Rank The Top 20

Reactiescore
117
Nee, beeld je dit eens even in: Ga in je hoofd na hoe snel een seconde voorbij is. Deel dat kleine moment door twintig. Denk je werkelijk dat je het verschil kunt merken? Dat je op iedere twintigste deel (50 ms) afzonderlijk kunt timen? Dat is niet alleen onrealistisch, het is onmogelijk :) Misschien als je echt oefent dat je richting de 100ms kunt komen, maar voor vele spelers zal het niet nauwer dan 200 ms kunnen. Dan moet je echt nog eens goed en stabiel internet hebben wil je dit constant kunnen doen.

Voor mij werkt het anders 9/10 keer zo.
 
Reactiescore
2.303
Al die lijstjes die ik hier al zag, tis echt gek :p
 
Reactiescore
510
Maak er een dan :D
 

DeletedUser72071

Guest
Hebben we gedaan voor de vorige versie van X vs X en ik kan je zeggen dat er wel een mooi deel vd deelnemers onder de 200 zat, sommigen zelfs ruim. Dus bij 200 geef je de mens te weinig credits, 50 ga je niet halen nee :p.
Ligt eraan hoe groot je gevoel is wanneer je het moet sturen. Ik kan bijvoorbeeld soms 5 aanvallen achter elkaar tussen :150 en :170 timen, maar als ik hetzelfde probeer tussen :250 en :270 lukt het mij voor geen ene meter hoe vaak ik het ook probeer.

Al die lijstjes die ik hier al zag, tis echt gek :p
Ga nou maar oefenen voor die voorstelling die jij na ging doen :D
 
Reactiescore
1.166

DeletedUser74005

Guest
Wat een mooie lijstjes, ben het met iedereen eens. Goede argumenten ook, wauw
 
Reactiescore
1.166
Je kan ze natuurlijk zelf ook maken he.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.779
Ik zal eens kijken of ik er de tijd voor kan vinden dan maar. :)
 
Reactiescore
2.303
Kijk je wel eerst even op de ranking dat Prins Pils top 20 staat voor je het doet? kusjes
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.779
Reactiescore
2.303
PP noob
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.779
Yolo
 
Reactiescore
1.166

DeletedUser33115

Guest
Enkele voorbeelden van W34 enkele jaren geleden. Wat Poo aangeeft met zijn topic ziet er trouwens ook erg goed verzorgd en interessant uit. Vooral de openingspost. :)

ik heb zo'n ongelooflijke heimwee naar die tijd:)

Ik hoop oprecht dat dit weer zo'n wereld wordt.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.779
Op één voorwaarde he :D

En die is? :D

Goed, here we go!

1: .Team Rocket.
Absoluut onverdiend deze eerste plaats. Liet heel zwakke aanvallen zien op Prins Pils. Weliswaar is Prins Pils veel troepen verloren in het proces maar Team Rocket had een gros aan clears en edels – die hij dus doodliep –. Nog weinig skills van deze spelers gezien. Verder lijkt dit team niet goed na te denken over keuzes en slecht vooruit te kunnen kijken. Prins Pils en Team Rocket hadden afspraken gemaakt met een opzegtermijn van 1 week. Als ik mij goed herinner werden deze afspraken nog geen week later gecancele’d door Team Rocket zelf. Dit laat mij zien dat er weinig inzicht is en er niet over de toekomst nagedacht wordt.

2: Chna-nung
Lastig. In het begin van de wereld had ik veel verwachtingen van dit account. Ging erg hard en heeft naar mijn mening verstand van het spel. De hypocrisie bij dit account valt mij wel tegen. Toen ik zelf de stam Awesome verlaatte maakte dit account mij op het stamforum voor heel lelijke dingen uit en nu verlaat hij zelf zijn eigen stam voor een andere stam. De nieuwe stam waar hij in zit heeft lak aan afspraken. Ik zou zeggen dat hij toch een top 5 plaats op z’n minst verdiend.

3. .Royalist.
Ook verdomd lastig. Niet omdat ik twee zijden van dit account ken zoals bij de vorige het geval was, maar omdat ik juist héél weinig van dit account weet. Wie speelt erop? Een stille ‘kracht’ binnen de top 3 van de ranglijst. De ODA is niet slecht van dit account, redelijk hoog. Uit zijn TW-stats pagina kan ik ook niet echt met duidelijk zeggen “oh, dat is een intern!”. Naar mijn idee staat dit account dus wel op z’n plaats. Ik ben zeer benieuwd naar de spelers achter dit account.

4. Hero of the Soviet Union
Zeer hoge ODA ranking, erg mooi cluster tussen zijn stam in. Keurig account naar mijn idee! Ziet er heel strak uit. Dit account gaat zeker weten hoog komen als de spelers die erop zitten ook de skills hebben. Tot nu toe ziet het echter veelbelovend uit.

5. Darkyr
Erg lage ODA, lijkt erop dat batalgazim een intern van hem was. Heeft daardoor wel een strak cluster gekregen, dus ik neem het hem absoluut niet kwalijk. Verder ken ik dit account niet heel erg goed, ook niet de spelers die erachter zitten. Ligt er safe in zijn stamcluster en heeft een kleine uitweg, waarvan ik hoop dat z’n stamgenoten ermee rekening houden. Staat naar mijn mening toch iets te hoog op de ranglijst.

6. Argwahn
Argwahn, mijn buuraccount! Deze spelers ken ik dan uiteraard wel goed. Zeer aangename spelers. Wel een beetje te ODA-geil, rang 1 ODA in deze fase is erg hoog – ik weet het, ik heb rang 4.. OOK veels te hoog oké oké –. Toch hoge verwachtingen van dit account gezien het beesten zijn.

7. MR Sniffles
Stam Meow, dat is alvast iets goeds naar mijn mening. Vrij hoge OD, ODA redelijk hoog en een aardige ODD wat meteen de hoge OD in totaal verklaart. Mooi cluster. Kan niks anders zeggen dan dat dit account zeker weten in de top 10 thuishoort. Ook bij dit account ben ik benieuwd naar de spelers erachter. Ziet er zeer degelijk uit!

8. Noire
-.

9. aucune chance
Erg hoog dorpenaantal. Ze pakken kleine dorpen, maar dat doet absoluut ten goede aan hun cluster. Weliswaar vraag ik me af of dat altijd even slim is, zoveel kleine dorpen pakken en niet meer voor de grotere gaan en iemand anders de kleintjes laten pakken. Desondanks is het team zeer ervaren en weet ik zeker dat dit account ook terecht staat op de huidige plek in de ranglijst.

10. Sparky
Ik hoop dat dit account sterk bezet is, mijn god wat een front! Ik ben benieuwd hoe zijn stam dit front gaat oplossen, want dit account ligt volledig aan de buitenkant van het cluster. Ik kan verder uiteraard niet zien wat voor afspraken dit account en gezien het ODD aantal toch redelijk laag staat ga ik er toch stiekem vanuit dat dit account de omgeving diplomatisch in handen heeft. Ja, ik vind top 10 geschikt voor dit account.

11. .Lintouchable
Vier spelers op dit account en ik ken ze volgens mij allemaal niet. Ook haat ik namen met puntjes, maar dat terzijde. Cluster is vrij aardig, met wel nog wat gaten tussen hunzelf en het stamcluster. Er is echter ook enige aansluiting met het stamcluster. Met het vele front echter had ik zelf meteen gezorgd voor zoveel mogelijk aansluiting met de stam. Over dit account ben ik zelf wat minder tevreden. Gaan wel al echter hele lange tijd hard op de ranglijst. Top 15 vind ik wel geschikt voor ze, top 10 moet ik nog zien.

12. the owner2
Heel slecht cluster, met twee verschillende delen. Heeft nu extra front met POK door de overstap naar .R waardoor het cluster naar mijn idee verslechterd is. Nee… Gewoon nee tegen dit account. Zeker niet top 20 waardig.

13. Vrolijk Badschuim666
Cluster is zeer netjes, met een duidelijk front. Account ligt perfect ingeburgerd in het stammencluster. Verder heb ik weinig te zeggen over dit account. ODA is laag, maar niet té laag dus volgens mij gaan ze wel efficiënt om met de clears. Er zit een mogelijke intern bij tw-stats erbij, maar wederom: dat is niet erg. Cluster ziet er netjes uit. Kan naar mijn idee wel wat hoger staan.

14. Survival of the Richest
Grote namen zitten op dit account. In de start keihard PP ertegen aan gesmeten net als mijzelf. Hebben een lange tijd stilgestaan maar lijken het weer op te pakken. Van deze spelers verwacht ik sowieso veel. Horen zeker weten hoger te staan en ik hoop dat ze de activiteit kunnen opbrengen om dit waar te maken.

15. Der Eisbär
Wat is met dit account gebeurd? Tijdens de start- en edelfase stond dit account echt bijzonder hoog in de ranglijst en het is afgezakt. Wat me wel opvalt is dat de ODA erg hoog staat, dus misschien is de tegenstand erg zwaar voor ze geweest na de edelfase. Cluster is aardig. Dit account vind ik lastig om in te schatten, ik laat de toekomst voor zich spreken.

16. Gatverark
Raar cluster, zwaar buiten het stamcluster. De aansluiting is minimaal. Dit account kan erg makkelijk wegvallen mits de omgeving het kan organiseren. Dit laat mij blijken dat er weinig inzicht op het account is. Ben benieuwd, maar verwacht niet veel hiervan tenzij er een paar dingen echt snel opgelost worden.

17. Prins Pils
Erg sterk team met een lastig cluster en lastig front. Hebben de eerste massa (ja, ik zeg massa) goed afgeslagen. Dit team mag zeker hoger staan en weet zeker dat ze daar ook wel komen!

18. The owner
Say wut? Dubbel-account ofzo? Je zou het bijna denken, maar goed: zal wel niet. Cluster is erg strak in het stamcluster, weliswaar met een paar gaten in het cluster die gefixt moeten worden. ODA is aan de mindere kant. Ik zou zelf zeggen dat top 25 op dit moment oké is.

19. FeroliciouZ
Wat is 20 accounts veel om te beoordelen zeg.. Maar goed we gaan steevast door! Absoluut een mooi cluster, front is niet te klein maar ook niet te groot. Aansluiting op de stam is prima, alleen ik heb ervoor dat de aansluiting in het noorden niet te snel voor dit account wegvalt anders kan het problematisch worden. Desondanks: mooi!

20. EdjeRaketje
Hoge ODA, cluster is niet echt bijzonder.. Best tegen het gevaarlijke aan zelfs. Ik ga dit kort houden want de zin is op. Lijkt toch te hoge ODA te hebben en daarmee niet efficiënt met clears te zijn, gezien de ranking. Cluster mag zeker verbeterd worden. Top 20 waardig? Mwah.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan