Quit W10 - NLS 0wner

DeletedUser52801

Guest
682660.jpg


Beste Tw-maten, Vrienden en andere Tw-spelende-wereld10-speler's

Zoals de sommige al wisten stop ik met Tw, heb een fijne tijd gehad en hoop dat het van jullie kant ook zo ervaren is!

Hoe Begon Tw voor mij?

ik was bij een maat van mij (jaap die best een aantal ook kennen) en die broer speelde tw. zag er wel grappig uit en ik ging het dus thuis ook proberen. jammer genoeg samen met mijn broertjes en dat zonder te melden aan tw...
dus dat leverde een Ban op voor w3 :p

682662.jpg


Daarna ging ik naar wereld 5 onder de naam: Thug Master, waar die zelfde maat van mij dus ook gelijktijdig ging spelen onder de naam: Zware Cavelarie
was een leuke tijd en tot de 150K punten heb ik toen veel genoten van het spel. maar ik wou meer!
een stam genood genaamt Kingjb lag naast me en wou graag een fusie doen. dat betekende nog meer punten voor mijn account waar we verder op zouden spelen. was een leuk idee maar de uitwerking ging wat slechter.
vond het daardoor minder worden en stopte op w5.

speelde tussen door nog even op W7 en kwam naast L0L King te liggen, hadden even een eigen stam en stopte daar ook rond de 100K punten volgens mij.


En Toen was W10 aan de beurt!

Na een korte pauze zonder tw ging ik maar weer eens op tw kijken en dat onder de naam: NLS 0wner dit account dus! :D
een maat van mij ging onder de naam NLS Owner (dus met een o)
alleen ik speelde actiefer en hij stopte dus met zijn account en ging er bij mij op.

al snel was duidelijk dat ik de omgeving redelijk onder de controle had. had een paar leuke vrienden in buurt liggen en we hielpen elkaar goed.
682663.jpg


dit was de reden om door te spelen tot de 1m punten, een goeie motivatie is altijd fijn :)

Ex. Tijdperk
tot de 1m had ik altijd bij mijn eigen vrienden in de stam gezeten maar ik wou meer ik wou in de top 100 komen, mijn gebied vergroten wat niet kon met al die kleinere stam genoten die inactief waren om mij heen.
dus ik wou in Ex. toen die tijd een kleine stam maar met Skills.
vanaf toen ging ik vv'en op grotere accounts en kreeg ik mededelingen zoals deze:

floris 5 vandaag om 13:48 uur
Maar wnn is de oorspronkelijke speler terug,gaat het wat makkelijker bij!
(dit was op het account Pendua4 als ik het me goed herinner)

De eerste seriuese aanvallen greek ik toen ik in Ex. zat, ze kwamen van mijn Ex-stam TDR (later -MNA-) ze waren boos op mij terwijl ik ze eigenlijk geen kwaad deed en netjes de boel daar had achtergelaten (was stam leider)

Rallyboy13 dacht dat die beter was dan mij en wou gaan edelen, dit zonder succes want hij kreeg maar 1 dorpje van mijn binnen en als gevolg gingen zeroman1 en ik op Rally.
dit is/was een van de leukste stukken uit mijn geschiedenis, denk dat het een van mijn leukste gevechten op tw ooit is geweest. en waar ik veel van heb geleerd.

Sangu tijdperk
Toen ik in Ex. zat en later naar ROWALL ging kreeg ik pas door dat Sangu niet zomaar een stam was, ik hoorde de geschiedenis hier en daar uit en het werd me al snel duidelijk dat dit een stam was die je niet zomaar zou verslaan.
al snel kwam ik erachter dat meerdere stammen met het zelfde probleem zaten en toen ontstond de Coalitie!
Een perfect team (de actiefe spelers dan) maar wel met hier en daar een paar gebreken.
Sangu had hun frond netjes staan def stond klaar en ze wisten wat time, snipe etc. was.
maar dat is/was in de meeste gevallen bij ons niet zo, wat een van onze zwakke plek was.

sangunu.gif


maar wij hadden mensen die van Kata's hielden, en ze graag naar Sangu stuurde om Sangu af te remmen en Adelshoeve en de hele mikmak weg te vegen.
Toen sangu er minder zin in had en zelf minder ging doen (z'n jaar geleden?) durfde mensen bij de Coalitie meer en gingen hier en daar ook edelen.
vroeger waren de Sangu-spelers altijd wel actief genoeg en Pakte het dorpje gewoon terug over of pakte een week later gelijk een helestam aan.
maar de tijden waren verandert en Sangu begon hier en daar verliezen te krijgen.
daarna ging sangu op Del, ik wist het al een tijdje van tevoren en was het dus geen grote verrasing.

denk dat de leukste en bijzonderste Stam Actie is geweest ooit, en zoiets zal je niet snel weer zien denk ik!

maar toen was de bb zee geboren, om te zorgen dat het een beetje netjes verdeelt zou worden had ik de planning gemaakt, die je nog altijd op de kaart nu terug kan zien :D

Lagoon/Ex.

Toen ik van Lagoon weer naar Ex. ging had ik in mijn hooft om super actief te gaan spelen, en weer samen met Zeroman1 leuke aanvallen te doen.
dit is er helaas niet van gekomen. de overstap van Lagoon en Ex. deed ik ook met z'n forum post als dit, alleen dan niet op het AF.
Omdat ik rekening moet houden met Max. tekens post ik hem na de 1e reactie :p
Is er weer eens lees voer voor w10! :p


Nu.

Wie stikt van de inactiefe spelers, tegen sangu moest je wel actief zijn of zat er wel iemand te vv'en (bij ons in Lagoon/Rowall dan) maar nu zie je de ene inactiefe naast de andere liggen. de actiefe spellers liggen ertussen en die mogen de stomme klusjes opknappen...
W10 is nu gewoon een bb wereld met veel inactiefe spelers.
denk dat er minder dan 20 echt acteife/goeie spelers overzijn. en dat is gewoon jammer.

Prestaties die ik nooit voor ogen had gehad toen ik ging spelen:
Rang 1 in C72 waar ik was begonnen en nu op:9,90m
Groeirang: 2
Spelersrang: 19
ODrang:15
ODA:9
ODD:35



Nawoord
Sta nog altijd achter de keuzes die ik heb gemaakt en ben blij dat ik z'n leuke tijd hier heb gehad.
Ik hoop dat w10 gaat veranderen voor de spelers die er nog spelen, en dat het ooit nog weer een leuke wereld word met een Grote oorlog tussen 2 eerlijke partijen.


Succes voor alle w10 spelers, heb een leuke tijd bij jullie gehad!

Groeten NLS 0wner.
 

DeletedUser

Guest
Leuk verhaal, de spelfouten maken het echter gewoon ronduit vervelend om te lezen.

In ieder geval veel succes, W10 is een dode wereld. Jammer.
 

DeletedUser

Guest
Leuk verhaal, de spelfouten maken het echter gewoon ronduit vervelend om te lezen.

In ieder geval veel succes, W10 is een dode wereld. Jammer.

Die spelfouten vallen mij niet veel op.

maar NLS 0wner jammer dat je stopt, jij en zeroman1 zouden 2 moeilijke targets voor ons worden (tenminste zo dachten wij).
Verder is dit mooi vertelt.
 

DeletedUser

Guest
de spel fouten storen mij niet
veel geluk en gezondheid in de RW gewenst

en wie weet tot in w80


Rox

w10 roxane (EER Demo_2)
 

DeletedUser52801

Guest
bedankt allemaal, en dat van mijn spelling heb ik al zovaak gehoord, en hoe meer aandacht ik eraan schenk hou fouter het gaat (A)
 

DeletedUser

Guest
Op W10 hoef je niet eens actief te zijn om te stijgen op de ranglijst :p.
 

DeletedUser

Guest
heey NLS je bent een fijne speler geweest en jammer dat je stopt.
ga je goed.
gr knoefkoe
 
Bovenaan