Het probleem van deze Casual is dat er teveel spelers op zitten die er gewoon niet op thuis horen. We noemen geen namen, maar een vorige Casual winnend afsluiten moet toch een teken zijn, nietwaar?
En dan hoor je wel "maar ik heb geen tijd voor een normale wereld" maar dat is onzin wanneer je ziet hoeveel er door deze spelers gefarmd wordt, en dat er 2-3 personen op elk account spelen.
Verder hebben zij alle kleine regeltjes goed begrepen, en zijn dus de wereld met een enorme voorraad GS pakketten en Prestigieuze Pakketten begonnen, waardoor ze binnen de kortste keren buiten de aanvalsrange gingen komen van vrijwel alle andere spelers. En nu lopen te klagen dat de barbjes op zijn!
Ik kan alleen maar zeggen: Je wist de regels heel erg goed toen je aan deze wereld begon. De situatie waarin je je nu bevindt kon je al maanden aan zien komen. Bevalt het je niet en wil je meer strijd dan zou ik zeggen: Ga op delete en start met je team op een normale wereld. Win-Win-Win situatie: Beter voor jullie, beter voor de rest van de spelers op deze wereld, en een normale wereld is weer een aantal sterke spelers rijker.
Nu aan Innogames vragen om snel de regels aan te passen omdat jullie alle barbjes opgeëdeld hebben en nu zo snel mogelijk alle kleine spelers om je heen wensen op te ruimen is op z'n zachtst gezegd unfair.
Dan is het de vraag, wanneer hoor je op een casual wereld thuis. Een hoog farmrecord zegt vrij weinig, dat kan iedereen in een actief weekendje behalen. De rest van de week kan je gewoon te weinig tijd hebben om veel toe te voegen aan een team op een 'normale' wereld. Wie neemt er nou een co aan die 1x per week een farmrun stuurt en voor de rest eigenlijk niks doet?

In mijn optiek zijn er een aantal soorten casual spelers:
- de luie/inactievere spelers die het spel wel kennen en met veel meer activiteit moeiteloos meekunnen op een normale wereld (waar ik atm onder val, jij vermoedelijk ook

)
- de typische casualspelers, die wel actief zijn op de casual, veel farmen, maar al jarenlang stilstaan in hun twontwikkeling en op een normale wereld keihard zullen falen (en na een rangevergroting ook weggeedeld zullen worden),
- de beginnende spelers: spelers die nog wat tijd nodig hebben om het spel te leren maar wel potentie hebben.
Spelers uit al deze catagorieën horen wat mij betreft op een casualwereld thuis, en ze waren allemaal vertegenwoordigd in de winnende stam waar jij naar refereert.
Ik ben me inderdaad van de casualregels bewust, en ik zou er ook geen problemen mee hebben als deze casualwereld een flinke omvang zou krijgen, zoals bijvoorbeeld casual 1 of casual 2. Echter gaat dat gewoon niet meer lukken, net als 'normale' werelden zal deze casual klein blijven. Rond de zomer zal er waarschijnlijk weer een nieuwe casualwereld geopend worden, waardoor deze casual ook niet meer zal groeien. Dan krijg je gewoon het probleem dat spelers vast gaan liggen, en daardoor zullen veel spelers stoppen, wat gewoon zonde is. Tot die tijd mag deze wereld van mij gewoon een lage aanvalsrange hebben, maar vanaf het moment dat de wereld sluit voor nieuwe spelers moet de range stapsgewijs omhoog.
En je bent een beetje hypocriet, jij kwam met veel meer pakketjes dan welke Famke speler dan ook. Volgens mij heb je op cas3 flink veel pakketten zitten sparen om hier groot te worden. Anders had je mij er niet zo hard uitgegroeid