Rain en RF versus NF

DeletedUser41642

Guest
Hey, nog een "oude" bekende :) Leuk dat je even komt kijken of speel je weer.
Het gaat idd wel lekker met m'n account.

DeletedUser41642

Guest
Hoe bedoel je? In die tijd van hector? Nee, na de fusie. Maar heb zeker met hector samengespeeld, uiteraard toen hij op account browny speelde.
Maar goed, dat had je ook bij de spelersakte kunnen bekijken en hier op het forum bij een ander topic over de "ouwe rotten", daar staat precies wanneer ik ben begonnen :p

DeletedUser37852

Guest
hey Sven hoe ist nou???

laatst naar FC den bosch - FC eindhoven geweest, 3-1 BAM jongeh!!

DeletedUser37852

Guest
ja alles mooi he..
zit weer met Basje te spelen op 22 ofzo maar dat word niks dus als hij groot is ga ik wel bij hem op het acc als co ofzo ^^

DeletedUser18987

Guest
ja alles mooi he..
zit weer met Basje te spelen op 22 ofzo maar dat word niks dus als hij groot is ga ik wel bij hem op het acc als co ofzo ^^

ik speel sinds 3 dagen geleden ook weer op w22, jou heb ik gevonden op 22, hoe heet Basje daar?

DeletedUser17153

Guest
Dan was het account ontslagen en zou het overgenomen zijn...:p

DeletedUser3866

Guest
Er gebeurt zo te zien niks meer in die oorlog, hmm? :rolleyes:

jawel RF is nog rustig bezig tegen NF. maar er is weinig weerstand. het het is ook eenzijdig. niet echt een oorlog.
we kunnen wel stats posten maar dan zegt de rest van de wereld weer dat wij trots zijn enzo.

DeletedUser20308

Guest
jawel RF is nog rustig bezig tegen NF. maar er is weinig weerstand. het het is ook eenzijdig. niet echt een oorlog.
we kunnen wel stats posten maar dan zegt de rest van de wereld weer dat wij trots zijn enzo.

En opschepperig, en protserig, en dat jullie een dikke nek hebben! En dat jullie weer lam in de ruimte lullen!

*grapje hoor, verveel me een beetje =$

DeletedUser3866

Guest
zoals arc? wat voor bijzonder grote nieuwe gebeurtenis is er in w13 aan de gang?

DeletedUser17153

Guest
Bas, wat een wijze woorden heb je 's nachts zeg!
Ben trots op je :p

DeletedUser

Guest
trots op bas ??? ik denk dat jipsel beetje in de war begint te raken:D:D:D

Bovenaan