Rank The Top 20

Reactiescore
660
En toen kwam Nicky en die plakte er nog een clear achter. Wat een hacker

Haha, en ook op 1 ms als ik me niet vergis?



Dat is een beetje gegeven bij dat soort topics, wil je niet voorbarig zijn dan kan je pas een lijstje maken op (bij wijze van) de laatste dag. Je kan immers nooit precies voorspelen wie er in de toekomst inactief gaan worden e.d.

Ja klopt, van die vrij vroege lijstjes blijven er maar 3-5 over. Was zeker een mooie post.
 
Reactiescore
1.148
Reactiescore
372
Gasten 1ms heeft niks meer met skill te maken maar dat is puur geluk. Het menselijk vermogen kan net een onderscheid maken op 200ms (je kan van die testen doen op internet: hoe snel is je reactievermogen). Iedereen die beweert nauwkeurig te kunnen timen op bijvoorbeeld 50ms liegt of gebruikt een bot. Let op ik bekritiseer de timing op 1ms niet, alleen het is een beetje onterecht om iemand daarvoor te prijzen.
 
Reactiescore
660
Gasten 1ms heeft niks meer met skill te maken maar dat is puur geluk. Het menselijk vermogen kan net een onderscheid maken op 200ms (je kan van die testen doen op internet: hoe snel is je reactievermogen). Iedereen die beweert nauwkeurig te kunnen timen op bijvoorbeeld 50ms liegt of gebruikt een bot. Let op ik bekritiseer de timing op 1ms niet, alleen het is een beetje onterecht om iemand daarvoor te prijzen.

Ik wist al dat wij vrij geregeld dezelfde mening hebben. Goed gezegd amigo, zo is het.

Het was inderdaad 2x na elkaar met superveel geluk. (denk ik)

:D


Was ook puur geluk hoor :p

ik had je bevestiging even gemist, bij deze ...
 
Reactiescore
499
Zeker als je als deffer er nog een defjes tussen krijgt :D
 
Reactiescore
117
Gasten 1ms heeft niks meer met skill te maken maar dat is puur geluk. Het menselijk vermogen kan net een onderscheid maken op 200ms (je kan van die testen doen op internet: hoe snel is je reactievermogen). Iedereen die beweert nauwkeurig te kunnen timen op bijvoorbeeld 50ms liegt of gebruikt een bot. Let op ik bekritiseer de timing op 1ms niet, alleen het is een beetje onterecht om iemand daarvoor te prijzen.

Als je toch weet hoe traag je normaal reageerd, is het prima mogelijk op 50 ms te timen. :p
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Zeker als je als deffer er nog een defjes tussen krijgt :D

Nou, ik had het op 2ms gesniped, was een edelclear, maar kon niet anders. Laatste moment timede Nicky nog net tussen die edel &mijn def.. Was echt van wth?

Als je toch weet hoe traag je normaal reageerd, is het prima mogelijk op 50 ms te timen. :p

Ligt niet enkel daaraan natuurlijk. Als je een stabiele lagg hebt is het allemaal wel makkelijker. Voor mij is het bijvb makkelijker om rond de 500ms te timen omdat ik die lagg ongeveer heb. Dan kan het best dat ik rond de 50 ms zit met zo'n 10 aanvallen :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
372
Als je toch weet hoe traag je normaal reageerd, is het prima mogelijk op 50 ms te timen. :p

Nee, beeld je dit eens even in: Ga in je hoofd na hoe snel een seconde voorbij is. Deel dat kleine moment door twintig. Denk je werkelijk dat je het verschil kunt merken? Dat je op iedere twintigste deel (50 ms) afzonderlijk kunt timen? Dat is niet alleen onrealistisch, het is onmogelijk :) Misschien als je echt oefent dat je richting de 100ms kunt komen, maar voor vele spelers zal het niet nauwer dan 200 ms kunnen. Dan moet je echt nog eens goed en stabiel internet hebben wil je dit constant kunnen doen.
 
Reactiescore
1.015
Gasten 1ms heeft niks meer met skill te maken maar dat is puur geluk. Het menselijk vermogen kan net een onderscheid maken op 200ms (je kan van die testen doen op internet: hoe snel is je reactievermogen). Iedereen die beweert nauwkeurig te kunnen timen op bijvoorbeeld 50ms liegt of gebruikt een bot. Let op ik bekritiseer de timing op 1ms niet, alleen het is een beetje onterecht om iemand daarvoor te prijzen.

Hebben we gedaan voor de vorige versie van X vs X en ik kan je zeggen dat er wel een mooi deel vd deelnemers onder de 200 zat, sommigen zelfs ruim. Dus bij 200 geef je de mens te weinig credits, 50 ga je niet halen nee :p.
 
Reactiescore
372
Hebben we gedaan voor de vorige versie van X vs X en ik kan je zeggen dat er wel een mooi deel vd deelnemers onder de 200 zat, sommigen zelfs ruim. Dus bij 200 geef je de mens te weinig credits, 50 ga je niet halen nee :p.

Maar ik vind dat niet zo realistisch, met dat soort dingen haal ik net de 300 en op tw kan ik superstrak timen. Was ook maar gewoon een voorbeeld
 

DeletedUser68252

Guest
Nee, beeld je dit eens even in: Ga in je hoofd na hoe snel een seconde voorbij is. Deel dat kleine moment door twintig. Denk je werkelijk dat je het verschil kunt merken? Dat je op iedere twintigste deel (50 ms) afzonderlijk kunt timen? Dat is niet alleen onrealistisch, het is onmogelijk :) Misschien als je echt oefent dat je richting de 100ms kunt komen, maar voor vele spelers zal het niet nauwer dan 200 ms kunnen. Dan moet je echt nog eens goed en stabiel internet hebben wil je dit constant kunnen doen.

Grootste bullshit. :D JdeVisser, heb met Boris mee zitten kijken via screenshare toen ie het deed. 100 aanvallen achter elkaar om en nabij de ms die ik riep. :D
 

DeletedUser61161

Guest
Gasten 1ms heeft niks meer met skill te maken maar dat is puur geluk. Het menselijk vermogen kan net een onderscheid maken op 200ms (je kan van die testen doen op internet: hoe snel is je reactievermogen). Iedereen die beweert nauwkeurig te kunnen timen op bijvoorbeeld 50ms liegt of gebruikt een bot. Let op ik bekritiseer de timing op 1ms niet, alleen het is een beetje onterecht om iemand daarvoor te prijzen.

he bah, mijn reactievermogen is 300 ms langzaam :(
 
Reactiescore
1.139
Nee, beeld je dit eens even in: Ga in je hoofd na hoe snel een seconde voorbij is. Deel dat kleine moment door twintig. Denk je werkelijk dat je het verschil kunt merken? Dat je op iedere twintigste deel (50 ms) afzonderlijk kunt timen? Dat is niet alleen onrealistisch, het is onmogelijk :) Misschien als je echt oefent dat je richting de 100ms kunt komen, maar voor vele spelers zal het niet nauwer dan 200 ms kunnen. Dan moet je echt nog eens goed en stabiel internet hebben wil je dit constant kunnen doen.

tis niet bewust idd maar je kunt je zelf wel een ritme aan leren wanneer je moet klikken waardoor je zo'n 50ms speling overhoudt.
 

DeletedUser54299

Guest
Nee, beeld je dit eens even in: Ga in je hoofd na hoe snel een seconde voorbij is. Deel dat kleine moment door twintig. Denk je werkelijk dat je het verschil kunt merken? Dat je op iedere twintigste deel (50 ms) afzonderlijk kunt timen? Dat is niet alleen onrealistisch, het is onmogelijk :) Misschien als je echt oefent dat je richting de 100ms kunt komen, maar voor vele spelers zal het niet nauwer dan 200 ms kunnen. Dan moet je echt nog eens goed en stabiel internet hebben wil je dit constant kunnen doen.

Ik heb dagen gehad waarop ik consistent binnen 30ms kon timen. Nou had ik die dag een ongelooflijk consistente lag, en misschien wat geluk, maar het laat wel zien dat als je goed rekening kan houden met je lag/reactietijd (en vgm heeft bijna iedereen daar wel een eigen manier voor), dan is het nog best mogelijk om super precies te zijn met times.
 
Bovenaan