Raad, gefeliciteerd

Reactiescore
634
@Coruscant gelukkig val jij ook onder de categorie noobs voor velen en wordt dat beeld alleen maar bevestigd door dit soort ontwijkende posts.

Ben best benieuwd waar ik wat ontwijkt :)
Maar zal me voortaan aan de nivo van jullie aanpassen en ook lachen om een stab.

NWO. tactisch top gespeeld, vooral het OS van MAD tijdens de BG is tactisch zeer goede zet.
Owee als jullie er meer OS hadden staan, garandeert dat Raad gebroken zou zijn :)
 

DeletedUser69389

Guest
Ben best benieuwd waar ik wat ontwijkt :)
Maar zal me voortaan aan de nivo van jullie aanpassen en ook lachen om een stab.

NWO. tactisch top gespeeld, vooral het OS van MAD tijdens de BG is tactisch zeer goede zet.
Owee als jullie er meer OS hadden staan, garandeert dat Raad gebroken zou zijn :)
Door niet inhoudelijk in te gaan op bijvoorbeeld:

Dit is waarom Raad! niet serieus wordt genomen. Dat je beter bent dan de vijand (of de minst slechte stam) maakt niet uit, maar handel in elk geval met respect. Ik denk dat het niet aan spelers zoals jijzelf is om spelers als noob of als topper te definiëren, want wat stel je zelf überhaupt voor? Alleszins niet veel als je je zo dient uit te laten over je vijand.

Ik lach nooit en te nimmer om een stab. Sterker nog ik probeer stabbers uit te sluiten van tw. Maar leuk dat je in dezelfde post voor de tweede maal toont dat je post zonder kennis te hebben over waarover je spreekt. Aangezien ik niet eens 61 speel. Ik heb heel kort overwogen om mij aan te melden bij Raad! omwille van Benji, Hidde en Wouter, maar toen ik de spelerslijst zag en wie er zaten plus de manier van posten zag van posters zoals jijzelf besloot ik het niet te doen.
 
Reactiescore
634
Sterker nog ik probeer stabbers uit te sluiten van tw. Maar leuk dat je in dezelfde post voor de tweede maal toont dat je post zonder kennis te hebben over waarover je spreekt

Leren heeft geen grenzen.
Jij kan toch met jouw kennis kunnen uitleggen waarom de actie van NWO bv niet als een stab gezien hoeft te worden
 

DeletedUser79736

Guest
De enige reden van de bg switch was een poging het nog wat spannender te maken op deze wereld. In plaats van een inactieve Tijd aanvallen, was er de hoop op een leuke eindstrijd met Raad. Met een stab heeft dat vrij weinig te maken.

De os bij Mad was een vergissing aan onze kant over de voorwaarden van de opzegtermijn. Toen we daarop geattendeerd zijn, is alles weer teruggetrokken.

Bovendien maakt het allemaal weinig meer uit nu. Mad is kapot gespeeld en Raad is, wat mij betreft, de terechte winnaar van deze wereld.
 
Bovenaan