Raad je mede forumgenoten series aan topic

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Zeker kijken!
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.780
Sowieso! Al vond ik de serie na een seizoen of 4-5 een beetje té worden. Te veel doden en plot twists enzo.

Agree. Maar zeker de eerste twee seizoens waren echt goud. :) Na seizoen 3 is het nog leuk, maar de drama moet allemaal te heftig zijn. Maar absoluut een serie die de moeite waard is!
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Twee briljante series op Netflix.

Ik ben net klaar met Marco Polo en ben nu bezig met Narcos.

Narcos seizoen 2 net af hij was weer mooi!
 

DeletedUser76518

Guest
Heb een paar dagen geleden net de reclame van Narcos seizoen 2 gezien, ik heb nog veel werk aangezien ik Sons of Anarchy, Arrow en Narcos dan nog moet verder kijken haha lol
 
Reactiescore
1.075
arrow gaat na seizoen 3 wel zwaar bergaf, zeker laatste seizoen was flopper de flop.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.780
Van een serie waarvan ik hoorde dat je sowieso de eerste 10 aflevering "eventjes doorheen moet" ga ik niet eens aan beginnen. :D
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
De eerste 4 afleveringen vond ik maar niks word het beter dus?
 

DeletedUser40402

Guest
Beetje jammer dat TWD zo naar sensatie moet zoeken door het allemaal zo in beeld te brengen. Nergens voor nodig.
 

DeletedUser72524

Guest
Beetje jammer dat TWD zo naar sensatie moet zoeken door het allemaal zo in beeld te brengen. Nergens voor nodig.

Het einde is inzicht, de zombies zijn bijna uitgestorven. Dus logisch dat ze alles veel dramatischer maken. In de spoiler voor de mensen die aflevering 1 al hebben gezien.

Glenn was toch mijn favoriet:(
 
Reactiescore
770
die TWD moet ik dus niet kijken dan

anders iemand aanrader voor mij?

ik denk nog steeds aan die serie waar nazi's en jappen de VS hebben ingenomen. Iets met in the high castle?
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.780
De eerste 4 afleveringen vond ik maar niks word het beter dus?

Nee. Als de eerste aflevering je al niet pakt wordt het niet beter. :) Het is een thema dat je wel of niet ligt.
 
Bovenaan