Rank de speler boven je!!!

DeletedUser33425

Guest
Jawel, met dank aan de kat die dit zo netjes gejat heeft... het grote rank de speler boven je topic!!!!

Let wel:

Wees professioneel en objectief. Een speler met wie je toevallig oorlog hebt, hoef je hier niet af te branden (tenzij het terecht is natuurlijk). En als jij een negatieve beoordeling krijgt: deal with it... be a man (or woman)!

~Punten
~ODA
~Reputatie
~Ligging
~Stam

Alles is op schaal van 1 tot 10. Je mag ook discussiëren over waarom wat is gegeven, maar dit hoeft niet.

Ik zal zelf beginnen door mijn buurman BartMaster te ranken... en nee, we zijn geen vrienden. :rolleyes:

Punten: 8/10
Niks mis mee met zijn plek

ODA: 9/10
Baasje hoor

ODD: 9/10
Baasje hoor

Reputatie: 6/10
Bartje komt op mij over als een stille genieter :p

Ligging: 7/10
Tegen paar grote jongens aan die zijn vriendjes niet zijn... en mij als buurman for what it's worth.

Stam: 8/10
Tja, aan al die ODA en ODD kom je niet alleen. Daar staat een stam achter.

Dat is een gemiddelde van 7,8... petje af! :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Anita Aardbei

~Punten
1.9 miljoen erg weinig dus daarom een 5 / 10.

~ODA
32 miljoen. Voor je punten aantal is dit zeker lekker. 8 / 10

~Reputatie
Echt een reputatie heb je niet echt (of ik ken je gewoon niet :p), op het feit na dat je gewoon een baas bent :D 6 / 10.

~Ligging
Tsja, overal en nergens in de buurt van onze ford :p
Paar dorpen hebben front.. maar we weten allemaal waarom dat zo is :p 5 / 10.

~Stam
D.V.
Leuk stammetje met een paar zeer enthousiaste spelers erin. Het komt alleen nog niet echt uit de verf.
6 / 10
 

DeletedUser

Guest
Ben het dus zo niet eens met deze zwakke rate Tempertje!

Jamilan
 

DeletedUser

Guest
Hahahaha, echt reactie van een kat... :D

Maakt mij niet uit hoor... betekent dat ik nog wat harder zal moeten beuqen ende werken... Komt goed. Ik zie het als motivator.

Zoals aangegeven ben je een baasje :) Maar je speelt niet voor de rankings op 26 als ik me niet vergis? :)
 

DeletedUser70435

Guest
Jawel, met dank aan de kat die dit zo netjes gejat heeft... het grote rank de speler boven je topic!!!!

Let wel:

Wees professioneel en objectief. Een speler met wie je toevallig oorlog hebt, hoef je hier niet af te branden (tenzij het terecht is natuurlijk). En als jij een negatieve beoordeling krijgt: deal with it... be a man (or woman)!

~Punten
~ODA
~Reputatie
~Ligging
~Stam

Alles is op schaal van 1 tot 10. Je mag ook discussiëren over waarom wat is gegeven, maar dit hoeft niet.

Ik zal zelf beginnen door mijn buurman BartMaster te ranken... en nee, we zijn geen vrienden. :rolleyes:

Punten: 8/10
Niks mis mee met zijn plek

ODA: 9/10
Baasje hoor

ODD: 9/10
Baasje hoor

Reputatie: 6/10
Bartje komt op mij over als een stille genieter :p

Ligging: 7/10
Tegen paar grote jongens aan die zijn vriendjes niet zijn... en mij als buurman for what it's worth.

Stam: 8/10
Tja, aan al die ODA en ODD kom je niet alleen. Daar staat een stam achter.

Dat is een gemiddelde van 9,4... petje af! :)

Je geeft niet hoger dan een 9, maar toch is het gemidelde 9,4? :confused:
 

DeletedUser33425

Guest
Thanks Victorious.! Zoals men kan zien: ik kan niet rekenen. Volgens mij had ik optelsom door 5 gedeeld ipv 6. Anyway: Als ik Brain minder punten mag geven (en mijn buurman in het bijzonder) dan doe ik dat graag :p

Zoals aangegeven ben je een baasje :) Maar je speelt niet voor de rankings op 26 als ik me niet vergis? :)

Klopt! Er zijn maar 2 rankings die me boeien:

1) Verslagen tegenstanders als aanvaller.
2) Awards

De rest zal allemaal wel. :D
 
Bovenaan