Raad de Euro

DeletedUser17667

Guest
En wie is de winnaar?

euro MaRhaM 9.384.732 987 9508

Ik krijg de indruk dat al de gokkers style! hoger ingeschat hadden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser17667

Guest
En wie is de winnaar?

euro MaRhaM 9.384.732 987 9508

Ik krijg de indruk dat al de gokkers style! hoger ingeschat hadden.


Ik heb eens de lijst met gokkers bekeken, het zijn zoals te verwachten enkel de leden van style! die hun eigen hoger inschatten dan ze in werkelijkheid zijn.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Uitslag aflevering 1

26db5ea86ccd9af71ebbad70c28db34d.png


Dit is de waarde van de euro op het einde van deze dag. De beste beursinschatter bleek Fancy te zijn. Wij wensen hem alvast een welgemeende proficiat en zullen beoordelen of hij vandaag een even sterke beurskenner blijkt te zijn. Vanaf 10u kunt u weer geldige stemmen insturen. Het prijzengeld dat vast hangt aan deze overwinning zal u bezorgd worden, mogelijk extra donaties bij deze aflevering moet u zelf bespreken met degenen die duidelijk maakten te willen doneren. Nogmaals proficiat Ramon, en veel succes aan de deelnemers van aflevering 2

 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
7925fdd44a.png


Ik ben toch wel al dik 100 clears van de 600 kwijt na 3 waves ja :s

fe0d4d70b827273c1d4fb740061c6bf9.png


help mijn strijdjkrachten zijn uitgeput :D


Ik heb eens de lijst met gokkers bekeken, het zijn zoals te verwachten enkel de leden van style! die hun eigen hoger inschatten dan ze in werkelijkheid zijn.

deel de link op je stammenforum, dan hebben we een verspreider publiek gokkers ;)
Style stemt vooral omdat style al maanden alleen opt AF zit :p
 

DeletedUser

Guest
Ik heb eens de lijst met gokkers bekeken, het zijn zoals te verwachten enkel de leden van style! die hun eigen hoger inschatten dan ze in werkelijkheid zijn.

Moet jij niet deffen ipv op het af zitten?
 

DeletedUser71121

Guest
Euro deffen :D:D:D Die moet gewoon 1 keer per dag de rapportjes van zijn gestackte dorpen op het forum zetten ;)

Heeft je stam al eens rapportjes gezien van al die dorpen met boerderij level 1?
 

DeletedUser17667

Guest
Euro deffen :D:D:D Die moet gewoon 1 keer per dag de rapportjes van zijn gestackte dorpen op het forum zetten ;)

Heeft je stam al eens rapportjes gezien van al die dorpen met boerderij level 1?

Zo zijn er geen, eer de aanvallende troepen terug thuis zijn is het dorp terug uitgebouwd.

Da's nu juist het triestige met al die scripts, als je inno sponserd doen zij alles voor u.
 

DeletedUser66220

Guest
Zo zijn er geen, eer de aanvallende troepen terug thuis zijn is het dorp terug uitgebouwd.

Da's nu juist het triestige met al die scripts, als je inno sponserd doen zij alles voor u.

Euro, ik snap niet dat je opeens weer op het AF komt. Maar je moet toegeven dat minimaal 60% van je account overhoop ligt. Het is dat je dorpjes bij edelde gisteren en dat ..Rainbow.. zwaar teleurstelde, ik dacht dat ie volop ging edelen, hij pakte maar 5 dorpjes. Zelf had ik nog 200 clears op je lopen die dag, dus het was redelijk dat ik verwacht had dat je nog 200k ging dalen ;)
 

DeletedUser68201

Guest
Wel gedurfd dat u van al uw Hammer vriendjes zich laat horen. respect :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Da 's op uitnodiging van Tim.



Je moet niet ven iedereen alles geloven wat ze op een forum schrijven. Je weet toch wel dat het altijd een ander zijn fout is.

In style doen we wat we beloven hoor;)
zit alleen beetje vertraging op das alles ;)


En natuurlijk nodig ik j uit voor je eigen toppic :D
 

DeletedUser66999

Guest
heb de beurs al maar vast opengezet, voorspelling komt nog wel :)
 

DeletedUser66999

Guest
tuurlijk ;)
ben eerst nog even mijn formule om zijn waarde vannacht te berekenen aan het aanscherpen.
rekening houdend met alle onbekenden kom ik momenteel rond de 9M uit ;)
maar ik denk dat ik de ridderitems er ook maar moet bij betrekken, :ram:item doet toch weer wat aan de punten dus zal die nog even verrekenen en dan hoor je het strakjes wel ;)
 
Bovenaan