Raad de Euro

DeletedUser73904

Guest
Ik speel geen Casual, maar kwam dit te weten via mijn broertje die er wel speelt.

Ik moet zeggen: Echt briljant gemaakt, mn complimenten :p
 
Reactiescore
60
Ik speel geen Casual, maar kwam dit te weten via mijn broertje die er wel speelt.

Ik moet zeggen: Echt briljant gemaakt, mn complimenten :p

Niet teveel eer aan tim geven :eek:
 

DeletedUser71121

Guest
Tim wat voor noob ben jij :mad: Even 1 miljoen punten boven zijn punten gokken...
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Uitslag aflevering 9

4e1efdcb09f0457ba23db14ad2b003cd.png


Dit is de waarde van de euro op het einde van deze dag. De beste beursinschatter bleek Theonl2 te zijn. Wij wensen hem alvast een welgemeende proficiat en zullen beoordelen of hij vandaag een even sterke beurskenner blijkt te zijn. Vanaf 10u kunt u weer geldige stemmen insturen. Het prijzengeld dat vast hangt aan deze overwinning zal u bezorgd worden, mogelijk extra donaties bij deze aflevering moet u zelf bespreken met degenen die duidelijk maakten te willen doneren. Nogmaals proficiat Theo en veel succes aan de deelnemers van aflevering 10.

 
Laatst bewerkt:

DeletedUser66220

Guest
Hoi ik ben nu aan het bellen met mijn beursadviseurs, morgen komt een uitgebreide analyse.
Mvg
Ik en mijn beursadvisuers ( o.a. Laurens, Tim, Julia )
 
Reactiescore
60
jij bent gwn jaloers op mijn genialiteit en het feit datje nooit wint :D

Uitslag aflevering 9

4e1efdcb09f0457ba23db14ad2b003cd.png


Dit is de waarde van de euro op het einde van deze dag. De beste beursinschatter bleek Theon12 te zijn. Wij wensen hem alvast een welgemeende proficiat en zullen beoordelen of hij vandaag een even sterke beurskenner blijkt te zijn. Vanaf 10u kunt u weer geldige stemmen insturen. Het prijzengeld dat vast hangt aan deze overwinning zal u bezorgd worden, mogelijk extra donaties bij deze aflevering moet u zelf bespreken met degenen die duidelijk maakten te willen doneren. Nogmaals proficiat Theo en veel succes aan de deelnemers van aflevering 10.


Wat zei je Tim? :cool:

PS, je hebt mn naam verkeerd geschreven :p
 
Bovenaan