Raad je mede forumgenoten series aan topic

DeletedUser

Guest
Zo lieve schatjes van me. Nu ook deze grote bink plots te veel vrije tijd heeft, is hij begonnen met series-kijken. Je weet wel, series.

Momenteel heb ik het eerste seizoen van HIMYM er op 2 dagen doorgejaagd, en het staat me wel aan. Ik ben eens benieuwd waarnaar jullie kijken EN, nog veel belangrijker, welke series jullie mij (en bij uitbreiding ook de rest van het forum) aanraden.

En om af te sluiten, nog even dit.

“Jesus waited three days to come back to life. It was perfect! If he had only waited one day, a lot of people wouldn't have even heard he died. They'd be all, "Hey Jesus, what up?" and Jesus would probably be like, "What up? I died yesterday!" and they'd be all, "Uh, you look pretty alive to me, dude..." and then Jesus would have to explain how he was resurrected, and how it was a miracle, and the dude'd be like "Uhh okay, whatever you say, bro..." And he's not gonna come back on a Saturday. Everybody's busy, doing chores, workin' the loom, trimmin' the beard, NO. He waited the perfect number of days, three. Plus it's Sunday, so everyone's in church already, and they're all in there like "Oh no, Jesus is dead", and then BAM! He bursts in the back door, runnin' up the aisle, everyone's totally psyched, and FYI, that's when he invented the high five. That's why we wait three days to call a woman, because that's how long Jesus wants us to wait.... True story.”

-BS-

Ik ben eerlijk waar benieuwd naar de stormloop aan tips. True story.
 

DeletedUser

Guest
Re: Series.

Sons of anarchy... 3 seizoenen die je kan downloaden ^^
 

DeletedUser

Guest
Re: Series.

Waarover gaat dat? Je mag wat meer info geven, ik ga geen shitload aan gigabytes downloaden als het concept me niet aanstaat.
 

DeletedUser1435

Guest
Re: Series.

je kent spartacus blood and sand & Gods of the arena toch wel .

..
 

DeletedUser

Guest
Re: Series.

je kent spartacus blood and sand & Gods of the arena toch wel .

..
Je was me te snel af, ik had het vooral tegen lammert. En ik heb de naam al gehoord, maar waarover het precies gaat weet ik niet.
 

DeletedUser

Guest
Re: Series.

Normaal lukt het me ook zonder te quoten. Maar zou jij ook even mijn vraag willen beantwoorden alvorens dit topique omgevormd wordt tot een poel van verderf?
 

DeletedUser

Guest
Re: Series.

ik wacht op spartacus seizoentje 3

Me too. Ik heb seizoen 1 & 2 op 4 dagen of zo uit gekeken. :p Hopelijk duurt het niet te lang eer seizoen 3 uitgebracht wordt, ik ben echt benieuwd.

24 is uiteraard ook een aanrader. Lie To Me vind ik persoonlijk (af en toe) ook nog vermakelijk. Er zullen er vast nog wel zijn, maar het alcoholgehalte in m'n bloed maakt het me moeilijk. :D

Je was me te snel af, ik had het vooral tegen lammert. En ik heb de naam al gehoord, maar waarover het precies gaat weet ik niet.

http://www.imdb.com/title/tt1442449/

Alstu. Jammer genoeg staat er wel niet veel uitleg bij.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Re: Series.

Er zijn twee series waar ik alle afleveringen van heb gezien. House, gewoon een geniale serie die je vast wel kent, echt een must-see, draait om dr House, een scherpzinnige/eigenzinnige/humoristische/intelligente dokter die ongelooflijk geniaal gespeeld wordt. Hetzelfde met de serie Community, eenzelfde soort hoofdpersoon maar in een hele andere setting.

Community
House

En dan natuurlijk Scrubs niet te vergeten, minstens net zo geniaal:
Scrubs
 

DeletedUser

Guest
Re: Series.

House vind ik persoonlijk niks aan, maar de acteur (ken z'n naam niet) is wel goed.
 

DeletedUser58173

Guest
Re: Series.

- House
- Expeditie Robinson
- Wie is de mol?
- Hollands NeXT Topmodel
- Pokémon :p
- Avatar
- Spartacus

Mnog wel meer naar daar kan ik even niet op komen.
 
Reactiescore
770
Re: Series.

A touch of Frost
 

DeletedUser

Guest
Re: Series.

Ik kan je Two and a half men erg aanraden, gewoon met seizoen 1 beginnen en dan ben je heel lang zoet :)
 

DeletedUser48035

Guest
Re: Series.

- House
- Expeditie Robinson
- Wie is de mol?
- Hollands NeXT Topmodel
- Pokémon :p
- Avatar
- Spartacus

Mnog wel meer naar daar kan ik even niet op komen.

please niet die met zijn oranje vestje? :eek::D
bij mij;

-House,
-NCIS,
-Hawaii Five-0,
-...
 

DeletedUser58173

Guest
Re: Series.

please niet die met zijn oranje vestje? :eek::D
bij mij;

-House,
-NCIS,
-Hawaii Five-0,
-...

Ja aang ja/.
Niet dat het spannend is ofzo. Maar wel geniaal en eens origineel.

Hawaii Five-O
Heb ik ook gekeken ook wel leuk ja
 
Bovenaan