Raad je mede forumgenoten series aan topic

DeletedUser1435

Guest
Re: Series.

ik zal hem dan maar uitleggen voor de belgen en nep-nederlanders onder ons.

Als je in belgie woont, is het allemaal buitenlands nieuws. haha hahaha
 

DeletedUser

Guest
Re: Series.

ik zal hem dan maar uitleggen voor de belgen en nep-nederlanders onder ons.

Als je in belgie woont, is het allemaal buitenlands nieuws. haha hahaha
De grap was duidelijk. Alleen niet grappig. Duidelijk?
 

DeletedUser

Guest
Re: Series.

je snapte hem gewoon niet :)

dat geeft niet, maar ga dan achteraf niet beweren dat je hem wel snapte.
dat is triest :eek:
Nee heur. Alleen jij slaat hier een dieptriest figuur. Ik denk dat jij op het moment gekomen bent dat je beter ook eens even zou weggaan. Verandering van lucht, je weet wel. Want je trucje doet het niet meer. Bij mij niet meer althans. Je komt gewoon over als een irritante lutser.
 

DeletedUser1435

Guest
Re: Series.

Nee heur. Alleen jij slaat hier een dieptriest figuur. Ik denk dat jij op het moment gekomen bent dat je beter ook eens even zou weggaan. Verandering van lucht, je weet wel. Want je trucje doet het niet meer. Bij mij niet meer althans. Je komt gewoon over als een irritante lutser.

jij als een gefrustreerd manneke die het niet kan hebben mijn simpele grap niet te bevatten:eek:
 

DeletedUser17653

Guest
Re: Series.

The Big Bang Theory

overigens is dat allemaal tijdverspilling.
 

DeletedUser17653

Guest
Re: Series.

Dan moet jij dringend wat meer series bekijken :eek:

Als er nu één buitenlandse serie is, die ik de moeite vind om het te bekijken, dan is het die wel.
Wordt geprogrammeerd op een mooi tijdstip, en als ik het mis, neem ik het op (ik neem het trouwens standaard op).

Niet alleen zijn het geweldige acteurs, ook moet je gewoon elke aflevering lachen. Ik ben trouwens enkel fan van komische series.
Misschien is het niet aan iedereen besteed, maar 3/4 afleveringen zijn top gewoon.

Verder bekijk ik enkel Witse (die nu eventjes van het scherm is).
 

DeletedUser40402

Guest
Re: Series.

Als er nu één buitenlandse serie is, die ik de moeite vind om het te bekijken, dan is het die wel.
Wordt geprogrammeerd op een mooi tijdstip, en als ik het mis, neem ik het op (ik neem het trouwens standaard op).

Niet alleen zijn het geweldige acteurs, ook moet je gewoon elke aflevering lachen. Ik ben trouwens enkel fan van komische series.
Misschien is het niet aan iedereen besteed, maar 3/4 afleveringen zijn top gewoon.

Verder bekijk ik enkel Witse (die nu eventjes van het scherm is).

Volgens dat ik gelezen heb zit jij pas aan seizoen 2 fzo? Ja, daar viel het nog mee. 3e en 4e seizoen zitten er echt slechte afleveringen in.
 
Bovenaan