung
Beetje het zelfde verhaal als hierboven, veel PP gebruikt, veel gehopt etcetc. Verder is er net een stab van hem aan het licht gekomen. Geen idee of het de eigenaar van het account is aangezien ik vanuit bronnen heb vernomen dat het account onder VV van Speedy Pizza staat. Ook hij heeft een enorm moeilijke ligging, bijna 280 graden front met Angels (Keepers of Hell, .Sick Individuals & Argwhann) dus gaat het ook super moeilijk krijgen. Ergens heb ik ook het vermoeden dat hij nog wel samenwerkt met zijn oude stam .R. Door zijn stab en redelijk grote mond krijg ik echter steeds meer motivatie om hem weg te spelen. Heeft verder ook weinig laten zien mbt skills, wat hele slechte times.

3. Peanut 007
Geen idee wie hier op spelen dus een lastige. Komen van E.baw en hebben nu heel wat dorpen van zijn ex stam gepakt. Wel een enorm groot front voor dit stadium van het spel. Zullen ongetwijfeld wel iets van het spel snappen, echter vind ik het nog wel zwak van hen om hun oude stam te verlaten en bij de vijand (meow) te gaan.

4. Noire
Ja, het account met de hoogste verwachtingen van W47. Het team dat er op speelt heeft al zoveel klaar gespeeld op verschillende werelden en lijken het hier gewoon weer even te doen. Sowieso een top 3 rank waardig. Mogen af en toe wel wat gratis dorpen meepakken, maar daar is verder niks mis mee en kan juist heel mooi uitpakken. Ik ben vooral benieuwd wat zij tegen Psycho gaan laten zien.

5. Royalist.
Hier ook geen idee wie er op spelen. Hebben redelijk wat van hun clears gebruikt en weinig moeten verdedigen. Dat valt ook wel te zien aan hun liggen, redelijk safe in het stammencluster van Meow dus zal het wel een makkelijke ligging zijn. Waarschijnlijk ook wat PP in het spel.

6. The owner2
Vind dit account maar niks, geld overigens voor alle 'The owners'. Hebben ook een redelijk groot front met Angels en Meow. Weet verder niks over hen, maar succes damit.

7. .Lintouchable
Ook hier ken ik de bespelers niet van. Hebben een redelijk groot front en weinig aansluiting met de stam. Een hele hoge ODA dus clears worden veel gebruikt. Heb ook niks van ze gezien dus geen idee of ze überhaupt een top 10 waardig zijn.

8. Krondor28
Topaccount, misschien zelfs wel een top 3 rank waardig. Met Bjarne op het account heb je eigenlijk al alles binnen. Offensief heel sterk maar defensief staat hij ook zeker z'n mannetje. Vrij makkelijke ligging lijkt het en ook zij een hoge ODA. Kan er verder niet veel over kwijt

9. Survival of the Richest
Hebben laten zien in de start dat het gebruik van veel PP toch wel heel erg overpowered is. Aantal speler gestopt op het account en een enkeling nam het over, waar ook een nieuw top team bij kwam. Hebben een heel mooi compact cluster met ook hier wel een groot front met Angels, waar geloof ik een NAP mee is? Correct me if i'm wrong. Ook dit account sowieso een Top 5 ranking waardig.

10. Hero of the Soviet Union
Ken ook hier de bespelers niet, schijnt een Groninger te zijn dus dat is sowieso al een pluspunt. Hebben een hele hoge ODA, en ook een relatief hoge ODD. Zijn dus vol aan het aanvallen en verdedigen geweest en zijn ook bijna geen dorpen kwijt geraakt. Wel top 20 waardig denk ik zo, enkel wel heel veel met clears lopen smijten wat niet altijd heel effectief op een LH wereld is.

11. Darkyr
Heb helemaal niks met dit account en de bespelers. Zaten in het begin van de wereld nogal veel op het AF, maar toen de eerste kritiekpuntjes kwamen waren ze nergens meer te bekennen, vrij zwak. Proberen elk account op de wereld zowat te recruiten en maakt het hen dan niet uit of ze vast komen te liggen of niet. Daar wordt toch wel iets op bedacht en dat is jumpen. Nou als je het mij vraagt snap je er dan de ballen van. Als je nu al meerdere accounts moet laten jumpen heb je op rekruteringsvlak gewoon keihard gefaald. Volgens het lijstje van Rupel schijnt dit account ook smerig te spelen en veel lopen kata'en. Ik hoop dat ze snel worden weggespeeld hier. Top 20 onwaardig.

12. the owner
Geen idee wie dit zijn. Ook hij heeft een klein jumpclusterje, maar heb gewoon geen goed gevoel bij dit account. Ben hier gewoon kort in en ga op mijn gevoel af. Top 20 onwaardig. Doei.

13. Borno
Borno, naamsverandering van Prins Pils. Topaccount met spelers die het spelletje door en door kennen. Zijn op zowel offensief als defensief heel erg sterk en bewijzen dat ook keer op keer. Vandaag hebben ze al weer heel wat offjes van Team Rocket lopen bashen. Sowieso een top 5 ranking waardig.

14. Argwahn
Mooi account met een mooi cluster. Spelen een aantal spelers op die het spel prima begrijpen en ben benieuwd wat zij gaan laten zien tegen Chna nung en anderen. Wel heel erg ODA geil en dat laten ze zien doordat ze al een tijdje op rang 1 ODA staan. Top 20 waardig.

15. aucune chance
Pim en Max, twee prima spelers die ook zeker het spel goed begrijpen en weten wat ze doen. Niet een al te moeilijke ligging en zullen binnenkort hoger staan op de ranglijst, gok ik. Top 20 waardig.

16. Imminent Disaster
Volgens mij is dit wel een goed account, hebben heel wat hele strakke timings laten zien op Devastating Influence en dat account mooi weggespeeld. Ik weet dat de spelers van DI verstelt stonden van de timings en zelfs dachten aan een timebot. Is altijd lastig te controleren maar ik geef ze het voordeel van de twijfel. Top 20 waardig.

17. Sparky
Geen idee wie hier op spelen, zag een aantal forumaccs voorbij komen die al een aantal jaar bestaan en dus geloof ik dat de bespelers het spel goed begrijpen. Ik verwacht dat zij dan ook wel hoger komen te staan en heb dan ook een hoge verwachting van dit account. Liggen wel in de rim en ben benieuwd hoelang ze dat gaan vol houden, aangezien rimmen op een LH wereld nou niet bepaald leuk is, wel makkelijk. Ook zij hebben een redelijke ODA en dat zal ongetwijfeld door het rimmen komen. Top 20 waardig.

18. MR Sniffles
Beetje hetzelfde als de meeste andere Meow accounts, geen idee wie hier spelen :eek:. Liggen nu nog vrij safe en proberen front te gaan creëren met E.baw, tenminste zo ziet het eruit. Heeft zijn clears ook veel gebruikt en heeft ook wel genoeg aanvallen binnen gekregen. Top 25 waardig denk ik. Ben benieuwd wat zij gaan laten zien.

19. Destroy All Humans
Ook hier geen idee wie er spelen. Redelijk veilige ligging met het eerste gedeelte van hun cluster. Gaan front krijgen met Noire van Angels dus krijgen sowieso een moeilijke wereld. Heb echter niet hele goede gevoelens bij dit account en ben benieuwd wat ze kunnen. Heeft wat interns achter de rug, maar ook hier genoeg clears gebruikt. Ik ben benieuwd. Top 25 waardig toch wel.

Zit meer tijd in dat je denkt. Niks voor mij dit.
Last but not least

20. FeroliciouZ
Hebben een heel mooi cluster, maar wel een heel groot front. Pakken veel dorpen van E.baw en volgens mij snappen zij dit spelletje ook goed. Heb hoge verwachtingen van dit account en hoop dat ze die kunnen waarmaken. Hoge ODA en redelijke ODD dus meer dan prima. Top 10 waardig.

Ben er nu ook wel helemaal klaar mee. Succes aan de volgende.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser73972

Guest
Haha leuk lijstje :D Maick zal er wel niet echt tevreden mee zijn want je bent nogal mild & positief ! ( net zoals mij over haast alle accounts buiten die van r, tsc, steen)

Nee maar mooi lijstje & inderdaad, na 3/4 accounts denk je van ho dit valt nog mee maar eens je aan 15 zit zou je miefst gewoon de laatste 5 skippen :p
 

DeletedUser74358

Guest
8. Krondor28
Topaccount, misschien zelfs wel een top 3 rank waardig. Met Bjarne op het account heb je eigenlijk al alles binnen. Offensief heel sterk maar defensief staat hij ook zeker z'n mannetje. Vrij makkelijke ligging lijkt het en ook zij een hoge ODA. Kan er verder niet veel over kwijt.

Thanks voor het ranken. Moet toegeven dat buiten Bjarne om, waarvan ieder de kwaliteiten wel kent, Dave ook zeker een goede ervaren speler is binnen het team die veel uren maakt!:cool:
 
Reactiescore
1.148
Haha leuk lijstje :D Maick zal er wel niet echt tevreden mee zijn want je bent nogal mild & positief ! ( net zoals mij over haast alle accounts buiten die van r, tsc, steen)

Nee maar mooi lijstje & inderdaad, na 3/4 accounts denk je van ho dit valt nog mee maar eens je aan 15 zit zou je miefst gewoon de laatste 5 skippen :p

Ja kon niet heel veel vinden om over te zeiken, ander mag die het maar lekker zelf doen. Ben benieuwd.
 

DeletedUser77283

Guest
20. FeroliciouZ
Hebben een heel mooi cluster, maar wel een heel groot front. Pakken veel dorpen van E.baw en volgens mij snappen zij dit spelletje ook goed. Heb hoge verwachtingen van dit account en hoop dat ze die kunnen waarmaken. Hoge ODA en redelijke ODD dus meer dan prima. Top 10 waardig.

Allereerst bedankt voor de rating, hiermee zijn we zeer tevreden. Tot nu toe ben ikzelf nog niet actief geweest op het AF, dus laten we daar bij deze eens verandering in brengen! ;) Ik zal team Fero even kort voorstellen.

Ikzelf ben Geoffrey, 21 jaar oud en woonachtig te België. De andere twee spelers op Fero zijn Alexander (Alexander13 op AF) en Robin, beiden 20 jaar oud. We zitten met z'n drie samen op kot te Leuven wat dus maakt dat we een hecht team vormen.

Moesten er vragen zijn, shoot!
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Reactiescore
2.303
Eej mathi, verander je het nog of moet ik weer wachten tot morgen?
 
Bovenaan