Raad de Euro

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
d6108f92ab88c611e71f189e626ed46e.png


Welkom bij een nieuwe spelshow, hier live vanuit casual 1 met uw presentator Tim010, ja dat ben ik. Samen met jullie beste kijkers gaan we hier komende week een gezellige showweek van maken, ik ben er vrij gerust in dat jullie een aangenaam en interactief publiek zullen wezen. Nu ik jullie aandacht heb zal ik het spel en regels uit doeken doen.

Doel van het spel:

Winnen, eindelijk eens een spel waar winnen belangrijker is dan deelnemen, het gaat namelijk ook over een mooi bedrag als beloning bij winst.

Hoe kan u deelnemen:

U belt of sms't me, als alternatief mag je natuurlijk ook hieronder reageren, als alternatief mag u uw spelersnaam ook opgeven, dan gaat de overschrijving via die weg, verder vermeld u ook wat u denkt dat de euro vandaag zal waard zijn. De waarde van de euro kan u natuurlijk live volgen via de beurs.. de waarde wordt tot op de eenheid nauwkeurig meegedeeld (vb: 9M zal niet worden goedgekeurd, 9.000.000 wel).

* Bijkomende regel: Inzendingen worden enkel geldig verklaard tussen 10u 's ochtends en 18u 's avonds. Erbuiten mag u gokken voor de eer maar maakt u geen kans op de overwinning.

Hoe kan u winnen:

Wie het dichtst bij de uiteindelijke waarde zit die de euro steeds om middernacht bereikt, dan bent u winnaar van die dag. Dat betekend dat u de volle pot van 1 pp (gesponsord uit eigen zak) zal ontvangen. Voor spelers die graag valsspelen hebben we een alternatief voorzien, u mag, wordt aangemoedigd om de waarde van de euro te beïnvloeden door gebruik van rammen katapulten, zware telefoonboeken en edels.

* Het bewust manipuleren van de euro in positieve zin zal u een directe ban opleveren wat inhoud dat u niet meer mag deelnemen. Voorbeelden van zulke overtredingen zijn: dorpen verliezen aan de euro, doneren van pp voor account manager etc.

Data:

Deze spelshow zal een volledige week in beslag nemen, indien het een succes blijkt en de euro nog niet is ingestort kan het zijn dat de producers (ook ikzelf) beslissen deze spelshow te verlengen en eventueel een tweede seizoen te regelen. U kan dus dagelijks 1x uw gok uitbregen.


Prijsverdeling:

Degene die het dichtst bij de waarde zit die de euro haalt om middernacht krijgt 1 pp, is deze kandidaat een speler van MarHam of bondgenoten dan kan deze prijs verdubbeld worden tot 2 pp na inzending van een foto/screenshot waarop te zien is dat ze de euro beinvloeden volgens de toegestane regels (Zie puntje: hoe kan ik winnen). Blijkt de winnende deelnemer de euro zelf te zijn dan krijgt deze 5 pp wegens moed en heldhaftigheid om ondanks de zware beursdaling toch plezier te komen scheppen in deze spelshow.


Dat was het dan, bij deze verklaar ik, Tim010, organisator, producer en tevens sponsor dat deze spelshow geopend is. U mag dus nu uw inzendingen sturen.



PS: Aangezien de presentator van spelletjes houdt, hebben de producers hem toegestaan mee te doen, indien hij wint krijgt hij zijn 1 pp prijs van Poo. de forummod.
PS 2: bovenstaande afspraken zijn compleet legaal en zonder toestemming van enkele desbetreffende mensen gemaakt en goedgekeurd.



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wegens het ontbreken van een gereserveerde post wordt de dagelijkse ranking hier bijgehouden
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Ranglijst

Zondag 21/12/2014:

Inzendingen:
Fancy : 9.340.000
Biefstuksalami : 9.330.000
Woeps: 9.321.231
Napoleon Bonaparte : 9.320.000 *buiten tijd ingezonden dus geen kans op een prijs (lees spelregels nog eens)
Terra solaris : 9.275.621
Tim010 : 9.270.001
Theonl2 : 9.222.222
Immortal throne : 9.200.000 *buiten tijd ingezonden dus geen kans op een prijs (lees spelregels nog eens)
Dragonfriend723 : 9.173.456
Flexibility : 9.154.701
Deking: 5.000.000


 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
60
Wordt lastig aangezien ik geen directe informatie heb maar wil wel een gokje wagen: 9.222.222
 
Reactiescore
60
Tis niet moeilijk, kijk op de ranglijst van de casual naar het puntenaantal van "euro" en bedenk waar hij rond middernacht op staat :)
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Als spelorganisator mag ik natuurlijk geen antwoorden verklappen, maar ik zal u wat research linkjes geven.

De bedoeling is dus dat u de waarde van de euro raad, de euro van wie de huidige waarde + marktwaarde grafiek hier te bezichtigen zijn:

Hierzo

ook deze geeft u een live opdate : Deze

En omdat we de eerste dag van het spel zijn misschien een kleine tip:
f7e54e367bc7fe96604104fac2bcf3f3.png


En het woord: stammasa krijgt u ook cadeau.


De producers verbieden me meer te zeggen maar dat geldt niet voor vriendelijke deelnemers aan deze show, zij zullen jullie waarschijnlijk zo goed mogelijk up to date houden.
 

DeletedUser

Guest
Ik meot ff kijken hoeveel beschikbare treinen ik heb. Dan kan ik een goede schatting geven!
 

DeletedUser65921

Guest
9.173.456

Toch veruit het beste topic dat hier de afgelopen tijd gemaakt is :D
 
Bovenaan