Rank The Top 20

DeletedUser

Guest
15. Der Eisbär
Wat is met dit account gebeurd? Tijdens de start- en edelfase stond dit account echt bijzonder hoog in de ranglijst en het is afgezakt. Wat me wel opvalt is dat de ODA erg hoog staat, dus misschien is de tegenstand erg zwaar voor ze geweest na de edelfase. Cluster is aardig. Dit account vind ik lastig om in te schatten, ik laat de toekomst voor zich spreken.
Veel gebeurd.. Edels in huis om gewoon weer top 3 te staan maar inderdaad zware tijden. Mogelijke nieuwe dorpen worden zwaar bevochten en de targets waren een tijdje schaars.. Gisteren goede counter over me heen gehad waarbij gister een 2e plaats vvdd werd behaald en vandaag 1e plek voor vvdd.

Daarentegen mooie oda topscore behaald maar helaas verdedigde de tegenstander goed!
Ik kom nog wel terug, heeft alleen ff tijd nodig
 

DeletedUser

Guest
Hartstikke mooi lijstje en leuk om te lezen. Laten we hopen dat er meer komen in de toekomst :D
 
Reactiescore
656
3. .Royalist.
Ook verdomd lastig. Niet omdat ik twee zijden van dit account ken zoals bij de vorige het geval was, maar omdat ik juist héél weinig van dit account weet. Wie speelt erop? Een stille ‘kracht’ binnen de top 3 van de ranglijst. De ODA is niet slecht van dit account, redelijk hoog. Uit zijn TW-stats pagina kan ik ook niet echt met duidelijk zeggen “oh, dat is een intern!”. Naar mijn idee staat dit account dus wel op z’n plaats. Ik ben zeer benieuwd naar de spelers achter dit account.

Altijd fijn om leuke comments te horen ;).
 

DeletedUser73098

Guest
6. Argwahn
Argwahn, mijn buuraccount! Deze spelers ken ik dan uiteraard wel goed. Zeer aangename spelers. Wel een beetje te ODA-geil, rang 1 ODA in deze fase is erg hoog – ik weet het, ik heb rang 4.. OOK veels te hoog oké oké –. Toch hoge verwachtingen van dit account gezien het beesten zijn.

Over de ODA rang, dit is een lh wereld, dus je clears heb je niet nodig om te farmen he. En wat doe je met troepen die thuis staan? juist ja ;)

Bedankt voor de beoordeling trouwens :)
 

DeletedUser73244

Guest
Over de ODA rang, dit is een lh wereld, dus je clears heb je niet nodig om te farmen he. En wat doe je met troepen die thuis staan? juist ja ;)

Bedankt voor de beoordeling trouwens :)

Je kan niet farmen, dat zeg je heel goed.

De kosten om clears te maken ziin daarom relatief veel hoger dan op een geen LH wereld.

Klakkeloos clearen omdat je clears thuisstaan vind ik nou niet de beste tactiek.
 

DeletedUser54299

Guest
Over de ODA rang, dit is een lh wereld, dus je clears heb je niet nodig om te farmen he. En wat doe je met troepen die thuis staan? juist ja ;)

Bedankt voor de beoordeling trouwens :)

niet verspillen zodat je extra goudmunten kan slaan misschien...
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.489
9. aucune chance
Erg hoog dorpenaantal. Ze pakken kleine dorpen, maar dat doet absoluut ten goede aan hun cluster. Weliswaar vraag ik me af of dat altijd even slim is, zoveel kleine dorpen pakken en niet meer voor de grotere gaan en iemand anders de kleintjes laten pakken. Desondanks is het team zeer ervaren en weet ik zeker dat dit account ook terecht staat op de huidige plek in de ranglijst.

De overnamen van onze kleine dorpen komt vooral dat tegen ons account heel veel kleine dorpen liggen en weinig groten. Simpel as that, wel hebben wij nu 2 treinen lopen op 8k dorpen :eek:
 

DeletedUser72857

Guest
14. Survival of the Richest
Grote namen zitten op dit account. In de start keihard PP ertegen aan gesmeten net als mijzelf. Hebben een lange tijd stilgestaan maar lijken het weer op te pakken. Van deze spelers verwacht ik sowieso veel. Horen zeker weten hoger te staan en ik hoop dat ze de activiteit kunnen opbrengen om dit waar te maken.

Bedankt voor de rate, qua namen valt het wel mee overigens. Nu van dat hoger staan weet ik niet, we zijn nog altijd in een redelijk vroeg stadium en de verschillen zijn erg klein nog. Voor hetzelfde geld zakken we binnen de kortste keren weg uit de top 25.
 
Reactiescore
420
Ik heb ook 2 treinen met 1 dorp (rock)
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Veel gebeurd.. Edels in huis om gewoon weer top 3 te staan maar inderdaad zware tijden. Mogelijke nieuwe dorpen worden zwaar bevochten en de targets waren een tijdje schaars.. Gisteren goede counter over me heen gehad waarbij gister een 2e plaats vvdd werd behaald en vandaag 1e plek voor vvdd.

Daarentegen mooie oda topscore behaald maar helaas verdedigde de tegenstander goed!
Ik kom nog wel terug, heeft alleen ff tijd nodig

Dat verklaart ja. Goed bezig dan in elk geval, succes!

Over de ODA rang, dit is een lh wereld, dus je clears heb je niet nodig om te farmen he. En wat doe je met troepen die thuis staan? juist ja ;)

Bedankt voor de beoordeling trouwens :)

Je kan niet farmen, dat zeg je heel goed.

De kosten om clears te maken ziin daarom relatief veel hoger dan op een geen LH wereld.

Klakkeloos clearen omdat je clears thuisstaan vind ik nou niet de beste tactiek.

Dit dus, wat Matthew zegt. :)
 
Reactiescore
254
Veel gebeurd.. Edels in huis om gewoon weer top 3 te staan

Echt? Verbazingwekkend hoe jij weet hoeveel edels de rest in de top 3, of wellicht nog enkele plaatsen eronder ter beschikking hebben. Altijd zo'n 'lame' antwoord dat je de edels hebt om in de top 'zoveel' te geraken. Je weet nooit (of je moet daadwerkelijk de accounts boven je gevraagd hebben) hoeveel edels andere accounts hebben en of je daar dus overheen kan.
 

DeletedUser61161

Guest
Echt? Verbazingwekkend hoe jij weet hoeveel edels de rest in de top 3, of wellicht nog enkele plaatsen eronder ter beschikking hebben. Altijd zo'n 'lame' antwoord dat je de edels hebt om in de top 'zoveel' te geraken. Je weet nooit (of je moet daadwerkelijk de accounts boven je gevraagd hebben) hoeveel edels andere accounts hebben en of je daar dus overheen kan.

Ik denk dat die meer doelde dat als die al zijn edels zou gebruiken hij top 3 zou staan.
Zonder dat de andere acc's zouden edelen dan he.
 

DeletedUser68372

Guest
Dat zou enkel kunnen als de rest van de top 3 niet zou groeien-->Geen edels. Dat bedoeld Vitalise dan weer denk ik
 
Bovenaan