Raad, gefeliciteerd

Reactiescore
634
Tristan heeft nooit een stab naar Yavapai gepleegd - dus dat is een leugen.
Het enige wat er is gebeurd is was dat SbL en TuG samen naar Red zouden of niet - maar wij als team daarna besloten hebben toch te gaan. Hierin was Tristan niet eens de doorslaggevende factor, maar ikzelf.

Op het moment dat TuG en SBL join gesprekken met Red voerden (dat ze samen zouden joinen of beide niet), was er binnen de stam Yavapai ook een Massa planning tegen Red.
Beide accounts dus TuG en SBL wisten van deze Massa planning af, notabene was Yavapai door Justin opgericht om tegen Red te strijden.

Dat jullie beide tijdens een massa planning, join gesprekken voerden met Red is sws niet netjes.
Dat TuG de onderlinge afspraak met SBL verbreekt is niet mijn zaak (dus of samen joinen of beide niet).

Jij weet niet eens wat een stab is.

Vervolgens kwam er een aanval van SbL op onze MB gedurende de NAP, waardoor de NAP tussen SbL en MBs ook verviel.
Hierop heeft onze MB een MB van SbL aangevallen - en ging jij beweren dat het een breuk was van de NAP tussen TuG en Coruscant omdat jullie edels eerder zouden aankomen - wat nota bene nergens op slaat. Het enige wat hier fout is gegaan is de manier van communicatie van Tristan naar jullie toe.

TuG joinde Red en had met Yavapai een NAP afgesproken.
Wij hadden de MB van SBL eerder ge-edeld en jullie edels kwam later aan.

Dat SBL zich genaaid voelde door TuG is toch logisch ?
Dit mag geen aanleiding voor TuG zijn, om de gehele NAP met Yavapai op te zeggen.

Dat Tristan vervolgens bij beide stammen heeft gespeeld is wel waar - en hiervoor is hij ook per direct van het account en uit de stam verwijderd, zoals het hoort.

TuG had de hele massa planning gelezen, jullie zaten toen nog in de stam Yavapai en voerden tegelijk join gesprekken met Red (de stam waar de massa planning tegen was opgezet)
Dus wij moeten ervan uitgaan dat Tristan niet de massa planning van Yavapai had gelekt ?
Nu Tristan een Co van TuG was, is de verantwoording voor zijn handelen ook voor TuG.
 

DeletedUser78825

Guest
Op het moment dat TuG en SBL join gesprekken met Red voerden (dat ze samen zouden joinen of beide niet), was er binnen de stam Yavapai ook een Massa planning tegen Red.
Beide accounts dus TuG en SBL wisten van deze Massa planning af, notabene was Yavapai door Justin opgericht om tegen Red te strijden.

Dat jullie beide tijdens een massa planning, join gesprekken voerden met Red is sws niet netjes.
Dat TuG de onderlinge afspraak met SBL verbreekt is niet mijn zaak (dus of samen joinen of beide niet).

Er is nooit een volledig uitgewerkte massa geweest. Als er zelfs iets in de buurt van een massaplanning was, was het een discussie.

TuG joinde Red en had met Yavapai een NAP afgesproken.
Wij hadden de MB van SBL eerder ge-edeld en jullie edels kwam later aan.

Dat SBL zich genaaid voelde door TuG is toch logisch ?
Dit mag geen aanleiding voor TuG zijn, om de gehele NAP met Yavapai op te zeggen.

1. Coruscant was een andere NAP dan met Yavapai.
2. Het zonder voorkennis edelen van een dorp waar jullie edels eerder op aankomen is geen stab. Er was geen voorkennis, er was niet de intentie van jullie te edelen.
3. De speler was een MB van SbL - en er zijn geen aanvallen gedurende de NAP op andere spelers van Yavapai verstuurd.

TuG had de hele massa planning gelezen, jullie zaten toen nog in de stam Yavapai en voerden tegelijk join gesprekken met Red (de stam waar de massa planning tegen was opgezet)
Dus wij moeten ervan uitgaan dat Tristan niet de massa planning van Yavapai had gelekt ?
Nu Tristan een Co van TuG was, is de verantwoording voor zijn handelen ook voor TuG.

Wat je nu doet is vals insinueren om je gelijk proberen te halen - wat je duidelijk niet hebt in deze situatie.
Dan kun je ook zeggen dat spelers van SbL dat hadden gedaan - aangezien je dan gewoon gaat proberen te zeggen wat jou uitkomt.
Plus, het is niet dat Tristan veel logde in die tijd, wat trouwens een algemeen feit is geweest gedurende vrijwel de hele periode tot aan zijn kick wat mensen binnen Red ook gewoon kunnen bevestigen.

Heb je zelfs bewijs dat er iets "gelekt" zou zijn?
 
Reactiescore
634
Er is nooit een volledig uitgewerkte massa geweest. Als er zelfs iets in de buurt van een massaplanning was, was het een discussie.

Je kan het benoemen hoe je het wilt Patrick.
Als je deelneemt aan een massa planning/discussie, ga je niet tegelijk Join gesprekken voeren met de stam waar de massa planning/discussie tegen wordt gevoerd.

Op zijn minst trek je je uit een van die 2 terug.

Heb je zelfs bewijs dat er iets "gelekt" zou zijn?

Tegenwoordig wordt er zelfs binnen de bewijzen gezocht of er ergens een puntje verkeerd staan, zodat bewijs teniet gedaan kan worden.

Jij ontkent niet dat TuG van de Massa planning/discussie af weet wat binnen Yavapai wordt gevoerd.
Terwijl deze planning/discussie gaande is, voeren jullie gesprekken met Red, zonder dat Javapai dit weet.

TuG maakt onderling afspraak met SBL om samen Red te joinen of beide niet, dit ontken je ook niet

Waar moet ik bewijs van leveren, dat TuG screens op Red forum geplaatst zou hebben, of van de Red Skype chat ?
 

DeletedUser20001

Guest
Pfff dan feliciteer je Raad met de wereldwinst gaan ze zich als kleine kinderen hier gedragen. Man man man.
 

DeletedUser77704

Guest
Typisch Justin,

Eerst ontkennen, dan weer erkennen, achteraf ontkennen.
Justin jij bent een Noob en zal tot de Noob klasse behoren !

Ga nu niet op AF je voorbeeldig proberen te gedragen, zodat mensen gaan denken dat je een FAIR speler bent.

Als leider zou jij je inzetten voor de CF en Kata afspraken.
Onder jouw leiding als leider van Lick, zijn er meerder CF gelegd via BB dorpen.
Jij gaf aan deze op te lossen, maar achteraf kregen wij te horen dat je zogenaamd ermee was gestopt.
Laatst legt zelfs jouw eigen account een CF via BB ;)

Buiten de andere gebeurtenissen waar jij je telkens onderuit probeerde te lullen en aangaf dat je een fair speler bent.
Komen wij er telkens achter dat jij gewoon een NOOB bent.



Een beetje FAIR speler zou niet een BG gaan benaderen om samen verder te gaan.
Als je dit al doet, zorg er dan voor dat eerst de ene BG wordt opgezegd.

Gaius Julius Caesar,

Jij bent ook een Noob en tevens een stabber.
Jij laat je verleiden door Mad en gaat met hun de BG aan, zonder de BG met Raad op te zeggen.

Er wordt beloofd dat er geen OS verstuurd zal worden, maar de stats tonen hele andere dingen !

34 Gaius Julius Caesar
116553_thumb
.NWO 33.569 gisteren
6 1nsomnia
116553_thumb
.NWO 152.266 gisteren


Kan zo noh tich voorbeelden kunnen aantonen, maar jullie Noobs zijn het gewoon niet waard.
Zelfs met jullie achterbakse speelstijl, kunnen jullie niks uithalen !


Jammer voor jouw ben ik ook daadwerkelijk een periode gestopt op 61. Leiding was overgedragen en heb me altijd hard gemaakt voor afspraken. Maar was zwemmen toentertijd tegen de stroming binnen Lick. Toen heb ik gezegd met dat als grote aanleiding te stoppen.


Na periode stoppen zag ik het extreem falen van Lick. Voor de 4 eerder genoemde accounts kwam ik terug. Ik probeer gelijk weer gesprek met magic te openen om afspraken te maken en die worden afgebroken. Raad wilt niet meer praten. Okay, maakt mij dan niet uit.

Ga dan nu niet schijnheilig lopen doen, Wouter en Hidde weten hoe eerdere afspraken/gesprekken gingen en dat ik me daarvoor heb ingezet. 60 mag je dan voor de 20e keer aan halen zonder meerwaarde want je weet wat ik er van vind (fout SbL). Mad leden weten hoe extreem veel ik heb lopen doen ondanks tegenslag op tegenslag. Ben gewoon doorgegaan. Om dan nu gestabt te worden daarna geeft mij conclusie dat ik nooit op 61 had moeten terugkomen en de harde kern signaal dat geen zin meer heeft. Hebben zelf verpest namelijk.


Succes met het lekker vegen van de wereld.

Ps. spammen van clears en extreem veel fakes zijn ook niet bepaald aanvalsskills ;)
 

DeletedUser78605

Guest
Felicitaties aan Raad, keurig gespeeld, niets op aan te merken.

Mad bedankt voor de OS toen LOR aanvallen kreeg, top!
Mad bedankt voor de VV's toen LOR aanvallen kreeg, top!

Sorry Raad dat wij van LOR ook niets konden waar maken, jullie pakte ons op een goed moment ;)
 

DeletedUser69389

Guest
Misschien moet je met VPN's gaan loggen bij Raad om weer kans te maken? Net zoals je op 43 deed en op vele andere werelden ook pogingen voor ondernam.
 

DeletedUser79565

Guest
Typisch Justin,

Eerst ontkennen, dan weer erkennen, achteraf ontkennen.
Justin jij bent een Noob en zal tot de Noob klasse behoren !

Ga nu niet op AF je voorbeeldig proberen te gedragen, zodat mensen gaan denken dat je een FAIR speler bent.

Als leider zou jij je inzetten voor de CF en Kata afspraken.
Onder jouw leiding als leider van Lick, zijn er meerder CF gelegd via BB dorpen.
Jij gaf aan deze op te lossen, maar achteraf kregen wij te horen dat je zogenaamd ermee was gestopt.
Laatst legt zelfs jouw eigen account een CF via BB ;)

Buiten de andere gebeurtenissen waar jij je telkens onderuit probeerde te lullen en aangaf dat je een fair speler bent.
Komen wij er telkens achter dat jij gewoon een NOOB bent.



Een beetje FAIR speler zou niet een BG gaan benaderen om samen verder te gaan.
Als je dit al doet, zorg er dan voor dat eerst de ene BG wordt opgezegd.

Gaius Julius Caesar,

Jij bent ook een Noob en tevens een stabber.
Jij laat je verleiden door Mad en gaat met hun de BG aan, zonder de BG met Raad op te zeggen.

Er wordt beloofd dat er geen OS verstuurd zal worden, maar de stats tonen hele andere dingen !

34 Gaius Julius Caesar
116553_thumb
.NWO 33.569 gisteren
6 1nsomnia
116553_thumb
.NWO 152.266 gisteren


Kan zo noh tich voorbeelden kunnen aantonen, maar jullie Noobs zijn het gewoon niet waard.
Zelfs met jullie achterbakse speelstijl, kunnen jullie niks uithalen !

Ik neem de verantwoordelijkheid op mij van het vergeten op te zeggen van de BG. Tot daar is je bericht correct. De hoge OS score van 1nsomnia is door een spijtige miscommunicatie. Hierdoor heeft hij zijn deff niet teruggetrokken zoals gevraagd. Wat betreft mijn score en andere, dat liep in de nacht en in examenperiode ga ik niet speciaal opstaan om 5u om 1 gestacked dorp terug te roepen. Als je een beetje kan rekenen besef je ook wel dat het niet veel kan zijn wat er stond bij Lor, gezien de omvang van de massa. Je had het wel gemerkt als we ECHT er deff hadden willen zetten. Pas dus wat op met wat je zegt over 'stab' als je niet weet wat er gaande is maar op het AF toch nog iets wilt zeggen. ;)
 

DeletedUser77128

Guest
Ik neem de verantwoordelijkheid op mij van het vergeten op te zeggen van de BG. Tot daar is je bericht correct. De hoge OS score van 1nsomnia is door een spijtige miscommunicatie. Hierdoor heeft hij zijn deff niet teruggetrokken zoals gevraagd. Wat betreft mijn score en andere, dat liep in de nacht en in examenperiode ga ik niet speciaal opstaan om 5u om 1 gestacked dorp terug te roepen. Als je een beetje kan rekenen besef je ook wel dat het niet veel kan zijn wat er stond bij Lor, gezien de omvang van de massa. Je had het wel gemerkt als we ECHT er deff hadden willen zetten. Pas dus wat op met wat je zegt over 'stab' als je niet weet wat er gaande is maar op het AF toch nog iets wilt zeggen. ;)

Uhu, geef de examens en nachters de schuld maar..
 

DeletedUser69389

Guest
Typisch Justin,

Eerst ontkennen, dan weer erkennen, achteraf ontkennen.
Justin jij bent een Noob en zal tot de Noob klasse behoren !

Ga nu niet op AF je voorbeeldig proberen te gedragen, zodat mensen gaan denken dat je een FAIR speler bent.

Als leider zou jij je inzetten voor de CF en Kata afspraken.
Onder jouw leiding als leider van Lick, zijn er meerder CF gelegd via BB dorpen.
Jij gaf aan deze op te lossen, maar achteraf kregen wij te horen dat je zogenaamd ermee was gestopt.
Laatst legt zelfs jouw eigen account een CF via BB ;)

Buiten de andere gebeurtenissen waar jij je telkens onderuit probeerde te lullen en aangaf dat je een fair speler bent.
Komen wij er telkens achter dat jij gewoon een NOOB bent.



Een beetje FAIR speler zou niet een BG gaan benaderen om samen verder te gaan.
Als je dit al doet, zorg er dan voor dat eerst de ene BG wordt opgezegd.

Gaius Julius Caesar,

Jij bent ook een Noob en tevens een stabber.
Jij laat je verleiden door Mad en gaat met hun de BG aan, zonder de BG met Raad op te zeggen.

Er wordt beloofd dat er geen OS verstuurd zal worden, maar de stats tonen hele andere dingen !

34 Gaius Julius Caesar
116553_thumb
.NWO 33.569 gisteren
6 1nsomnia
116553_thumb
.NWO 152.266 gisteren


Kan zo noh tich voorbeelden kunnen aantonen, maar jullie Noobs zijn het gewoon niet waard.
Zelfs met jullie achterbakse speelstijl, kunnen jullie niks uithalen !
Dit is waarom Raad! niet serieus wordt genomen. Dat je beter bent dan de vijand (of de minst slechte stam) maakt niet uit, maar handel in elk geval met respect. Ik denk dat het niet aan spelers zoals jijzelf is om spelers als noob of als topper te definiëren, want wat stel je zelf überhaupt voor? Alleszins niet veel als je je zo dient uit te laten over je vijand.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser73162

Guest
Sommige kunnen daar niet tegen idd ^^

Het is heel simpel, waarom zouden we niet een grote hoeveelheid clears en fakes gooien, dit heeft immers altijd gewerkt bij vorige massa's, en de kans dat het nu zou werken was ook groot.

Ik ga verder niet in op andere onzin discussies over stabs en dergelijke, ik vind dat deze wereld redelijk netjes is gespeeld, dus waarom zouden we dat nu verpesten.
 

DeletedUser77704

Guest
Het is heel simpel, waarom zouden we niet een grote hoeveelheid clears en fakes gooien, dit heeft immers altijd gewerkt bij vorige massa's, en de kans dat het nu zou werken was ook groot.

Ik ga verder niet in op andere onzin discussies over stabs en dergelijke, ik vind dat deze wereld redelijk netjes is gespeeld, dus waarom zouden we dat nu verpesten.

Mee eens, is nou nog beetje fucken van resterende stammen en uitspelen voor Raad
 
Reactiescore
166
In tegenstelling tot andere reacties, bedankt voor de felicitaties! Over is het nog niet, maar jullie bedankt voor de fun / drama het heeft voor mij geresulteerd in nog een leuke laatste wereld Thankyouu for that!:engel:
 

DeletedUser73657

Guest
Clears en fakes spammen in nu gewoon de beste tactiek tegen inactieve accounts.

Overigens hebben wij ook aanvallen opgezet die wel iets meer voorstelden dan clears en fakes spamen , kijk naar psy bijvoorbeeld. Daar is niet zomaar hier en daar wat gestrooid met clears & fakes , daar zat effectief een plan achter wat overigens goed gewerkt heeft :)
 
Reactiescore
634
Ik neem de verantwoordelijkheid op mij van het vergeten op te zeggen van de BG. Tot daar is je bericht correct

NWO had een BG met RAAD, zelfde periode gaan jullie een samenwerking aan met MAD, dit is gewoon een stab, omdat de BG met RAAD niet wordt opgezegd
Als je jezelf nu probeert te verschuilen onder het vergeten dat er een BG was is zeer goedkoop

Wat betreft mijn score en andere, dat liep in de nacht en in examenperiode ga ik niet speciaal opstaan om 5u om 1 gestacked dorp terug te roepen

Al zou het 1 speer zijn geweest, als je beloofd om het terug te roepen dan doe je dat.
Los daarvan, er staat toch OS bij MAD, dus is het een STAB

Dit is waarom Raad! niet serieus wordt genomen. Dat je beter bent dan de vijand (of de minst slechte stam) maakt niet uit, maar handel in elk geval met respect. Ik denk dat het niet aan spelers zoals jijzelf is om spelers als noob of als topper te definiëren, want wat stel je zelf überhaupt voor? Alleszins niet veel als je je zo dient uit te laten over je vijand.

Als speler stel ik mijzelf absoluut niet boven een andere.
Er wordt ook enkel gereageerd op hetgeen wat onder vuil spel of stab zou vallen.

Doordat de focus wordt verdraaid, gaan Noobs zelfs denken dat hun actie tactisch zeer goede zet is.

Je had het wel gemerkt als we ECHT er deff hadden willen zetten. Pas dus wat op met wat je zegt over 'stab' als je niet weet wat er gaande is maar op het AF toch nog iets wilt zeggen.

Juist dit bedoel ik dus, je probeert een stab onder misverstand en later vergeten te proberen te verschuilen.
Hetgeen wat NWO heeft gedaan is gewoon een STAB

Jammer voor jouw ben ik ook daadwerkelijk een periode gestopt op 61. Leiding was overgedragen en heb me altijd hard gemaakt voor afspraken. Maar was zwemmen toentertijd tegen de stroming binnen Lick. Toen heb ik gezegd met dat als grote aanleiding te stoppen.

Klopt, je gaf na een lange discussie aan dat CF via BB dorpen niet netjes was.
Dat je het niet kon afronden, doordat er enkele binnen niet mee ging werken kan ik ook wel begrijpen.
Maar later legt SBL toch een CF via BB ?
Waarom ga je er dan vanuit dat Raad nu met SBL om de tafel zou willen zitten en ervan uitgaan dat je deze keer niet zou gaan leaven ?

60 mag je dan voor de 20e keer aan halen zonder meerwaarde want je weet wat ik er van vind (fout SbL). Mad leden weten hoe extreem veel ik heb lopen doen ondanks tegenslag op tegenslag. Ben gewoon doorgegaan. Om dan nu gestabt te worden daarna geeft mij conclusie dat ik nooit op 61 had moeten terugkomen en de harde kern signaal dat geen zin meer heeft. Hebben zelf verpest namelijk.

W60 begon ik niet over. Ene kwam zich met mijn bericht bemoeien.
Als je goed leest neem ik in mijn bericht deels voor SBL op, over hetgeen wat zich in W60 had afgespeeld.

Om dan nu gestabt te worden daarna geeft mij conclusie dat ik nooit op 61 had moeten terugkomen en de harde kern signaal dat geen zin meer heeft. Hebben zelf verpest namelijk

Een stabber die jankt omdat hij wordt gestabt :)


Felicitaties aan Raad, keurig gespeeld, niets op aan te merken.

Dank u
 

DeletedUser69389

Guest
@Coruscant gelukkig val jij ook onder de categorie noobs voor velen en wordt dat beeld alleen maar bevestigd door dit soort ontwijkende posts.
 
Bovenaan