Range casualwerelden

DeletedUser70435

Guest
en dat er 2-3 personen op elk account spelen.
Ik speel solo hoor :eek:

Oh en wat betreft mijn mening hierover:
- Zodra een nieuwe casual opent, de range op de vorige casual per maand met 20% verbreden waarbij de range in de 6e maand na openen van de nieuwe casual verdwenen is.
- Meer barbarendorpen per spelers instellen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
273
Vooral de meer BB dorpen per speler is een actie waarmee een casual wereld zowel langer kan duren als groter kan worden.
Bij casual 3 waren het er volgens mij ook meer BB's per nieuwe speler dan op cas6.
Het klinkt misschien overdreven, maar 8-10BB's per speler is helemaal geen slecht idee.

En voor mij is een casual wereld ideaal omdat ik er niet actief voor hoef te zijn. Zoals al eerder gezegd, ik kan gerust een dag of twee wegblijven zonder grote gevolgen omdat de afstanden meestal groter zijn, looptijden langer zijn en de aanvalsrange beperkt is.
Juist vanwege deze redenen speel ik alleen casual werelden. Zo hoef ik niet tijdens werk zorgen te maken dat er mensen wel eens al mijn dorpen hebben platgelegd en overgenomen.

Oh en een bonuspuntje.... Op casual werelden zitten vrijwel geen PP abusers.
Dus de wereld is voor iedereen eerlijk. Behalve op het punt waar een hele simpele oplossing voor is.
De gronstofpakketten die je van gemaakte edels krijgt moeten verboden worden om mee te nemen naar een casual wereld.
Wie dan nog 10 of 20% pakketten heeft die gaan gewoon mee. Dat maakt toch geen groot verschil.
 

DeletedUser76198

Guest
Goh, puur toeval zeker dat elk barbje dat ik edel er wel farms van Famke op lopen. En dat mijn stamgenoten dezelfde ervaring hebben.

Een farmronde duurt 5minuten :D joost kan het zelfs nog veel sneller.

Maar je zult toch de definitie van hypocriet moeten opzoeken. Ik ben juist NIET hypocriet. Ik heb me jaren er voor ingezet om de regels te verbeteren, maar liep steeds tegen een muur van onwil en leugens van de mods op. Uiteindelijk heb ik dus besloten om nooit meer contact te hebben met die lui, en gewoon te spelen binnen de gestelde regels. Onder het motto: dit zijn de regels, bevalt het niet ga dan wat anders spelen. En dat is mijn advies aan jou dus ook: de regels zijn bekend, en wanneer je andere regels wil om meer strijd te krijgen ga dan op een gewone wereld verder spelen waar de regels wel naar jouw zin zijn.

Gaat al jarenlang in discussie met mods en hoort nog altijd thuis op een casual, erg knap als dat klopt.

Noem eens een account binnen Famke dat actief met 2 spelers speelt?
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ik heb me jaren er voor ingezet om de regels te verbeteren, maar liep steeds tegen een muur van onwil en leugens van de mods op. Uiteindelijk heb ik dus besloten om nooit meer contact te hebben met die lui, en gewoon te spelen binnen de gestelde regels. Onder het motto: dit zijn de regels, bevalt het niet ga dan wat anders spelen. En dat is mijn advies aan jou dus ook: de regels zijn bekend, en wanneer je andere regels wil om meer strijd te krijgen ga dan op een gewone wereld verder spelen waar de regels wel naar jouw zin zijn.

Hey,

Ten eerste: jammer dat je het zo ervaren hebt vroeger. Is niet de bedoeling, en nogal kut dat je het wel zo meegemaakt hebt.

Echter, mocht je iets zien in de regels/instellingen waarvan jij denkt “dit kan beter”, laat het me toch weten (als je wil). Ikzelf stuur dit soort dingen altijd door naar het CM, aangezien ik vind dat het in ieder geval besproken moet worden en ik twijfel of zij overal van op de hoogte zijn en rekening houden met dit soort dingen.

Bovendien heb ik een hekel aan het type mods die jij beschrijft - het type mod dat vindt dat ze altijd gelijk hebben en niet bereid is om toe te geven of mee te werken, dus streef ik ernaar om juist het tegenovergestelde te zijn.

Misschien kan ik je vertrouwen in mods wat herstellen :)
 
Reactiescore
30
Misschien gewoon minder snel werelden openen? Laat ze eerst maar is vol worden voordat er een nieuwe komt. Tegen de tijd dat zo'n wereld vol zit ben je ruim een jaar verder als t niet meer is. Zo heb je zat tijd om vaker opnieuw te beginnen en in alle rust op te bouwen. En wordt het aantrekkelijker voor andere spelers hier te komen spelen. Verbreed de range iets zodat de mensen in het midden ook weer kunnen groeien.
 
Reactiescore
323
Misschien gewoon minder snel werelden openen? Laat ze eerst maar is vol worden voordat er een nieuwe komt. Tegen de tijd dat zo'n wereld vol zit ben je ruim een jaar verder als t niet meer is. Zo heb je zat tijd om vaker opnieuw te beginnen en in alle rust op te bouwen. En wordt het aantrekkelijker voor andere spelers hier te komen spelen. Verbreed de range iets zodat de mensen in het midden ook weer kunnen groeien.
Gaat TW niet doen, met nieuwe werelden wordt veel verdiend omdat veel spelers de start boosten...
 
Reactiescore
142
Voor mij komt het erop neer dat we de wereld verder spelen zoals de regels en instellingen die bepaald zijn voor deze Casual6. Denk dat dat het eerlijkst is voor iedereen, of je dat nauw leuk vindt of niet.
En hopelijk komt er een Casual wereld waar je niets van je inventaris mag meenemen, dat zou het nog eerlijker maken voor iedereen (misschien wel meer BB dorpen per speler, want BB edelen is leuk :p:D ).
 

Deleted User - 487871837

Guest
Zoals beloofd heb ik de situatie voorgelegd tijdens de meeting vanavond.

Ten eerste: namens mij en het CM bedankt voor het openen van dit topic en de geleverde input van iedereen.
Dit soort topics leveren heel waardevolle feedback op en daar zijn we dankbaar voor.

Now, to make a long story short: het probleem gaat aangekaart worden bij Inno.
Er wordt in overleg met CM's van andere werelden naar gekeken.

Echter, succes is of course niet gegarandeerd.

Het main probleem is het feit dat de tijd die op de range zit (een jaar) er is met een reden.
De verbreding van de range gebeurt gebruikelijk na het openen van een nieuwe Casual, wat dus betekent dat de volgende Casual er rond december zal zijn.
Als je de verbreding van de range vervroegt, dan moet je eigenlijk ook eerder een nieuwe Casual openen en daar zit Inno niet per se op te wachten.

Maar, dit is een tegenargument dat ze mogelijk kunnen geven bij Inno, het is dus niet dat het zo is.

Over het starten zonder inventaris/gs pakketten of met meer bbs beginnen hebben we het verder niet gehad.

De vervroeging van de range gaat dus besproken worden :)
Wanneer er meer bekend is dan hoor ik dat en dan horen jullie dat of course ook zo snel mogelijk!
 
Reactiescore
30
Zoals beloofd heb ik de situatie voorgelegd tijdens de meeting vanavond.

Ten eerste: namens mij en het CM bedankt voor het openen van dit topic en de geleverde input van iedereen.
Dit soort topics leveren heel waardevolle feedback op en daar zijn we dankbaar voor.

Now, to make a long story short: het probleem gaat aangekaart worden bij Inno.
Er wordt in overleg met CM's van andere werelden naar gekeken.

Echter, succes is of course niet gegarandeerd.

Het main probleem is het feit dat de tijd die op de range zit (een jaar) er is met een reden.
De verbreding van de range gebeurt gebruikelijk na het openen van een nieuwe Casual, wat dus betekent dat de volgende Casual er rond december zal zijn.
Als je de verbreding van de range vervroegt, dan moet je eigenlijk ook eerder een nieuwe Casual openen en daar zit Inno niet per se op te wachten.

Maar, dit is een tegenargument dat ze mogelijk kunnen geven bij Inno, het is dus niet dat het zo is.

Over het starten zonder inventaris/gs pakketten of met meer bbs beginnen hebben we het verder niet gehad.

De vervroeging van de range gaat dus besproken worden :)
Wanneer er meer bekend is dan hoor ik dat en dan horen jullie dat of course ook zo snel mogelijk!

Top dat jullie dit hebben voorgelegd, maar waarom hebben jullie dan een ander groot knelpunt, de inventaris, niet voorgelegd ?
 
Reactiescore
592
Lijkt mij toch ook dat een wereld veel sneller dichtgeëdeld zit om maar 1 reden: de inventaris.

Als de inventaris (en daarmee bedoel ik de accounts met alle gs-pakketten en dergelijke) meegaat naar een nieuwe casual wereld, dan edelen die de wereld sneller op dan er nieuwe leden bij komen, toch ?

Als je geen inventaris meeneemt vordert de wereld toch ook langzamer, dus zit ie minder snel volgeëdeld? Oftewel het probleem lijkt weeer bij de inventaris te liggen.

Weg met die volle inventaris meenemen. Gewoon lekker opnieuw beginnen met verzamelen van items. Events zat.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Top dat jullie dit hebben voorgelegd, maar waarom hebben jullie dan een ander groot knelpunt, de inventaris, niet voorgelegd ?

Tegen de tijd dat we klaar waren met het oorspronkelijke probleem was de rest me eigenlijk ontschoten en had ik er niet meer aan gedacht.

Lijkt mij toch ook dat een wereld veel sneller dichtgeëdeld zit om maar 1 reden: de inventaris.

Als de inventaris (en daarmee bedoel ik de accounts met alle gs-pakketten en dergelijke) meegaat naar een nieuwe casual wereld, dan edelen die de wereld sneller op dan er nieuwe leden bij komen, toch ?

Als je geen inventaris meeneemt vordert de wereld toch ook langzamer, dus zit ie minder snel volgeëdeld? Oftewel het probleem lijkt weeer bij de inventaris te liggen.

Weg met die volle inventaris meenemen. Gewoon lekker opnieuw beginnen met verzamelen van items. Events zat.

Ik zal ook dit neerleggen bij het CM, dan kunnen ze het meenemen in het overleg over de range.
Again, ik beloof niet dat er iets zal veranderen, maar nooit geschoten is altijd mis.

Ik ben in ieder geval heel blij met de input, daar kunnen we veel mee ;)
 

DeletedUser78605

Guest
doe cas 7 nog even met inventaris aub, zitten tegen de 100k pakktjes :D
 
Reactiescore
142
doe cas 7 nog even met inventaris aub, zitten tegen de 100k pakktjes :D
Als ze zo verder doen met de inventaris op casual zal iedereen oftewel zich erop voorbereiden ofwel afhaken. Beide zijn niet bevordelijk voor het spel. Ze zouden hier geen punt meer van mogen maken dat een inventaris meenemen nog degelijk kan in de toekomst.
 

DeletedUser78605

Guest
Als ze zo verder doen met de inventaris op casual zal iedereen oftewel zich erop voorbereiden ofwel afhaken. Beide zijn niet bevordelijk voor het spel. Ze zouden hier geen punt meer van mogen maken dat een inventaris meenemen nog degelijk kan in de toekomst.
Onze mods gaan er niet over, dat is het vervelende. Zij krijgen te horen van hogerop wat de plannen zijn
 
Bovenaan