Rank The Top 20

DeletedUser68252

Guest
Gezien vele mensen golden awards, rate de speler en dergelijke topics vaak het leukste onderdeel van het algemeen forum vinden wil ik dit topic nog maar eens naar boven halen. De afgelopen werelden niet voorbij zien komen eigenlijk. De titel spreekt voor zich, je kopieert de top 20 van dat moment naar je post en beoordeelt deze, eveneens is het altijd leuk om te kijken hoe mensen erover denken hoe bijvoorbeeld de top 20 er in de toekomst uit zal zien. Voel je vrij om dit soort lijstjes ook hier te posten.

https://nl47.tribalwars.nl/guest.php
 
Reactiescore
1.149
Sven begin je zelf?

E: Kutmaick.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Kun je lang wachten:eek:
 

DeletedUser66129

Guest
Ik zal hier of morgenavond of zaterdag wel eens naar kijken. Zal wel heel wat werk gaan kosten waarschijnlijk :p
 

DeletedUser

Guest
Kan iemand een linkje sturen van een ander topic waar dit is gedaan? Dan weet ik namelijk ook een beetje hoe het in zijn werk gaat!
 

DeletedUser68252

Guest
Kan iemand een linkje sturen van een ander topic waar dit is gedaan? Dan weet ik namelijk ook een beetje hoe het in zijn werk gaat!


Heb nog maar eens een lijstje gemaakt, leuk om te zien wat er allemaal is gebeurd in 3 weken tijd:)

1 The Four Horsemen
Beginnen ook al redelijk uit te lopen en zijn naar mijn mening, net zoals ik in mijn 1e lijstje al zei, de terechte nummer 1. Top buur die altijd open staat voor het zoeken naar een oplossing, en daarnaast natuurlijk geweldige stamspelers!
2 AzEasyAsPie
Heb sinds mijn vorige lijstje, al wat meer over ze gehoord, en om eerlijk te zijn ben ik verrast dat ze nog steeds op de 2e plek staan. En ondanks dat ik ze voorheen al heb onderschat, denk ik toch dat ze nog wel een aantal rangen zullen zakken.
3 DontQQWhenINobleYou
Staan naar mijn mening gezien de situatie van het account, echt heel erg goed gerankt! Top spelers die het ook zeker nog zullen volhouden.
4 Angry Animals
Als ik aan AA denk denk ik nog steeds aan het barbje:D. Verder lijkt het me een tof team en denk ik dat ze wel zo ongeveer op juiste plekje staan.
5 An Idiot Abroad
Hebben een hele harde groei doorgemaakt, verder zijn het goede spelers die naar mijn mening toch wel iets te hoog staan. Top 15 me dunkt.
6 Boregore
Top speler, lekker aan het groeien vandaag zeg :)eek:), top 10 will suit him well. Dat zeker. Deze speler heeft iets (zo goed als) solo verricht wat vele anderen nooit zouden kunnen, daarvoor alleen al respect.
7 speeser
Inmiddels is mijn mening over Speeser compleet veranderd:p. Goede spelers die ook zeker wat voor hun stam over hebben. Staan hier prachtig op de 7e plaats, een plek die ze ook zeker verdienen.
8 Veldmaarschalk
Sinds mijn vorige lijstje maar 1 plaatsje op de ranglijst gezakt, en dat ondanks het grootte clear verlies op VVV. Top spelers die bij deze al laten zien dat er meer dan dat nodig is om hen weg te krijgen. Tevens ook goede stamspelers. Die ondanks dat ik in het ziekenhuis lag, toch mijn vv door bleven draaien.
9 Welcome to Superiority
Ook deze speler(s) heb ik onderschat, weet inmiddels ook wat meer over hen en ik denk toch dat ze zich wel in de top 20 zullen manifesteren.
10 Chronus
Knap hoe ze zich er zo snel boven op hebben gevochtten. Deze spelers zullen nu ze eenmaal in de top 20 staan, ook zeker niet gauw meer verdwijnen.
11 Team Meftin Corleone
Zoals ik al voorspelde, staan ze inmiddels al weer een paar rangen hoger. Toch betwijfel ik nu of ze deze rang mid-game zullen kunnen behouden.
12 Where is Your God Now?
Mijn andere buur. Ze staan altijd open om advies te geven en zijn verder natuurlijk ook een topteam wat binnenkort die top 10 wel binnen zal stormen.
13 vlemis
Heeft de massa van .Team zeker netjes afgeslagen (+1 dorp), maar toch denk ik dat deze speler (zoals zo vaak) bij echte zware tegenstand en onder omstandigheden waarbij hij bij voorbaat niet al van de massa wist, het toch zal afleggen. Ik denk dan ook dat deze speler binnenkort opgeedeld zal worden.
14 IGranka
Ken deze spelers nog steeds niet. Wel heb ik enkel verhalen over ze gehoord, uit hun tijd in Mine! en dat waren niet heel erg positieve verhalen. Ik moet toegeven ze weten zich in de top 20 te handhaven dus ik ben benieuwd waar de toekomst hen zal brengen.
15 Charge
Leuke spelers en gewoon geweldig hoe ze de 'allerbeste speler ooit' :rolleyes: hebben weggespeeld:D
16 volcanotjex
Ken deze spelers totaal niet maar ik moet zeggen, ze lijken me veelbelovend.
17 SnakedoctorNL
Ken ik niet, maar ik denk dat deze speler niet lang in de top 20 zal blijven staan.
18 noobs ftw
Leuk team, staan zoals ik voorheen ook al zei, zo rond de top 20 wel op hun plek.
19 Emeraldaes
Is snel gegroeid in de rim, wat natuurlijk ook te verwachtten viel. Goed team, goede leider en bovenal een echte stamspeler!
20 Thegn
Ken ik niet. Maar als ik dan toch iets over hen moet zeggen, dan zou ik zeggen dat ik denk dat ze wel top 20 waardig zijn.

Misschien eens wat om 'de top 20' nieuw leven in te blazen! Bij deze, het lijstje:

1 An Idiot Abroad
2 The Four Horsemen
3 Crossroads of Faith
4 volcanotjex
5 AzEasyAsPie
6 Veldmaarschalk
7 Raging Storm
8 Charge
9 Boregore
10 speeser
11 Veritas Aequitas.
12 Chronus
13 DontQQWhenINobleYou
14 Angry Animals
15 Where is Your God Now?
16 IGranka
17 Zaeres
18 Lack of Clarity
19 Twisted Metal
20 Team Meftin Corleone


---

1 An Idiot Abroad ---> Wat mij betreft 1 van de 3 accounts die verdiend in de top 3 staan en het ook verdienen op
2 The Four Horsemen ---> Wat mij betreft 1 van de 3 accounts die verdiend in de top 3 staan en het ook verdienen op #1 te staan.
3 Crossroads of Faith ---> Wat mij betreft 1 van de 3 accounts die verdiend in de top 3 staan en het ook verdienen op #1 te staan.
4 volcanotjex --> Mag zich nog gaan bewijzen. Relatief veel interns/makkelijke dorpen. Dook wel ineens uit het niets op in 'de top 5'. Ben alleen niet zeker of dit slechts aan de activiteit van het account ligt of aan de vaardigheden van de spelers, ken daar te weinig van hen voor. Sowieso wel top 20 waardig, dat dan weer wel.
5 AzEasyAsPie --> Veel inactiviteit gekend. Lage ODA. Blijft toch redelijk stabiel binnen de top 5/10 staan. Wel zeker top 20 waardig wat mij betreft.
6 Veldmaarschalk --> Jeremy en Jordi heb ik nog altijd een hoge pet van op. Ken de kwaliteiten van de andere twee spelers te weinig, maar het team houdt zich prima staande. Waardig.
7 Raging Storm --> Mooi fusie accountje, mogen zich nog bewijzen. Wellicht krijgen ze daar de kans wel voor tegen Choice in de toekomst. Even afwachten! Vooralsnog onwaardig.
8 Charge --> Speelt stabiel door en blijft in de top. Mooi Elystria weggespeeld in de start. Ook wel wat interns gekend, maar acht ze toch top 20 waardig. Vooralsnog geen idee of ze in de top 10 kunnen handhaven. Succes :)
9 Boregore --> Waardig. Weinig over te zeggen verder.
10 speeser --> Waardig. Weinig over te zeggen verder.
11 Veritas Aequitas. --> Ben benieuwd naar deze spelers. Lijkt erop dat ze het tot nu toe erg makkelijk gehad hebben en ook wat interns naar binnen gesnoept hebben. Geen idee of ze het waardig zijn en er blijven staan.
12 Chronus --> Waardig. Weinig over te zeggen verder. Martijn altijd al een toppertje gevonden.
13 DontQQWhenINobleYou --> Waardig. Weinig over te zeggen verder.
14 Angry Animals --> Waardig. Veel inactiviteit gekend / periodes van weinig edelen. Wordt weer tijd dat ze erop knallen, en dat hebben ze de laatste dagen prima uitgevoerd! Mooie ODA ook, nu de dorpjes nog. ;)
15 Where is Your God Now? --> Prima de aanval afgeslagen van ik weet niet hoeveel spelers in de omgeving. Top 20 waardig.
16 IGranka --> Voor deze wereld nooit van de speler gehoord. Doet het echter sterk en lijkt me een stabiel account. Top 20 waardig.
17 Zaeres
18 Lack of Clarity --> Heb niet zo'n hoge pet op van die brutes. Geen idee wie er verder spelen. Onwaardig.
19 Twisted Metal --> Heeft ook een mooie intern achter de rug. Geen idee wie er speelt en of ze de vaardigheden beschikken om in de top 20 te blijven. Twijfelgevalletje.
20 Team Meftin Corleone --> Blijf toch net op het randje van de top 20. Lang geleden werd voorspeld dat ze eruit zouden vallen. Het moment lijkt me daar nu gekomen. Of ze top 20 waardig zijn mogen ze gaan bewijzen tegen Choice! Succes! Wat mij betreft staan ze hier nu prima.

Een paar accountjes die ik nog wel de potentie zie hebben om top 20 te komen;
I Like Egoism
Zes Kroaten Zonder Maten

Oliver Queen (in de verre toekomst :p)
Crossroads of Destiny (duurt ook nog wel eventjes denk ik, maar komt er vast. ;))

Enkele voorbeelden van W34 enkele jaren geleden. Wat Poo aangeeft met zijn topic ziet er trouwens ook erg goed verzorgd en interessant uit. Vooral de openingspost. :)
 
Reactiescore
3.537
Ik vind dit topic toch nog te vroeg. Ik beschik over veel te weinig kennis over die accounts en hun spelers/kwaliteiten erop. Kan aan mij liggen :p
 
Reactiescore
746
Ooooh, je wilt de huidige top 20 een nieuwe rang geven volgens persoonlijke meningen...? Ook leuk ja! (Is vrijwel eenzelfde principe als een puntensysteem zoals in mijn linkje.)

Ga ervoor, ik wil lijstjes zien :p
 
Reactiescore
1.149
Misschien ook een leuk idee om bepaalde accounts die niet in de top20 staan te vermelden, omdat je ze juist wel graag in de top 20 ziet.
 
Reactiescore
499
Je eigen top 20 bedoel je dan dus meer?
 
Reactiescore
1.149
Mwah niet echt, gewoon 2 a 3 accounts je zelf top 20 waardig vind en er niet in staan.
 

DeletedUser71565

Guest
Ideetje van dialgaman lijkt me ook leuk, om dat er misschien extra een het lijstje toe te voegen? Dan heb je zeg maar de top 20, en daarna een aantal spelers die er buiten vallen, maar het toch verdienen. Met wat onderbouwing uiteraard.
 

DeletedUser71565

Guest
Ja precies dat ja, accounts waarvan je het verwacht er nog bij
 
Bovenaan