Range casualwerelden

Deleted User - 487871837

Guest
Dat mag één van de forum-mods even doen (@Hopeful , @SC Beast. )

Met betrekking tot de range verbredingen gooi ik het even op naar InnoGames. We kunnen de tussenperiodes verkorten echter moeten we daarvoor eerst een nieuwe casual lanceren.

Prima, maar wilde even wachten op je confirmation voor ik in jouw naam (soort van) ga posten :p
 

DeletedUser79332

Guest
Dat mag één van de forum-mods even doen (@Hopeful , @SC Beast. )

Met betrekking tot de range verbredingen gooi ik het even op naar InnoGames. We kunnen de tussenperiodes verkorten echter moeten we daarvoor eerst een nieuwe casual lanceren.

@Duckje
Bedankt dat je in het in iedergeval oppakt. Nu afwachten wat de uitkomst is.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Het topic staat er.

Ik zal kijken of ik die getallen wat netter in een tabel oid kan krijgen, alleen snap ik niet zo goed hoe dat werkt.
 

DeletedUser49571

Guest
Waarom heeft casual 1 geen 40% goudmunten zoals de rest van de cas werelden zodra de range verdwijnt?
 

DeletedUser70435

Guest
Omdat Casual 1 nog via het oude systeem is veranderd.
 

DeletedUser79332

Guest
gooi dan maar een nieuwe casual duckje ;)

Hij ging het in de grote eenden vergadering meenemen. We moeten dus even wachten totdat ze uitgekwaakt zijn en dan horen we wat de beslissingen/mogelijkheden zijn omtrent cas7 en de rangeverminderingen.
 

DeletedUser79332

Guest
Indd.
De Cm is niet echt van de communicatie op dit moment. Het zal wel aan de vakantie liggen...
Edoch had dan een bericht als "we zijn er mee bezig, wordt vervolgt" op zijn plaats geweest..
 
Reactiescore
2.489
Dat mag één van de forum-mods even doen (@Hopeful , @SC Beast. )

Met betrekking tot de range verbredingen gooi ik het even op naar InnoGames. We kunnen de tussenperiodes verkorten echter moeten we daarvoor eerst een nieuwe casual lanceren.

Eerst wachten we op Casual 7, die verwachten we binnen een maandje ;)
 
Bovenaan