Quiz: Een kijkje in het verleden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
2.478
7emw7o.png

Hallo spammers,

Inleiding

Competities zijn altijd goed voor dit forum geweest. Brengt onze vijandigheid naar boven, de hoster krijgt veel PP voor omkoping en het zorgt op de laatste plaats voor levendigheid op dit forum! Vandaag wil ik jullie weer een nieuw concept laten zien, namelijk de forumquiz.

Wat houdt deze forumquiz in? Er komt een quiz die vragen zal bevatten over zowel de start als iets wat gisteren gebeurd kon zijn op deze wereld. Deze vragen kunnen doodsimpel zijn, maar ook eentje waarbij je je een paar keer over je achterhoofd moet kratsen en vervolgens nog niet zal weten. Dit hebben jullie zelf in de hand, aangezien jullie de vragen zelf mogen bedenken.

De opzet van de quiz

Voor een quiz zijn er uiteraard vragen nodig. Deze vragen mogen jullie naar mij opsturen (per PM). Ieder individu mag maximaal 6 vragen insturen. Uiteindelijk selecteer ik 40/60 vragen en hier maak ik een quiz van. De vragen zullen dus gaan over gebeurtenissen op deze wereld. Ik wil aan jullie vragen om vast te gaan brainstormen over deze vragen. Ook heb ik graag dat er bij de vraag een antwoord met een bron wordt gegeven. Met een bron bedoel een screen van tw-stats een post op het AF en in sommige gevallen een PM wisseling.
Nadat de vragen zijn geselecteerd zal er een vragenlijst op het forum verschijnen en jullie hebben dan 48 uur om deze in te vullen en terug in te leveren. Het AF account die als eerst de meeste antwoorden goed heeft wint. Hier zal tevens een apart topic voor worden gemaakt.

Ik zou jullie willen vragen om mij in een privé PM vragen door te sturen. Dus niet op skype, want dit is geen 'officieel' communicatie kanaal. Discord is eventueel dus wel een optie.

Let op: Stuur de vragen naar mij toe en overleg het niet met andere spelers, anders is het quiz idee eraf.

Huisregels

- Je moet een (actief) account op de wereld hebben.
- De antwoorden op de vragen kunnen in een PM naar The Minion verstuurd worden.
- Samenwerken is niet verboden. Simpelweg omdat het niet controleerbaar is. Denk wel eraan dat de ander net zo goed fout kan zijn! Denk eraan dat als je antwoorden doorgeeft anderen ze dus ook goed kunnen hebben.
- Je kan maar één formulier inleveren per ingame account. Je kunt dus niet met meerdere spelers per account meedoen. Vermeld je ingame account dus bij de inzending.
- Als je vragen heb ingestuurd mag je gewoon deelnemen, je hebt wel het voordeel dat je al wat vragen kent.
- Bespreken van antwoorden op het Algemeen Forum is absoluut uit den boze. Vermelden of verwijzen of synoniem noemen van/naar antwoorden is uitsluiting van de quiz. Geen uitzonderingen.​

Prijzenpot

De prijzenpot bestaat uit ongeveer 1000 premium punten. Verdeelt over de top 5 van de deelnemers.

Eerste prijs: 300 premium punten
Tweede prijs: 250 premium punten
Derde prijs: 200 premium punten
vierde prijs: 150 premium punten
vijfde prijs: 100 premium punten​

Conclusie

Om deze contest te laten slagen heb ik dus ook jullie inzet nodig. Ik ben benieuwd met welke vragen jullie komen en welke ikzelf wel en niet kan beantwoorden. Aarzel niet om moeilijke vragen te mengen met makkelijke, dit maakt het juist leuker.

Jullie hebben 10 dagen de tijd om vragen te bedenken en in te sturen. Ik verwacht minimaal 60 vragen. Als het er minder zijn komt er geen forumquiz. Ik wil er minimaal 60 omdat ik verwacht dat er een aantal dubbel worden opgestuurd, waardoor ik niet alles kan gebruiken. Wees dus origineel.

De persoon die als eerste de meeste antwoorden goed heeft ingestuurd wint. Het quiz topic(dus met de vragen) wordt enkele dagen na de deadline aangemaakt.

PS. Dit is de eerste keer, dus als er babyfoutjes zijn wijs me er van op.

De deadline om vragen in te sturen staat op 12 februari 2018 om 23:59
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.630
Eerste vraag:
Wie wint de wereld?
Antwoord: Lost.
Bewijs: Ask Barry :rolleyes:
 

DeletedUser51839

Guest
Eerste vraag:
Wie wint de wereld?
Antwoord: Lost.
Bewijs: Ask Barry :rolleyes:

Antwoord: God
Bewijs: Captain verloor zijn intern cluster al door de samenwerking van GOD leden voornamelijk en Rise staat er nog altijd dankzij diezelfde GOD leden ;)
Denk dat er weinigen die intensiteit van overgave en samenwerking binnen de stam bereikt als GOD. ;):engel:
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.630
Antwoord: God
Bewijs: Captain verloor zijn intern cluster al door de samenwerking van GOD leden voornamelijk en Rise staat er nog altijd dankzij diezelfde GOD leden ;)
Denk dat er weinigen die intensiteit van overgave en samenwerking binnen de stam bereikt als GOD. ;):engel:

Waar kom jij ineens vandaan? :O
Tuurlijk is Captain dat stukje cluster verloren, is doelbewust leeggehaald ;)

Als Rise al weg zou zijn had ik dat betreurd, 1/2 waves en we hebben cf's, dus tevreden :)
 

DeletedUser51839

Guest
Waar kom jij ineens vandaan? :O
Tuurlijk is Captain dat stukje cluster verloren, is doelbewust leeggehaald ;)

Als Rise al weg zou zijn had ik dat betreurd, 1/2 waves en we hebben cf's, dus tevreden :)

Dus internen en daarna leeghalen en afgeven, dan vraag ik me af waarom ze zo snel opgeven dan.
 
Reactiescore
1.075
Waar kom jij ineens vandaan? :O
Tuurlijk is Captain dat stukje cluster verloren, is doelbewust leeggehaald ;)

Als Rise al weg zou zijn had ik dat betreurd, 1/2 waves en we hebben cf's, dus tevreden :)

er is toch echt geen enkele kans dat god deze wereld wint :p
ben benieuwd hoelang het gaat duren vooraleer dabb weg is
 
Reactiescore
91
er is toch echt geen enkele kans dat god deze wereld wint :p
ben benieuwd hoelang het gaat duren vooraleer dabb weg is

Inderdaad, geen schijn van kans. Het is ook daarom dat Lost en Real plots uit paniek een NAP aangingen en de def massaal verhuisden naar het front met GOD. De stacks van beide stammen daar zijn gewoon ridicuul, heel het achterland moet haast leegstaan. Wereld staat wel wederom helemaal stil op deze manier, lekker veel spelers die vast liggen omdat bepaalde spelers van beide stammen per see die NAP willen hebben. Gaat nog voor leuk intern conflict zorgen, zeker als er amper spelers uit Lost en Real fronten met GOD. Achjah, jullie eigen keuze. Misschien best gewoon fuseren, dan hebben jullie wel al wat meer runedorpen in handen en kunnen jullie jezelf redden van de saaiheid door de wereld te beëindigen.

En de situatie Dabb moet je misschien gewoon eens logisch bekijken. Maak eens een kaartje zou ik zeggen.
 

DeletedUser51839

Guest
Heb vandaag rapportje gezien van een stack van captain, 50k each. Nog een rapportje gezien van QQ die door een intern van Lost een troependump over de vloer kreeg.
Die intern is dat door de nap of wat?
 
Reactiescore
1.075
Inderdaad, geen schijn van kans. Het is ook daarom dat Lost en Real plots uit paniek een NAP aangingen en de def massaal verhuisden naar het front met GOD. De stacks van beide stammen daar zijn gewoon ridicuul, heel het achterland moet haast leegstaan. Wereld staat wel wederom helemaal stil op deze manier, lekker veel spelers die vast liggen omdat bepaalde spelers van beide stammen per see die NAP willen hebben. Gaat nog voor leuk intern conflict zorgen, zeker als er amper spelers uit Lost en Real fronten met GOD. Achjah, jullie eigen keuze. Misschien best gewoon fuseren, dan hebben jullie wel al wat meer runedorpen in handen en kunnen jullie jezelf redden van de saaiheid door de wereld te beëindigen.

En de situatie Dabb moet je misschien gewoon eens logisch bekijken. Maak eens een kaartje zou ik zeggen.

of we willen de noobs van god eerst weg hebben voordat we verder gaan met de oorlog, als beide stammen de prioriteit daarop leggen, en geen nut zien in een drie/vier strijd, ja dan heeft god gewoon pech, wat hadden ze verwacht dat Real en No in dit sprookje gingen meegaan?
 
Reactiescore
1.367
of we willen de noobs van god eerst weg hebben voordat we verder gaan met de oorlog, als beide stammen de prioriteit daarop leggen, en geen nut zien in een drie/vier strijd, ja dan heeft god gewoon pech, wat hadden ze verwacht dat Real en No in dit sprookje gingen meegaan?

Niet erg. Al hadden we inderdaad gehoopt dat hunt en lost wat ballen hadden.
 
Reactiescore
1.075
titties heb ik wel, zijn ook ballen toch??
 

DeletedUser77389

Guest
Niet erg. Al hadden we inderdaad gehoopt dat hunt en lost wat ballen hadden.

Of wij ballen hebben? Volgens mij ben jij niet eens meer actief mogen we je geloven op skype. Bovendien heeft Captain inderdaad verliezen geleden maar dat heeft een heleboel belangrijke redenen. Als je het toch over verliezen wilt hebben. Gaat goed met Banaan he?
 
Reactiescore
2.478
On-topic heren. Ik wil vragen krijgen (wait)
 
Reactiescore
2.478
666
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan